SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ALLES MOET COMPLIANT VERDOMME!!1!1!1!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Tjah ik vind het fijn als kinderen het zo goed mogelijk hebben. Maar je redenatie en consequenties die je eruit trekt kan ik me niet zo in vinden. Bedoel met die redenatie kan je je overal wel vooraf voor moeten bewijzen. Veterstrikdiploma tonen als je je eigen kinderen hun veters leert strikken? Bedoel bij de meeste mensen gaat het wel goed, zonder vergunningen en extra controles. En wanneer blijkt dat het niet goed gaat wordt ingegrepen (is het idee). Van tevoren ook nog allerlei extra regels gaan opstellen lijkt me niet echt gezond.. Bedoel als ouders heb je sowieso te maken met het consultatiebureau etc.
De drempel zou in ieder geval zo hoog mogelijk moeten zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:40 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Tjah ik vind het fijn als kinderen het zo goed mogelijk hebben. Maar je redenatie en consequenties die je eruit trekt kan ik me niet zo in vinden. Bedoel met die redenatie kan je je overal wel vooraf voor moeten bewijzen. Veterstrikdiploma tonen als je je eigen kinderen hun veters leert strikken? Bedoel bij de meeste mensen gaat het wel goed, zonder vergunningen en extra controles. En wanneer blijkt dat het niet goed gaat wordt ingegrepen (is het idee). Van tevoren ook nog allerlei extra regels gaan opstellen lijkt me niet echt gezond.. Bedoel als ouders heb je sowieso te maken met het consultatiebureau etc.
De drempel moet gewoon normaal zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 07:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De drempel zou in ieder geval zo hoog mogelijk moeten zijn.
Dat negeer je gewoon. Mensen moeten niet zo zeiken als de waarheid om de hoek komt kijken. Leven is hard.quote:Op donderdag 24 mei 2018 06:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Een vergunning voor het baren en opvoeden van kinderen zou heel wat leed en problemen besparen ja. Alleen hoe ga je daar mee om zonder dat mensen zich aangevallen voelen?
Kind preventief afmaken voordat deze te oud word en het zelf gaat doen. Bespaart hem/haar een lange lijdensweg.quote:
Ja, goed hoog.quote:Op donderdag 24 mei 2018 09:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
De drempel moet gewoon normaal zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |