geloof ik niet zo hard in. Die komen tot 2 tienden denk ik en dan is het wel op.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Straks gaan Mercedes en Ferrari volop Party mode in de tunnel en op de heuvel en die staan dan weer rustig vooraan hoor.
dit blijft toch cruisen, ben benieuwd of ze er voor kunnen blijvenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
geloof ik niet zo hard in. Die komen tot 2 tienden denk ik en dan is het wel op.
de overtreffende trap van ultrasoftquote:
Ditquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:33 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zie Vettel de pole nog wel stelen op het laatste moment.
Ik vind Ferrari er nu toch wel erg dicht opzitten gezien het feit dat ze ook nog over een Q mode beschikken in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:33 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zie Vettel de pole nog wel stelen op het laatste moment.
Superquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:35 schreef Geralt het volgende:
Zou mega eigenlijk boven hyper staan of valt dat meer tussen super en ultra??
ze kunnen de naam hypersoft gewoon afschaffen en alle namen 1 plaatsje opschuiven. Dan wordt wat nu de superhard is de ultrahard. Dan gaat het dus van ultrahard naar ultrasoft.quote:
Hoho, dat is te makkelijk, dat snappen ze niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
ze kunnen de naam hypersoft gewoon afschaffen en alle namen 1 plaatsje opschuiven. Dan wordt wat nu de superhard is de ultrahard. Dan gaat het dus van ultrahard naar ultrasoft.
denk pas als die zelfrijdende auto's van ze stoppen met ongelukken veroorzakenquote:
ze kunnen die compounds wel houden maar voor iedere race gewoon beperken tot 3 en die dan soft medium en hard noemenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
ze kunnen de naam hypersoft gewoon afschaffen en alle namen 1 plaatsje opschuiven. Dan wordt wat nu de superhard is de ultrahard. Dan gaat het dus van ultrahard naar ultrasoft.
Dat is precies wat ze gaan doen vanaf 2019 volgens de wandelgangen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen die compounds wel houden maar voor iedere race gewoon beperken tot 3 en die dan soft medium en hard noemen
jaquote:Op zaterdag 26 mei 2018 12:42 schreef RipCity het volgende:
Hoeveel uur vanaf nu is de kwalificatie? Dank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |