quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:54 schreef Handleiding het volgende:
mensen die zoiets aanbieden als zijnde koffieTerechte klacht.
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:04 schreef yosander het volgende:
Koop gewoon een Nespresso en een pak chocomel
Nespresso is Senseo 2.0.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:04 schreef yosander het volgende:
Als je bedoelt: zelfde idee, maar wel een goede smaak. Dan ja.quote:
nee ik bedoel beide is het geen koffie.quote:Op donderdag 24 mei 2018 01:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je bedoelt: zelfde idee, maar wel een goede smaak. Dan ja.
Dan ben je niet veel beter gewend.quote:Op donderdag 24 mei 2018 00:23 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Niets mis met Nespresso, heerlijke bakken haal ik eruit.
Want jij leest op de verpakking dat zo'n padje probleemloos 6 keer te gebruiken is ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:58 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
vieze koffie komt daaruit, behalve als je er een nieuw padje in doet.
Ik heb niet de behoefte om een hele Italiaanse koffiemachine in mijn keuken te plaatsen, ik bewaar dat lekker voor mijn horeca-bezoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 07:49 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dan ben je niet veel beter gewend.
En de restjes van de vorige dag warm maken in een pannetje.quote:Op donderdag 24 mei 2018 08:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want jij leest op de verpakking dat zo'n padje probleemloos 6 keer te gebruiken is ofzo?
Zou jij er ook zo één zijn die filterkoffie meerdere keren gebruikt?
quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:10 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om een hele Italiaanse koffiemachine in mijn keuken te plaatsen, ik bewaar dat lekker voor mijn horeca-bezoeken.
Nespresso is prima.
In plaats van dom te gaan zittenquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]Want dat is het enige alternatief.
Klaagbaak is geen vraagbaak.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:28 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
In plaats van dom te gaan zitten'en kan je inhoudelijk reageren en adviseren als jij je daar zo druk om maakt.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Alleen echte mietjes drinken Senseo.
deze man weetquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Alleen echte mannen drinken Senseo.
Ik heb nergens een vraag gesteld, niet te veel blowen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Klaagbaak is geen vraagbaak.
adviezen vragen in KLBquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:28 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
In plaats van dom te gaan zitten'en kan je inhoudelijk reageren en adviseren als jij je daar zo druk om maakt.
Onzin er was vroeger gewoon chocomel voor die dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:58 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
vieze koffie komt daaruit, behalve als je er een nieuw padje in doet.
en als je nou een chocomelletje wil? gaat niet. moet je een dolce gusto kopen.
klacht: Geen officiële ondersteuning van Chocomel door Senseo
Je kan nooit teveel blowen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:02 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een vraag gesteld, niet te veel blowen.
Nespresso koffie noemenquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:32 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Nespresso kut vinden als alternatief![]()
![]()
Deze man snapt het, ik heb wel de ruimte voor slaven in de keuken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:50 schreef Plompzakker het volgende:
Niet je eigen koffieplantage inclusief slaven hebben
quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:36 schreef oranjevogel1 het volgende:
koffieapparatenKauw je bonen gewoon rauw.
* oranjevogel1 meldt zich.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:12 schreef Hallmark het volgende:
Tenzij je een eckte, eckte Fok! baas bent.
Misschien geen eigenwaarde, maar wel financiele waarde.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Gore zooi. Wie zoiets zuipt heeft geen eigenwaarde.
als zijndequote:Op woensdag 23 mei 2018 23:54 schreef Handleiding het volgende:
mensen die zoiets aanbieden als zijnde koffieTerechte klacht.
Jumbo cupje: 12 cent per stukquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Misschien geen eigenwaarde, maar wel financiele waarde.
1 Nespresso cupje kost 35 cent.
1 padje van Perla: 9 cent.
Prijsverschil: 26 cent.
Laat ik het zuinig inschatten: 4 koppen koffie per dag. Dat betekent per jaar 4*365*0,26=380 euro niet uitgegeven op jaarbasis.
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar ik vind 380 euro een behoorlijk bedrag.
Ja, zo las ik het ook. Hij zal wel bedoelen als hij een nieuwe zak koopt en dan het eerste padjequote:Op donderdag 24 mei 2018 08:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want jij leest op de verpakking dat zo'n padje probleemloos 6 keer te gebruiken is ofzo?
Zou jij er ook zo één zijn die filterkoffie meerdere keren gebruikt?
Dan is het dus goedkope koffie maar in een cupje...quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:04 schreef yosander het volgende:
Ja. Huismerk pads vergelijken met Nespresso cups slaat nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:51 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dan is het dus goedkope koffie maar in een cupje...
Durf te wedden dat je geen verschil proeft.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Huismerk pads vergelijken met Nespresso cups slaat nergens op natuurlijk.
Tussen huismerk Senseo pads en Nespresso cups? Of huismerk cups en Nespresso cups? Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 00:43 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je geen verschil proeft.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg straks op locatie een kop senseo. Dat wordt afzien!
Lauwe koffie met een plastic smaakje?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 07:04 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Shit man
Kun je niet zelf een thermoskan koffie mee nemen, van de klasse die je gewend bent?![]()
Ja uuh het is kiezen of delen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:13 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Lauwe koffie met een plastic smaakje?
Kinderen mogen geen koffie.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 10:06 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ja uuh het is kiezen of delen.
Sowieso zijn jullie verwend. Kinderen in Afrika die...
Oh wacht. Kinderen in Afrika branden zelf hun koffie, dus die drinken betere koffie dan wij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |