abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 mei 2018 @ 02:12:06 #221
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_179348189
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 01:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

De finale komt live op tv. Wat ik vreemd vind is,. dat je op 31 mei de eerste dag van Utopia2 kunt streamen, maar de streams van de laatste dag van Utopia1 niet kunt bekijken. De live uitzending is in de avond. Was m.i. leuk geweest om de inwoners op de laatste dag op de streams te zien, tot de live uitzending begint.
Als het live is maken ze van de loods een studio, met echte camera's, dus zo wie zo een lange sl
  donderdag 24 mei 2018 @ 02:17:26 #222
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179348205
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:12 schreef spapaars het volgende:

[..]

Als het live is maken ze van de loods een studio, met echte camera's, dus zo wie zo een lange sl
Wat is het probleem? Wij stromen automatisch door naar Utopia 2 ... de finale kunnen we kijken op tv
...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179348207
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:02 schreef mootie het volgende:

[..]

Live? Dat idee had ik niet.
Correctie, niet live inderdaad.maar 1 dag later :{

Leipe shit ouwe
  donderdag 24 mei 2018 @ 02:21:31 #224
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179348215
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Correctie, niet live inderdaad.maar 1 dag later :{

[ afbeelding ]
Oh cool ..morgen dus de 0 - 1 - 3 - 6 stemmen dus..kan Fay dat wel zonder Chipp ??.. :')
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_179348218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:05 schreef snetje het volgende:

[..]

Dit zie je toch helaas verkeerd ...misschien iets te snel geoordeeld..wat op zich ook niet gek is als je dit wereldje niet kent..

Hier op FOK zitten de diehard streamers.. al vanaf Big Brother 1.. en het mooie is dat het alle mensen zijn ..van hoog gestudeerd tot aan de uitkering genoodzaakte personen ..

En ik kan je vertellen dat ik in meer dan 10 jaar dit gevolgd te hebben ..dingen heb zien gebeuren die ik nooit had verwacht..

In het begin sloeg men elkander haast de kop in als men het niet eens was met een ander ...andere forums werden gekweekt maar gingen toch ten onder ..termen als "Ik weet waar jou rollator staat" doen mij nog lachen..

Hier zitten geen mensen die zich succesvol willen noemen of zich beschaafd vinden ..hier zit van alles door elkaar en men respecteert ieder zijn mening inmiddels ...
De COS kunnen lezen en schrijven is op zich al een vak apart :') Ook ik heb momenten gehad van ...noooooooo snet ...dat had je beter ff niet kunnen typen ..of dat ik Mootie aanviel ...terwijl als ik alles goed van haar lees ..weet dat ze wel degelijk gelijk heeft..

Maar goed ..weet dat hier alles zit ...van hoog geleerd tot vakman oud gedaan en oordeel daar maar op ...wat wij wel weten is wat wij te zien krijgen via streams...en ik zie alleen maar jammerende zeurende tekort gedane meisjes die het o zo slecht hebben nu ...nou ze moesten zich schamen!!... maar echt ...

Oja ..Hoi Chipp.. :')
Dank voor je antwoord, was ook een beetje provocerend van me. Als ik soms de COS teruglees zie ik bepaalde mensen schrijven met een ongelooflijk dedain naar Utopianen toe dat me enorm irriteert. Zal later er wat meer op ingaan. :)
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  donderdag 24 mei 2018 @ 02:31:16 #226
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_179348248
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:22 schreef Bonken het volgende:

[..]

Dank voor je antwoord, was ook een beetje provocerend van me. Als ik soms de COS teruglees zie ik bepaalde mensen schrijven met een ongelooflijk dedain naar Utopianen toe dat me enorm irriteert. Zal later er wat meer op ingaan. :)
Hoeft niet ....beter ook van niet ..in al die jaren heb ik ook gezien dat de media veel kapot maakt..Ik zie bijvoorbeeld een Chipp ..zo bezig met streamen en zo fanatiek bezig om te winnen ...zo erg zelfs dat hij anderen belachelijk gaat maken.. dat hij zelf niet eens meer in ziet dat hij het via een ander doet en er zo mensen mee kapot gaat maken ...zo ook een Bas...en zich zelf nog het meest!!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 02:37:31 #227
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179348269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:05 schreef snetje het volgende:

[..]

Dit zie je toch helaas verkeerd ...misschien iets te snel geoordeeld..wat op zich ook niet gek is als je dit wereldje niet kent..

Hier op FOK zitten de diehard streamers.. al vanaf Big Brother 1.. en het mooie is dat het alle mensen zijn ..van hoog gestudeerd tot aan de uitkering genoodzaakte personen ..

En ik kan je vertellen dat ik in meer dan 10 jaar dit gevolgd te hebben ..dingen heb zien gebeuren die ik nooit had verwacht..

In het begin sloeg men elkander haast de kop in als men het niet eens was met een ander ...andere forums werden gekweekt maar gingen toch ten onder ..termen als "Ik weet waar jou rollator staat" doen mij nog lachen..

Hier zitten geen mensen die zich succesvol willen noemen of zich beschaafd vinden ..hier zit van alles door elkaar en men respecteert ieder zijn mening inmiddels ...
De COS kunnen lezen en schrijven is op zich al een vak apart :') Ook ik heb momenten gehad van ...noooooooo snet ...dat had je beter ff niet kunnen typen ..of dat ik Mootie aanviel ...terwijl als ik alles goed van haar lees ..weet dat ze wel degelijk gelijk heeft..

Maar goed ..weet dat hier alles zit ...van hoog geleerd tot vakman oud gedaan en oordeel daar maar op ...wat wij wel weten is wat wij te zien krijgen via streams...en ik zie alleen maar jammerende zeurende tekort gedane meisjes die het o zo slecht hebben nu ...nou ze moesten zich schamen!!... maar echt ...

Oja ..Hoi Chipp.. :')
mooie tekst
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 24 mei 2018 @ 02:40:35 #228
335263 freaky40
pi_179348277
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:12 schreef spapaars het volgende:

[..]

Als het live is maken ze van de loods een studio, met echte camera's, dus zo wie zo een lange sl
Het is niet live vooralsnog bekend, de finale wordt op woensdag off stream gedraaid, uitzending vrijdag 1 juni. De bewoners zullen dus vermoedelijk die zelfde dag na de finale het Utopia terrein verlaten. De streams zijn er dan weer vanaf donderdag ochtend, middag of avond wanneer de nieuwe 5 bewoners het nieuwe Utopia 2 terrein betreden. Zo ging het althans in Utopia 1.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 24 mei 2018 @ 02:59:13 #229
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_179348315
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:40 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Het is niet live vooralsnog bekend, de finale wordt op woensdag off stream gedraaid, uitzending vrijdag 1 juni. De bewoners zullen dus vermoedelijk die zelfde dag na de finale het Utopia terrein verlaten. De streams zijn er dan weer vanaf donderdag ochtend, middag of avond wanneer de nieuwe 5 bewoners het nieuwe Utopia 2 terrein betreden. Zo ging het althans in Utopia 1.
Beetje dom dan
DGK had gemiddeld 3 a 350,00 kijkers, maar met de finale live ver boven de miljoen
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2018 @ 03:06:44 #230
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_179348319
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:59 schreef spapaars het volgende:

[..]

Beetje dom dan
DGK had gemiddeld 3 a 350,00 kijkers, maar met de finale live ver boven de miljoen
met terror jaap als winnaar *O* *O* *O*
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_179349819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:05 schreef snetje het volgende:

[..]

-knip-

Hele mooie omschrijving van de COS :Y

OT: Vijf slapende mensen op stream :z
Get a grip.
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:14:31 #232
111260 Charmian
a little joy
pi_179350205
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:05 schreef snetje het volgende:

[..]

Dit zie je toch helaas verkeerd ...misschien iets te snel geoordeeld..wat op zich ook niet gek is als je dit wereldje niet kent..

Hier op FOK zitten de diehard streamers.. al vanaf Big Brother 1.. en het mooie is dat het alle mensen zijn ..van hoog gestudeerd tot aan de uitkering genoodzaakte personen ..

En ik kan je vertellen dat ik in meer dan 10 jaar dit gevolgd te hebben ..dingen heb zien gebeuren die ik nooit had verwacht..

In het begin sloeg men elkander haast de kop in als men het niet eens was met een ander ...andere forums werden gekweekt maar gingen toch ten onder ..termen als "Ik weet waar jou rollator staat" doen mij nog lachen..

Hier zitten geen mensen die zich succesvol willen noemen of zich beschaafd vinden ..hier zit van alles door elkaar en men respecteert ieder zijn mening inmiddels ...
De COS kunnen lezen en schrijven is op zich al een vak apart :') Ook ik heb momenten gehad van ...noooooooo snet ...dat had je beter ff niet kunnen typen ..of dat ik Mootie aanviel ...terwijl als ik alles goed van haar lees ..weet dat ze wel degelijk gelijk heeft..

Maar goed ..weet dat hier alles zit ...van hoog geleerd tot vakman oud gedaan en oordeel daar maar op ...wat wij wel weten is wat wij te zien krijgen via streams...en ik zie alleen maar jammerende zeurende tekort gedane meisjes die het o zo slecht hebben nu ...nou ze moesten zich schamen!!... maar echt ...

Oja ..Hoi Chipp.. :')
Amen to that snetje
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:17:00 #233
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_179350221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 02:05 schreef snetje het volgende:

[..]

Dit zie je toch helaas verkeerd ...misschien iets te snel geoordeeld..wat op zich ook niet gek is als je dit wereldje niet kent..

Hier op FOK zitten de diehard streamers.. al vanaf Big Brother 1.. en het mooie is dat het alle mensen zijn ..van hoog gestudeerd tot aan de uitkering genoodzaakte personen ..

En ik kan je vertellen dat ik in meer dan 10 jaar dit gevolgd te hebben ..dingen heb zien gebeuren die ik nooit had verwacht..

In het begin sloeg men elkander haast de kop in als men het niet eens was met een ander ...andere forums werden gekweekt maar gingen toch ten onder ..termen als "Ik weet waar jou rollator staat" doen mij nog lachen..

Hier zitten geen mensen die zich succesvol willen noemen of zich beschaafd vinden ..hier zit van alles door elkaar en men respecteert ieder zijn mening inmiddels ...
De COS kunnen lezen en schrijven is op zich al een vak apart :') Ook ik heb momenten gehad van ...noooooooo snet ...dat had je beter ff niet kunnen typen ..of dat ik Mootie aanviel ...terwijl als ik alles goed van haar lees ..weet dat ze wel degelijk gelijk heeft..

Maar goed ..weet dat hier alles zit ...van hoog geleerd tot vakman oud gedaan en oordeel daar maar op ...wat wij wel weten is wat wij te zien krijgen via streams...en ik zie alleen maar jammerende zeurende tekort gedane meisjes die het o zo slecht hebben nu ...nou ze moesten zich schamen!!... maar echt ...

Oja ..Hoi Chipp.. :')
_O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_179350458
Waarom maken mensen, die inside informatie hebben, zich niet gewoon bekend?
  Moderator donderdag 24 mei 2018 @ 07:45:56 #235
388664 crew  Dotteke
pi_179350477
Goedemorgen allemaal, wat gaat de dag van vandaag weer brengen.

Het zal niet veel meer zijn tot het einde.
Lijkt me voor de Utopianen ook saai, zo weinig, en eigenlijk niets meer te doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 24 mei 2018 @ 07:48:20 #236
388664 crew  Dotteke
pi_179350502
Ik las dat Ivan de bankpassen heeft verstopt?
Ha, de tweeling slaapt in de caravan, Beau hut al opgehaald?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 24 mei 2018 @ 07:49:40 #237
388664 crew  Dotteke
pi_179350515
De ivan fans hebben geluk, hij is vol in beeld. Wellus waar slapend, maar wel met ontblote armen.

Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 24 mei 2018 @ 07:59:37 #238
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_179350618
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 07:48 schreef Dotteke het volgende:
Ik las dat Ivan de bankpassen heeft verstopt?
Ha, de tweeling slaapt in de caravan, Beau hut al opgehaald?
Dacht dat Bas die had verstopt :?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator donderdag 24 mei 2018 @ 08:06:23 #239
388664 crew  Dotteke
pi_179350681
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 07:59 schreef Poezewoes het volgende:[/b]

[..]

Dacht dat Bas die had verstopt :?
Volgens de krant heeft Bas ze aan Ivan gegeven en heeft Ivan ze verstopt en heeft hij Bas gevraagd niemand te zeggen dat de passen er waren.
Misschien heeft hij het nu inmiddels verteld dat weet ik niet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator donderdag 24 mei 2018 @ 08:06:45 #240
388664 crew  Dotteke
pi_179350691
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')