abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179372311
quote:
5s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 08:57 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Heeft Schwarzenegger anabolen gebruikt vroeger? Zomaar een vraag.
Yup en flinke doseringen ook.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:18:54 #27
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179372369
quote:
1s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 09:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Yup en flinke doseringen ook.
Hmm ok, nooit geweten.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179372416
quote:
0s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 09:18 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Hmm ok, nooit geweten.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Arnold Schwarzenegger Tells The Truth About His Steroids Use Back In The 70's

Geeft het aan het begin van dit filmpje ook toe.
pi_179379629
quote:
1s.gif
Op woensdag 23 mei 2018 20:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met anabolen? Ik weet dat het ongezond is maar vraag gewoon naar ervaringen.Is het echt zo gevaarlijk?
Het wordt weer voorjaar :')
  vrijdag 25 mei 2018 @ 15:53:52 #30
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179381661
quote:
0s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 14:42 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Het wordt weer voorjaar :')
Dit inderdaad. Doe het gewoon niet joh. Zijn er weinig die het echt goed aanpakken. Daarnaast durf ik te betwijfelen of TS naturel zijn plafond heeft bereikt. Dus gewoon meer vreten, harder trainen en niet zeiken.
pi_179381908
quote:
0s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 15:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Doe het gewoon niet joh. Zijn er weinig die het echt goed aanpakken. Daarnaast durf ik te betwijfelen of TS naturel zijn plafond heeft bereikt. Dus gewoon meer vreten, harder trainen en niet zeiken.
Dit. Eerst minimaal 5 jaar hard trainen, goed op je voeding letten en een goed slaapritme hanteren. Multivitamine, extra vitamine D, eiwitten (whey+casseine mix), creatine, ZMA voor het slapen, evt. pre-workout: meer heb je niet nodig.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 19:43:44 #32
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_179386274
quote:
0s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 15:53 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Naturel plafond :') ja want Arnold had dat voor hij die grammen zijn kadaver in jankte.
Deathlift or Die.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 19:46:50 #33
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179386322
quote:
1s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 19:43 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Naturel plafond :') ja want Arnold had dat voor hij die grammen zijn kadaver in jankte.
Zeg ik dat dan? Denk jij dat TS een podium op moet? Die kans lijkt me erg klein. Waarom zou je dan anabolen gaan gebruiken? De enige goede reden die ik me kan bedenken is als je dus naturel niet (of nauwelijks) meer kan gaan groeien. Op de een of andere manier lijkt me dat niet het geval bij TS. Ik vind het behoorlijk dom om anabolen te gaan gebruiken als je met een hoger calorieoverschot en wat harder trainen nog gewoon kan groeien.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 20:22:06 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179387114
quote:
0s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Denk jij dat TS een podium op moet? Die kans lijkt me erg klein. Waarom zou je dan anabolen gaan gebruiken? De enige goede reden die ik me kan bedenken is als je dus naturel niet (of nauwelijks) meer kan gaan groeien. Op de een of andere manier lijkt me dat niet het geval bij TS. Ik vind het behoorlijk dom om anabolen te gaan gebruiken als je met een hoger calorieoverschot en wat harder trainen nog gewoon kan groeien.
Gewoon omdat je fresh op een festival wil staan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 30 mei 2018 @ 18:00:04 #35
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_179494625
quote:
0s.gif
Op vrijdag 25 mei 2018 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dus? Denk eens om. Moet je perse podiumambities hebben om anabolen te gebruiken?
Alsof je on roids niet hard moet sporten en goed moet eten? Nee, je bent juist nog gedisciplineerder bezig en je boekt sneller resultaat.
Deathlift or Die.
pi_179495605
Of je wil gewoon een net fysiek opbouwen met minder moeite, terwijl je je elk weekend naar te tering zuipt a la Jersey Shore.

Lekker pompen in de klup.
  woensdag 30 mei 2018 @ 19:08:53 #37
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179495615
quote:
0s.gif
Op woensdag 30 mei 2018 18:00 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dus? Denk eens om. Moet je perse podiumambities hebben om anabolen te gebruiken?
Alsof je on roids niet hard moet sporten en goed moet eten? Nee, je bent juist nog gedisciplineerder bezig en je boekt sneller resultaat.
Zeker waar. Ik baseer dit echter op mijn persoonlijk ervaring. Het gros van de mensen (in mijn omgeving) die on zijn pakken het helemaal verkeerd aan. Hebben ook nooit van na-kuren gehoord bijvoorbeeld. Kijk, iedereen moet het zelf weten. Maar ik zou iedereen aanraden om gewoon naturel zover mogelijk te groeien, zonder anabolen. Goede redenen voor mij persoonlijk zouden zijn een naturel plafond of podiumambities (die ik overigens totaal niet heb). Misschien heeft mijn persoonlijke mening die post te veel beïnvloed. Maar nogmaals, in mijn omgeving / sportschool zie ik veel gastjes die aan de roids gaan maar er op termijn uiteindelijk alleen maar een slechter fysiek van gekregen hebben. Terwijl ik sterk de indruk heb dat een goed (of verbeterd) eet- en/of trainingsschema hen veel meer gebracht zou hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop