Yup en flinke doseringen ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 08:57 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Heeft Schwarzenegger anabolen gebruikt vroeger? Zomaar een vraag.
Hmm ok, nooit geweten.quote:
quote:
Het wordt weer voorjaarquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:18 schreef Tallie1982 het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaring met anabolen? Ik weet dat het ongezond is maar vraag gewoon naar ervaringen.Is het echt zo gevaarlijk?
Dit inderdaad. Doe het gewoon niet joh. Zijn er weinig die het echt goed aanpakken. Daarnaast durf ik te betwijfelen of TS naturel zijn plafond heeft bereikt. Dus gewoon meer vreten, harder trainen en niet zeiken.quote:
Dit. Eerst minimaal 5 jaar hard trainen, goed op je voeding letten en een goed slaapritme hanteren. Multivitamine, extra vitamine D, eiwitten (whey+casseine mix), creatine, ZMA voor het slapen, evt. pre-workout: meer heb je niet nodig.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Doe het gewoon niet joh. Zijn er weinig die het echt goed aanpakken. Daarnaast durf ik te betwijfelen of TS naturel zijn plafond heeft bereikt. Dus gewoon meer vreten, harder trainen en niet zeiken.
Naturel plafondquote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:53 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Doe het gewoon niet joh. Zijn er weinig die het echt goed aanpakken. Daarnaast durf ik te betwijfelen of TS naturel zijn plafond heeft bereikt. Dus gewoon meer vreten, harder trainen en niet zeiken.
Zeg ik dat dan? Denk jij dat TS een podium op moet? Die kans lijkt me erg klein. Waarom zou je dan anabolen gaan gebruiken? De enige goede reden die ik me kan bedenken is als je dus naturel niet (of nauwelijks) meer kan gaan groeien. Op de een of andere manier lijkt me dat niet het geval bij TS. Ik vind het behoorlijk dom om anabolen te gaan gebruiken als je met een hoger calorieoverschot en wat harder trainen nog gewoon kan groeien.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Naturel plafondja want Arnold had dat voor hij die grammen zijn kadaver in jankte.
Gewoon omdat je fresh op een festival wil staanquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Denk jij dat TS een podium op moet? Die kans lijkt me erg klein. Waarom zou je dan anabolen gaan gebruiken? De enige goede reden die ik me kan bedenken is als je dus naturel niet (of nauwelijks) meer kan gaan groeien. Op de een of andere manier lijkt me dat niet het geval bij TS. Ik vind het behoorlijk dom om anabolen te gaan gebruiken als je met een hoger calorieoverschot en wat harder trainen nog gewoon kan groeien.
Dus? Denk eens om. Moet je perse podiumambities hebben om anabolen te gebruiken?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Denk jij dat TS een podium op moet? Die kans lijkt me erg klein. Waarom zou je dan anabolen gaan gebruiken? De enige goede reden die ik me kan bedenken is als je dus naturel niet (of nauwelijks) meer kan gaan groeien. Op de een of andere manier lijkt me dat niet het geval bij TS. Ik vind het behoorlijk dom om anabolen te gaan gebruiken als je met een hoger calorieoverschot en wat harder trainen nog gewoon kan groeien.
Zeker waar. Ik baseer dit echter op mijn persoonlijk ervaring. Het gros van de mensen (in mijn omgeving) die on zijn pakken het helemaal verkeerd aan. Hebben ook nooit van na-kuren gehoord bijvoorbeeld. Kijk, iedereen moet het zelf weten. Maar ik zou iedereen aanraden om gewoon naturel zover mogelijk te groeien, zonder anabolen. Goede redenen voor mij persoonlijk zouden zijn een naturel plafond of podiumambities (die ik overigens totaal niet heb). Misschien heeft mijn persoonlijke mening die post te veel beïnvloed. Maar nogmaals, in mijn omgeving / sportschool zie ik veel gastjes die aan de roids gaan maar er op termijn uiteindelijk alleen maar een slechter fysiek van gekregen hebben. Terwijl ik sterk de indruk heb dat een goed (of verbeterd) eet- en/of trainingsschema hen veel meer gebracht zou hebben.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus? Denk eens om. Moet je perse podiumambities hebben om anabolen te gebruiken?
Alsof je on roids niet hard moet sporten en goed moet eten? Nee, je bent juist nog gedisciplineerder bezig en je boekt sneller resultaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop