Okequote:Op woensdag 23 mei 2018 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zal ik op Mehmet stemmen omdat hij blijkbaar volgens andere grootste kanshebber is
ehm een geldbedrag ik ga in de cos wel vregen hoeveelquote:
Oke. Is soort van big brother toch ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ehm een geldbedrag ik ga in de cos wel vregen hoeveel
yepquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke. Is soort van big brother toch ?
gio ivan en bas hebben 1 seizoen gewonnenquote:
Zijn demi en faye een beetje hot?quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:29 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hebben jullie al op mijn utopia poll gestemt ?Poll: Wie gaat utopia winnen ?
• Bas
• Demi
• Fay
• Ivan
• Mehmet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hiermijn stem gaat
Naar demi
Slimquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb op alle 5 gestemd. Krijg ik toch nog waar voor mijn geld voor mijn vpn service.
quote:
Veel SMSjes voor je voorkeur naar een duur nummer sturen ....quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Niet door het publiek weggestemd worden ?
Prijzengeld moet ergens vandaan komenquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Veel SMSjes voor je voorkeur naar een duur nummer sturen ....
heel fok! over een paar jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:04 schreef devzero het volgende:
» Er is al 30 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dus gewoon populair bij de kijkers zijn is het enige wat je moet doen?
gaarquote:
Maar Mikey zal de meest actuele prijzen wel hebbenquote:Wiet per gram ¤ 9,59 ¤ 0 ¤ 0
Hasj per gram ¤ 9,85 ¤ 0 ¤ 0
Ik had mijn vraag beter moeten stellen. Maar wauw wat is wiet duur zeg.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:10 schreef devzero het volgende:
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoeveel-kosten-drugs/
[..]
Maar Mikey zal de meest actuele prijzen wel hebben
Bier of wijn kan ook redelijk aantikken (maar heeft wel mijn voorkeur).quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Nog een reden om van de drugs af te blijven
Maar goed, niets over hoe groot de "pot" zal zijn voor de winnaar.quote:100 stemmen
In totaal zijn er 100 stemmen te verdelen, waarvan 50 door de inwoners zelf. Maar natuurlijk kun jij ook van je laten horen! De overige 50 stemmen worden namelijk bepaald door publieksstemmen, waarvan er 45 worden bepaald door telefonische stemmen en 5 door de premium-paspoorthouders. De Utopiaan die na het bekendmaken van deze 100 stemmen de meeste stemmen heeft gekregen is de grote winnaar van Utopia.
Alcohol behoort ook tot hard drugs. Je bent niet iedere avond dronken hequote:Op woensdag 23 mei 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bier of wijn kan ook redelijk aantikken (maar heeft wel mijn voorkeur).
Ik was toch niet van plan te stemmenquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:19 schreef devzero het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/68818/de-finale-de-uitleg-1
Kan het nog gecompliceerder
[..]
Maar goed, niets over hoe groot de "pot" zal zijn voor de winnaar.
Niets voor jou?quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was toch niet van plan te stemmenBen wel benieuwd om hoeveel geld iemand bereid is zich 24/7 door camera's laat volgen
Demiquote:Op woensdag 23 mei 2018 18:29 schreef markdeajaxfan het volgende:
Hebben jullie al op mijn utopia poll gestemt ?Poll: Wie gaat utopia winnen ?
• Bas
• Demi
• Fay
• Ivan
• Mehmet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hiermijn stem gaat
Naar demi
Geduld. Straks is het gras geel en verdordquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
half, want het gras is nog te groen
gaat wel minder hard. Was afgelopen weken wel droog maar niet echt heetquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geduld. Straks is het gras geel en verdord
Overmorgenquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeehondenfluisteraar wanneer krijg jij je eigen programma? Ben Cesar Milan wel zat
Zender heb ik niet.quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Overmorgen
Private Spice
19:00
Lekker tijdens het eten
Jajaquote:
pittig gekruid hou ik wel vanquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Overmorgen
Private Spice
19:00
Lekker tijdens het eten
Hoe ging het met hem?quote:
Dat doen ze ja, die pollen en zaden!quote:Op woensdag 23 mei 2018 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Klaarkomende planten
Vliegen zaden en pollen rond
high worden van plantenspermaquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
Klaarkomende planten
Vliegen zaden en pollen rond
Moet je wiet roken, is geen plantensperma.quote:
De hele dag op de bank zitten Fokken, een beetje slap lopen lullen over niets, af en toe in mijn blote kont achter 3 gillende dames rennen en daarna gesimuleerde sex onder een dekentje doen in de hoop dat ik in het scanman topic kom?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Lette niet goed op. Zal niet meer gebeuren
Bolke promise
Wat is eigenlijk de lol van posten in dat topic?quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Lette niet goed op. Zal niet meer gebeuren
Bolke promise
Ik probeer zoveel mogelijk Posts te halen. Ik ben al over mijn 500 en nou kijken hoeveel ik er van kan maken nogquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de lol van posten in dat topic?
MEN / Met letters tellen #166
doe posten danquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk Posts te halen. Ik ben al over mijn 500 en nou kijken hoeveel ik er van kan maken nog
En dan heb je 100K posts en dan wat?quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk Posts te halen. Ik ben al over mijn 500 en nou kijken hoeveel ik er van kan maken nog
Ik snap het ook niet maar ik ga toch telkens terug om te tellenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
gewoon tellen postopkrik topicsquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan roep je iets in de trant van:"100.000 keer Limoentjuhgodingenotquote:
Voor deze ene keer was ik niet sarcastisch, ik vroeg me gewoon af waarom post count belangrijk is voor sommigen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet maar ik ga toch telkens terug om te tellen
geen flappen tellenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Haags is menselijke telmachinequote:Op woensdag 23 mei 2018 20:14 schreef Limoentjuh het volgende:
of gwn een geldtelmachine al het tellen laten doen. Dat geluid is ook prettig om te horen
Heb je smetvreesquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:19 schreef devzero het volgende:
Smetvrees hebben en dan je eurootjes moeten tellen
Ah ik ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Philip? Eigenlijk niets van hem gelezen
American Pastoral is redelijk bekend en als je geen zin hebt om te lezen, kun je altijd nog de film gaan kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ik ook niet.
Hoor dat het dé schrijver van deze tijd was dus wel benieuwd.
Ah cool, denk alleen dat de film hem geen eer aan zal doen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:24 schreef devzero het volgende:
[..]
American Pastoral is redelijk bekend en als je geen zin hebt om te lezen, kun je altijd nog de film gaan kijken
Is geen pretje idd. Altijd maar je handen wassenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig niet, lijkt me vervelende aandoening.
Boek is altijd beter dan de filmquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool, denk alleen dat de film hem geen eer aan zal doen.
Maar ga je voor het Engelse origineel of de Nederlandse vertaling.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah cool, denk alleen dat de film hem geen eer aan zal doen.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig niet, lijkt me vervelende aandoening.
Ja denk ik ook.quote:
Waarom was het verboden?quote:
Engels.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ga je voor het Engelse origineel of de Nederlandse vertaling.
Soms gaat het echt wat ver met de geheimhoudingen op fok!quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:41 schreef murp het volgende:
[..]
iemand had er last van. Meer mag/kan ik er niet over zeggen
Yupquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms gaat het echt wat ver met de geheimhoudingen op fok!
Yupquote:
Het zal wel een epilepsiepatiënt geweest zijn, of iemand die overgevoelig is voor prikkels. Maar waarom dat dan niet gewoon gezegd mag worden...quote:
Aansprakelijkheid. Renate Dorrestein wou net iets leuks posten in TTK toen ze de UI van murp zag en een spontaan slokdarmkanker kreeg.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soms gaat het echt wat ver met de geheimhoudingen op fok!
Ken ik niet. Ik moest Google even inschakelenquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Life of Brian was toch beter dan het boek.
hoiquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik moest Google even inschakelen
quote:
quote:
quote:
Zonder hen zou fok maar een saaie boel zijnquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nooit was er een topic of fok! met zulke awesome mascottes!
fok stopt nooitquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:21 schreef I. het volgende:
[..]
Idd. Dan is iedereen overgestapt naar een veel beter alternatief.
[ afbeelding ]
Bolke&Bolke zijn benieuwd of ze op het nieuwe forum ook kunnen bolken!quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:21 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hangt ervan af. Zijn Bolke&Bolke daar ook aanwezig ?quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:21 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha dat vroeg ik mij dus ook afquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke zijn benieuwd of ze op het nieuwe forum ook kunnen bolken!![]()
Is wel belangrijk dunkt me.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha dat vroeg ik mij dus ook af
quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke zijn benieuwd of ze op het nieuwe forum ook kunnen bolken!![]()
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Zijn Bolke&Bolke daar ook aanwezig ?
Monty Python is voor iedereens tijd hier, maar always look on the bright side of life heb je vast wel eens voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik moest Google even inschakelen
oke okequote:Op woensdag 23 mei 2018 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Monty Python is voor iedereens tijd hier, maar always look on the bright side of life heb je vast wel eens voorbij zien komen
quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Wij houden van bolken!"
:"Ja!
"
:"Mooooooo!"
:"TJILP!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Aah dat is dus waar dat deuntje vandaan komt. Had altijd gedacht dat het uit een musical kwamquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Monty Python is voor iedereens tijd hier, maar always look on the bright side of life heb je vast wel eens voorbij zien komen
Er zal vast wel een musical zijn gemaakt naar aanleiding van de film.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aah dat is dus waar dat deuntje vandaan komt. Had altijd gedacht dat het uit een musical kwam
's avonds mag je weer koffie drinkenquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
heb begrepen dat het eigenlijk in de ochtend moet. Maar ik neem lekker een kopje koffie
uhm ik drink niet zo veel koffie meer dan 5quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat is veel. Ik zal het niet bij 1kopje laten
Dan moet je er wat rum bij doen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word van veel koffie altijd trillerig en geeuwerig.
quote:
Ik d8 altijd dat het uit je moeder kwam.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aah dat is dus waar dat deuntje vandaan komt. Had altijd gedacht dat het uit een musical kwam
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:52 schreef devzero het volgende:
1 voor limoentje en 1 voor mij
[ afbeelding ]
Volgens mij zit hier iemand te slapen. Door bolken (alleen liever niet hier)quote:Vandaag tot nu toe: 219
Deze maand tot nu toe: 5859
Dit jaar tot nu toe: 38529
quote:
Meer spiritueel ja.quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
dat is bulke van een ander niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |