abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:05:27 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179341821

Hier vind je de OP.
pi_179341983
Kut TT
blablablabla
pi_179342082
nooit meer toornstra was op zijn plaats geweest
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_179342091
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:17 schreef Elan het volgende:
Kut TT
alles van psv-ers is kut
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 23 mei 2018 @ 22:37:10 #5
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179346167

Gvd wat een stadion is het toch O+

Credits naar FR12Patrick
pi_179346514
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 22:37 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]

Gvd wat een stadion is het toch O+

Credits naar FR12Patrick
_O_
Van alles is weer waardeloos.
pi_179347602
Geniale foto
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_179351494
quote:
'PSV wil 'Vitesse-scenario' voorkomen; extra Feyenoord-fans bij Cruijff Schaal'
Donderdag 24 mei 2018 om 07:23

PSV is van plan om de Feyenoord-fans tegemoet te komen tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. De Eindhovenaren hopen op extra bezoekende supporters uit Rotterdam en willen de capaciteit van het uitvak eenmalig verhogen.

Normaal gesproken passen er 1.600 toeschouwers in het bezoekersvak van het Philips Stadion. PSV hoopt op 4 augustus in totaal 3.100 a 4.600 Feyenoord-supporters te kunnen ontvangen, schrijft het Eindhovens Dagblad. De landskampioen zal echter nog in overleg moeten met Feyenoord, de KNVB en de lokale driehoek. Pas wanneer de gemeente Eindhoven en de lokale politie overtuigd zijn dat de veiligheid van de stadionbezoekers niet in het geding komt, kan PSV het uitvak vergroten.

De strijd om de Johan Cruijff Schaal wordt sinds vorig seizoen in het stadion van de regerend landskampioen gespeeld. Feyenoord ontving een jaar geleden Vitesse, dat echter een beperkt aantal fans mee mocht nemen naar De Kuip. De Arnhemse supporters besloten de wedstrijd te boycotten. Alle Eredivisie-clubs ondersteunden deze actie en stuurden als symbolisch gebaar twee supporters naar De Kuip.
Op zich zou spelen bij de bekerwinnaar of een bekerfinale-inrichting met 50-50 aan supporters nog wel leuker zijn (ook als dat niet Feyenoord betreft), maar goed, 1 miezerig uitvakje voor wedstrijd voor 'een prijs' is natuurlijk wel een beetje schandalig, dus op zich wel een prima gebaar. Niet dat iemand ook maar iets om die pot geeft verder :')

Al zal het misschien ook te maken hebben met dat ze het niet vol krijgen?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:25:47 #9
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179351641
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich zou spelen bij de bekerwinnaar of een bekerfinale-inrichting met 50-50 aan supporters nog wel leuker zijn (ook als dat niet Feyenoord betreft), maar goed, 1 miezerig uitvakje voor wedstrijd voor 'een prijs' is natuurlijk wel een beetje schandalig, dus op zich wel een prima gebaar. Niet dat iemand ook maar iets om die pot geeft verder :')

Al zal het misschien ook te maken hebben met dat ze het niet vol krijgen?
Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.

Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
pi_179352317
Was het in de arena niet altijd gewoon 50/50 voor de JC schaal?
blablablabla
pi_179352420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.

Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
Ja, op zich natuurlijk wel een mooi affiche, maar ik twijfelde er nog wel een beetje aan aangezien het wel in de vakantietijd is en de zoals je zelf zegt dat het beleefd wordt als oefenwedstrijd.

Maar zoals in dat artikeltje ook aangegeven is, zijn de meeste clubs het er wel mee eens dat de huidige opzet niet voldoet. Verder is het voor PSV en Feyenoord natuurlijk wel een leuke graadmeter, een weekje voor de competitie start. Ondanks dat de teams denk ik niet heel hard bezig zijn met die 'prijs' (behalve Gio dan :P ), begin je toch wel lekkerder aan het seizoen als je die pot wint :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:30:21 #12
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352528
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
Ja. Dat is het stomme eraan.

Ik juich toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 24-05-2018 10:40:14 ]
pi_179352562
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik juig toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.
juig
Idioot.
blablablabla
pi_179352633
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik juig toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.
SPOILER: Van Gaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179352697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De KNVB toch niet? Die hebben dit nieuwe stupide systeem ingevoerd. Of misschien dat de nieuwe leiding (Gudde) er totaal anders over denkt dan Bert Kroket.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:48:30 #16
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352837
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:39 schreef Oldground het volgende:

[..]

De KNVB toch niet? Die hebben dit nieuwe stupide systeem ingevoerd. Of misschien dat de nieuwe leiding (Gudde) er totaal anders over denkt dan Bert Kroket.
quote:
Normaliter kunnen er in het Philips Stadion 1.600 mensen in het uitvak, maar PSV is bereid voor deze wedstrijd eenmalig 1.500 tot 3.000 extra uitsupporters toe te laten. Dit past binnen de ambitie van de KNVB, die vorig jaar bij monde van interim-directeur Jean-Paul Decossaux uitsprak dat ongeveer drie- tot vijfduizend uitsupporters bij een duel om de Johan Cruijff Schaal welkom zouden moeten zijn.
Bron AD, maar ik had al eens eerder opgevangen dat ze zoiets wilde.

Ze willen in ieder geval het debacle van vorig jaar voorkomen toen Feyenoord maar plek had voor 1200 Vitesse supporters (wat overigens de schuld van de KNVB was, geen verwijt naar Feyenoord al weet ik niet of ze erg hun best hebben gedaan om er meer van te maken.)
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:49:01 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352848
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:32 schreef Elan het volgende:

[..]

juig
Idioot.
Haha, Elan die iemand een idioot noemt.
pi_179352861
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Haha, Elan die iemand een idioot noemt.
Zelfs ik maak niet zulke debiele spelfouten.
Baddergod.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:50:24 #19
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352875
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelfs ik maak niet zulke debiele spelfouten.
Baddergod.
Nee, bij jou is de 'inhoud' zo debiel. Dat is nog veel erger. :D
pi_179352882
quote:
''Ik denk dat ik deze zomer transfereer''

Nicolai Jörgensen zag in de winterstop een transfer naar Newcastle United afketsen, maar sluit niet uit dat hij in de zomer alsnog bij Feyenoord vertrekt. “Ik wil graag verder kijken en de tijd zal het leren waar ik terechtkom. Ik denk dat ik deze zomer transfereer, maar je weet nooit wat er gebeurt”, aldus de 27-jarige aanvaller.

De 29-voudig international van Denemarken heeft geen zin in een ‘circus’ zoals in januari. Feyenoord en Newcastle kwamen er niet uit waardoor Jörgensen, die met zijn gedachten al in de Premier League zat, in De Kuip bleef. Daar heeft hij het een poos moeilijk mee gehad. “Zoiets wil ik niet meer meemaken. Als het gebeurt, dan gebeurt het. Als ik de medische keuring heb doorlopen en heb getekend, dan pas is de deal rond.”

“Het plan was dat ik twee jaar bij Feyenoord zou blijven en mezelf verder zou ontwikkelen. Ik denk dat ik dat gedaan heb, dus nu is het moment daar. Maar het is niet zo dat ik neerslachtig word als ik bij Feyenoord moet blijven. Ik en mijn vrouw zijn erg gelukkig in Rotterdam”, aldus Jörgensen, die er in het interview met Bold aan toevoegt dat de Premier League ‘de grootste uitdaging’ voor een speler is.

“Dat is een competitie waarin het tempo erg hoog ligt en het zou leuk zijn om daar op een dag te spelen. Of het ook gebeurt, dat weet ik niet. Maar het is duidelijk dat het erg cool zou zijn om het daar eens te proberen”, besluit Jörgensen, die dit seizoen tot dertien doelpunten in 34 officiële wedstrijden voor Feyenoord kwam. Hij ligt nog vast tot de zomer van 2021.
Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken :)

Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar O-)
pi_179352891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:50 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, bij jou is de 'inhoud' zo debiel. Dat is nog veel erger. :D
Aldus jij met je opzichtige getrol..Klaas kun je tenminste nog om lachen. Jij bent gewoon echt een complete mongool.
blablablabla
pi_179352901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken :)

Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar O-)
Van mij hoeft die niet zo nodig weg. Je krijgt er nooit een gelijkwaardige spits voor terug.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:52:43 #23
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus jij met je opzichtige getrol..Klaas kun je tenminste nog om lachen. Jij bent gewoon echt een complete mongool.
Het is goed Klaas.
  donderdag 24 mei 2018 @ 10:56:16 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179352955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vond hem afgelopen seizoen toch wel behoorlijk tegenvallen, al heeft dat ook wel iets te maken met aanvoer en het tactische spelletje wat gespeeld werd. Hij moest zich wel heel vaak terug laten vallen tot aan de middenlijn om zelf de ballen op te halen. Tamelijk verzopen, vooral de eerste seizoenshelft.

Daarbij, hij wil al een half jaar weg. Je wilt niet vastzitten aan een speler die nog een jaar ergens moet spelen terwijl hij eigenlijk gewoon een financiële klapper wil maken. De demotivatie was er aan het begin van het jaar echt aan af te zien. Moet je niet willen en hij is niet zo goed dat hij op 90% ook van waarde is.
pi_179352980
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[..]

Bron AD, maar ik had al eens eerder opgevangen dat ze zoiets wilde.

Ze willen in ieder geval het debacle van vorig jaar voorkomen toen Feyenoord maar plek had voor 1200 Vitesse supporters (wat overigens de schuld van de KNVB was, geen verwijt naar Feyenoord al weet ik niet of ze erg hun best hebben gedaan om er meer van te maken.)
Dat zou een ambitie moeten zijn bij normale competitiewedstrijden, als die vraag er is (en die is er bij de top 3).

Maar ik denk dat er inderdaad niet direct constructief op is gereageerd vanuit Feyenoord. Dat vind ik de club wel enigszins kwalijk te nemen.
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:00:05 #26
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179353029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:57 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat zou een ambitie moeten zijn bij normale competitiewedstrijden, als die vraag er is (en die is er bij de top 3).

Maar ik denk dat er inderdaad niet direct constructief op is gereageerd vanuit Feyenoord. Dat vind ik de club wel enigszins kwalijk te nemen.
Ach, je weet niet wat ze op de achtergrond hebben gedaan. Al zou dat dan waarschijnlijk ook wel naar buiten zijn gekomen. Jammer is het wel.
pi_179353088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vond hem afgelopen seizoen toch wel behoorlijk tegenvallen, al heeft dat ook wel iets te maken met aanvoer en het tactische spelletje wat gespeeld werd. Hij moest zich wel heel vaak terug laten vallen tot aan de middenlijn om zelf de ballen op te halen. Tamelijk verzopen, vooral de eerste seizoenshelft.

Daarbij, hij wil al een half jaar weg. Je wilt niet vastzitten aan een speler die nog een jaar ergens moet spelen terwijl hij eigenlijk gewoon een financiële klapper wil maken. De demotivatie was er aan het begin van het jaar echt aan af te zien. Moet je niet willen en hij is niet zo goed dat hij op 90% ook van waarde is.
Op zich deed hij het de 1e competitiehelft (statistisch gezien) niet slecht hoor, op 1 wedstrijd na, is hij in alle competitiewedstrijden die hij 90 min speelde gewoon van waarde geweest :)

Ik ben het wel met je eens dat hij minder dominant was dan het seizoen ervoor, maar dat kan wel eens iets te maken hebben met de vorm van het gehele team, waar heel het seizoen weinig automatisme in leek te zitten..

EDIT, ik zie dat ik verkeerd geknipt had, maar dit was de laatste pot voor de winterstop:
24-12-17 Feyenoord - Roda JC (5:1), 90 minuten gespeeld: 2 goals, 1 assist :P
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:06:17 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179353125
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich deed hij het de 1e competitiehelft (statistisch gezien) niet slecht hoor, op 1 wedstrijd na, is hij in alle competitiewedstrijden die hij 90 min speelde gewoon van waarde geweest :)
[ afbeelding ]

Ik ben het wel met je eens dat hij minder dominant was dan het seizoen ervoor, maar dat kan wel eens iets te maken hebben met de vorm van het gehele team, waar heel het seizoen weinig automatisme in leek te zitten..
"Speciale vakantie" :D

Refereert dit aan rust omdat die wedstrijd op kunstgras was of kreeg ie toen echt om een speciale reden vrij?
pi_179353151
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Refereert dit aan rust omdat die wedstrijd op kunstgras was of kreeg ie toen echt om een speciale reden vrij?
Zijn vrouw had een miskraam gehad toch?
blablablabla
pi_179353154
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:06 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik dacht dat er toen iets van persoonlijk leed was oid?
EDIT: wat Elan zegt, staat me ook iets van bij ja
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:12:41 #31
262211 hhh38
pi_179353226
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn vrouw had een miskraam gehad toch?
Ohja, dat was het :{

Er zijn toch wel meerdere redenen te bedenken waarom het niet zo lekker liep dit seizoen met hem. Meerdere onderbrekingen waardoor ie nooit veel wedstrijden achter elkaar speelde, die transfersoap, privé tegenslag en dan ook nog heel veel wisselingen links van hem en achter hem op het middenveld. Ik zou hem eigenlijk graag nog een vol jaar met Berghuis, Van Persie en Larsson zien spelen
  donderdag 24 mei 2018 @ 11:18:49 #32
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179353322
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Er zijn toch wel meerdere redenen te bedenken waarom het niet zo lekker liep dit seizoen met hem. Meerdere onderbrekingen waardoor ie nooit veel wedstrijden achter elkaar speelde, die transfersoap, privé tegenslag en dan ook nog heel veel wisselingen links van hem en achter hem op het middenveld. Ik zou hem eigenlijk graag nog een vol jaar met Berghuis, Van Persie en Larsson zien spelen
Vorig jaar met Kuyt, Elia, Toornstra(in vorm) en Berghuis veel betere spelers om zich heen voor de combinatie. En dan ook nog Karsdorp met af en toe een mooie assist. Nu moest ie het doen met Boetius, Larsson, Diks en soms een middenveld met Amrabat/El Ahmadi/Vilhena. Ook niet echt spelers die hem vrij voor de keeper kunnen zetten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_179353392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Vorig jaar met Kuyt, Elia, Toornstra(in vorm) en Berghuis veel betere spelers om zich heen voor de combinatie. En dan ook nog Karsdorp met af en toe een mooie assist. Nu moest ie het doen met Boetius, Larsson, Diks en soms een middenveld met Amrabat/El Ahmadi/Vilhena. Ook niet echt spelers die hem vrij voor de keeper kunnen zetten.
De behoefte aan Vilhena om zich te onderscheiden met kools heeft ook niet bepaald gunstig uitgepakt voor Jorgensen.
blablablabla
pi_179353476
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, en dan met Haps/Malacia en St Juste/Nieuwkoop opkomend op de flanken. Als je spelers dan een beetje in vorm zijn, dan, dan, uuhh :9~

Wat dat betreft hoeft er qua selectie niet zo heel veel te veranderen :@
pi_179353504
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

De behoefte aan Vilhena om zich te onderscheiden met kools heeft ook niet bepaald gunstig uitgepakt voor Jorgensen.
Ja, als je zo een blok met Larsson, Van Persie, Berghuis om Jorgensen heen hebt staan, met de rest van het middenveld wel een beetje een blok vormen.
pi_179354463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
Nee, gingen ook een hoop kaarten naar de knvb voor verenigingen en vrijwilligers
pi_179356685
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 12:30 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, gingen ook een hoop kaarten naar de knvb voor verenigingen en vrijwilligers
Ja, maar de rest werd wel gelijk verdeeld tussen de teams, zoals er bij de bekerfinale ook 17.5K kaarten waren voor Feyenoord en AZ, en dus iets van 10K voor de knvb
pi_179356733
Compleet idioot dat je een KNVB-finale mag organiseren voor je thuispubliek, wat als Ajax of wij kampioen waren geworden en een van beide clubs de beker. Dan wel 50/50 zeker?

Prutsers.
blablablabla
pi_179356796
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
Compleet idioot dat je een KNVB-finale mag organiseren voor je thuispubliek, wat als Ajax of wij kampioen waren geworden en een van beide clubs de beker. Dan wel 50/50 zeker?

Prutsers.
Over twee wedstrijden _O-
pi_179356901
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Over twee wedstrijden _O-
Ja dat ook nog eens :´)

Maar let´s say AZ de beker, wij kampioen. Vind het nogal een rare gang van zaken dat wij het moeten doen met een miezerig uitvak.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:02:50 #41
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179356986
quote:

Prutsers.
De Cruijffschaal wordt tegenwoordig georganiseerd door de landskampioen en die speelt dus thuis met alle voordelen die daar bij komen kijken. Ongeacht wie er landskampioen wordt en wie de tegenstander is.

Ik vind het ook raar, maar dat is nu eenmaal de nieuwe opzet.
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:04:18 #42
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179357013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 14:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja dat ook nog eens :´)

Maar let´s say AZ de beker, wij kampioen. Vind het nogal een rare gang van zaken dat wij het moeten doen met een miezerig uitvak.
Dan organiseert Feyenoord en heeft AZ het uitvak.

Maar maak je over dit scenario voorlopig maar geen zorgen hoor.
pi_179357048
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De Cruijffschaal wordt tegenwoordig georganiseerd door de landskampioen en die speelt dus thuis met alle voordelen die daar bij komen kijken. Ongeacht wie er landskampioen wordt en wie de tegenstander is.

Slaat nergens op, vorig jaar bij ons net zo hoor. Gewoon 50/50 en in een vast stadion net als in Engeland.
blablablabla
pi_179357070
Vitesse had die wedstrijd toch ook geboycot destijds? En alle eredivisieclubs waren solidair, geen neuk was kennelijk gegeven door de KNVB.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:09:59 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179357116
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Slaat nergens op, vorig jaar bij ons net zo hoor. Gewoon 50/50 en in een vast stadion net als in Engeland.
Nee, een vast stadion is net zo goed competitievervalsing als het het stadion van één van de ploegen is die meedoen.

50-50 is prima, maar dan mag geen van de deelnemers thuis spelen. Ik vind dat bij de beker ook echt een farce.
pi_179357184
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Krijgen ze ook alle opbrengsten?
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:15:20 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179357216
Overigens vermoed ik ook dat 50-50 niet gaat werken met de Johan Fruitschaal. Je krijgt nooit 50% van een groot stadion vol met bezoekers voor zo'n flutwedstrijd.

Denk niet dat er 18.000 man vanuit Rotterdam naar Eindhoven komen....

quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:13 schreef Oldground het volgende:

[..]

Krijgen ze ook alle opbrengsten?
Dat weet ik niet, lijkt me als organisator wel gebruikelijk? Hoe gaat dat bij de KNVB-finale bij Feyenoord?
pi_179357237
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, een vast stadion is net zo goed competitievervalsing als het het stadion van één van de ploegen is die meedoen.

50-50 is prima, maar dan mag geen van de deelnemers thuis spelen. Ik vind dat bij de beker ook echt een farce.
Bekerfinale hoort gewoon in De Kuip, sfeertechnisch beste verreweg het beste stadion.
Hoor daar eigenlijk nooit iemand over zaniken verder behalve jij nu hier en Ronald Waterreus (wie?).
blablablabla
pi_179357264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
Overigens vermoed ik ook dat 50-50 niet gaat werken met de Johan Fruitschaal. Je krijgt nooit 50% van een groot stadion vol met bezoekers voor zo'n flutwedstrijd.

[..]

Dat weet ik niet, lijkt me als organisator wel gebruikelijk? Hoe gaat dat bij de KNVB-finale bij Feyenoord?
Volgens mij delen we die op zeker moment in het toernooi, is dat ook niet de reden dat veel amateurclubs hopen op een top 3 club en een uitwedstrijd?
blablablabla
pi_179357307
quote:

Verdeling tussen de clubs en de KNVB. Kwartfinale en halve finale is 50-50 qua recettes
pi_179357308
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk ook met capaciteit te maken. Eigenlijk steken De Kuip en de Arena er dan met kop en schouders bovenuit. Dat wordt na de geplande nieuwbouw en verbouwing alleen nog maar groter.
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:21:20 #52
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179357334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Bekerfinale hoort gewoon in De Kuip, sfeertechnisch beste verreweg het beste stadion.
Hoor daar eigenlijk nooit iemand over zaniken verder behalve jij nu hier en Ronald Waterreus (wie?).
Kulargument. Je hebt namelijk geen idee hoe de sfeer in een ander stadion gaat zijn bij een 50-50 verdeling bij zo'n belangrijke wedstrijd. Maar het spreekt voor zich dat er in dit topic niemand mijn mening op dit vlak zal delen.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:19 schreef Oldground het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk ook met capaciteit te maken. Eigenlijk steken De Kuip en de Arena er dan met kop en schouders bovenuit. Dat wordt na de geplande nieuwbouw en verbouwing alleen nog maar groter.
Dit is wel een argument. Maar dan zou je tussen die twee stadions kunnen rouleren. Heb je alleen een probleem als de bekerfinale Ajax tegen Feyenoord is, maar de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren. 2010 kennelijk.
pi_179357370
quote:

[..]

50/50, maar die wedstrijd is ook 50/50 qua supporters.

Met alleen een uitvak is dat natuurlijk anders. Zouden er bijvoorbeeld 20.000 Feyenoord supporters afgelopen augustus hun kaartgelden naar Vitesse hebben zien gaan? Lijkt me toch vrij bizar (dat is die hele situatie natuurlijk ook).
pi_179357384
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kulargument. Je hebt namelijk geen idee hoe de sfeer in een ander stadion gaat zijn bij een 50-50 verdeling bij zo'n belangrijke wedstrijd. Maar het spreekt voor zich dat er in dit topic niemand mijn mening op dit vlak zal delen.

[..]

Dit is wel een argument. Maar dan zou je tussen die twee stadions kunnen rouleren. Heb je alleen een probleem als de bekerfinale Ajax tegen Feyenoord is, maar de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren.
Jij was toch dat stumpertje dat gedurende het hele seizoen en met name na de smadelijke nederlaag in de beker hier wekenlang heeft lopen roeptoeteren dat zowel Ajax als PSV geen ene neuk om die beker gaven?

En nu zou de finale in De Kuip opeens competitievervalsing zijn, waar de fuck wil je die wedstrijd dan houden? Bij Twente of zo? Philips-stadion mist de capaciteit dus je houdt alleen Rotterdam of Amsterdam over als optie.
blablablabla
pi_179357447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[..]

Dit is wel een argument. Maar dan zou je tussen die twee stadions kunnen rouleren. Heb je alleen een probleem als de bekerfinale Ajax tegen Feyenoord is, maar de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren. 2010 kennelijk.
Heeft PSV eigenlijk nog uitbreidingsplannen liggen voor de korte/middel-lange termijn? Tijdens het mislukte WK-bid was er wel een schetsontwerp toch?
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:40:48 #56
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179357692
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Jij was toch dat stumpertje dat gedurende het hele seizoen en met name na de smadelijke nederlaag in de beker hier wekenlang heeft lopen roeptoeteren dat zowel Ajax als PSV geen ene neuk om die beker gaven?

En nu zou de finale in De Kuip opeens competitievervalsing zijn, waar de fuck wil je die wedstrijd dan houden? Bij Twente of zo? Philips-stadion mist de capaciteit dus je houdt alleen Rotterdam of Amsterdam over als optie.
Je hebt het nog lang volgehouden in de discussie zonder te schelden. Knap hoor!

En je reageert op het antwoord op de vraag die stelt. Kuip en Arena rouleren is een prima optie.
  donderdag 24 mei 2018 @ 15:43:11 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179357726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:27 schreef Oldground het volgende:

[..]

Heeft PSV eigenlijk nog uitbreidingsplannen liggen voor de korte/middel-lange termijn? Tijdens het mislukte WK-bid was er wel een schetsontwerp toch?
Ja, maar dat zie ik er niet van komen. Uitbreiding is absurd duur, dan moeten ze het spoor deels verleggen enzo. Nadeel van een stadion in het centrum.

Op dit moment zijn er geen concrete ideeën. Jammer wel, want PSV laat daar echt wel wat liggen.

Paar jaar terug ging het wel over nieuwbouw aan de rand van de stad op een sportpark. Maar ja, dan mis je wel die unieke en historische locatie.
pi_179357754
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je hebt het nog lang volgehouden in de discussie zonder te schelden. Knap hoor!
Finale van de beker hoort gewoon in De Kuip.
Hoeven we verder niet over te discussiëren.
blablablabla
pi_179358117
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:43 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, maar dat zie ik er niet van komen. Uitbreiding is absurd duur, dan moeten ze het spoor deels verleggen enzo. Nadeel van een stadion in het centrum.

Op dit moment zijn er geen concrete ideeën. Jammer wel, want PSV laat daar echt wel wat liggen.

Paar jaar terug ging het wel over nieuwbouw aan de rand van de stad op een sportpark. Maar ja, dan mis je wel die unieke en historische locatie.
Dan gaan er zeker goederentreinen over dat traject (en dus risico op plasbranden), want er lijkt me zo op het eerste gezicht genoeg ruimte. In Dublin heb je zo'n Dart treintje onder Croke Park door lopen.

Verhuizen naar de periferie is inderdaad enorm zonde.
pi_179358476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 16:00 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dan gaan er zeker goederentreinen over dat traject (en dus risico op plasbranden), want er lijkt me zo op het eerste gezicht genoeg ruimte. In Dublin heb je zo'n Dart treintje onder Croke Park door lopen.

Gewoon meteen bom op die kutclub zou het beste zijn voor alle betrokkenen.
blablablabla
  donderdag 24 mei 2018 @ 16:23:00 #61
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179358619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 16:17 schreef Elan het volgende:

[..]

Gewoon meteen bom op die kutclub zou het beste zijn voor alle betrokkenen.
Sow dan
Oh.
  donderdag 24 mei 2018 @ 16:29:11 #62
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179358791
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 16:00 schreef Oldground het volgende:

[..]

Probleem bij uitbreiding is vooral dat de ruimte aan beide kanten vrij krap is, maar vooral aan de Frederiklaan en je dus het stadion een stuk richting spoorkant moet 'verplaatsen'. Daarmee wordt een relatief kleine uitbreiding enorm duur.

Er waren destijds plannen voor een nieuw stadion aan de Aalsterweg wat dan ook door FC Eindhoven gebruikt zou gaan worden. En ik weet dat er ook gebrainstormd is over de Herdgang als locatie voor een nieuw stadion als dat gebied herontwikkeld wordt. Zou dan ook een treinstation bij moeten komen.

Maar goed, laten we dit gesprek bij eventuele interesse voortzetten in het PSV-topic.
pi_179361441
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 16:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar goed, laten we dit gesprek bij eventuele interesse voortzetten in het PSV-topic.
laten we het nergens voortzetten

psv moet zich gewoon opheffen
  donderdag 24 mei 2018 @ 19:04:19 #64
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179362171
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2018 15:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Finale van de beker hoort gewoon in De Kuip.
Hoeven we verder niet over te discussiëren.
En die supercup mag wel gewoon blijven in die galmbak in Amsterdam.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179362766
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Yats gaat weer schuimen als hij dit leest.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179363961
quote:

Prutsers.
huillie huillie
pi_179365734
Besiktas schijnt 5 ton te hebben geboden op Bilal
  donderdag 24 mei 2018 @ 22:34:01 #68
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179366522
5 ton. Wat een gênant bedrag, maar goed. We hebben er toch niks meer aan.
pi_179369604

Andy en roya zijn geen fan van Moyes _O-
Mooie serie
pi_179372701
Duidelijk verhaal.
De reden dat Drenthe niet meer geselecteerd werd voor Oranje had niets met inzet, keuzes, sportieve prestaties, leefstijl te maken maar was eigenlijk het gevolg dat zijn neven iemand omgelegd hadden in Hoek (lol)
blablablabla
  vrijdag 25 mei 2018 @ 09:45:28 #71
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179372848
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef Elan het volgende:
Duidelijk verhaal.
De reden dat Drenthe niet meer geselecteerd werd voor Oranje had niets met inzet, keuzes, sportieve prestaties, leefstijl te maken maar was eigenlijk het gevolg dat zijn neven iemand omgelegd hadden in Hoek (lol)
Ja, al te slim is Royston niet blijkt nu. :D
  vrijdag 25 mei 2018 @ 10:10:29 #72
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_179373272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:34 schreef fetX het volgende:
Ik had verwacht dat we veel meer hadden moeten toeleggen om van hem af te komen. Mis ik iets?
pi_179373981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 22:34 schreef fetX het volgende:
Ik denk nog steeds dat je hem er op de bank voorlopig prima bij kunt hebben, tenzij je jezelf natuurlijk nog degelijk gaat versterken.

Maar ongeacht of je er nog wel of niet iets aan gaat hebben, als je internationale transfers van 0.5 mln serieus gaat nemen, ga je nooit stappen maken. Gewoon weglachen dat bod. Desnoods verhuur je 'm een jaartje als je kosten wilt drukken.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 11:21:42 #74
268491 fetX
pi_179374869
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 10:42 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Maar ongeacht of je er nog wel of niet iets aan gaat hebben, als je internationale transfers van 0.5 mln serieus gaat nemen, ga je nooit stappen maken. Gewoon weglachen dat bod. Desnoods verhuur je 'm een jaartje als je kosten wilt drukken.
Hier ben ik het mee eens.

Overigens: Landzaat naar Feyenoord. Vriendenclub FC Gio is compleet.
  Moderator vrijdag 25 mei 2018 @ 11:29:54 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179374994
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 11:21 schreef fetX het volgende:

[..]

https://www.feyenoord.nl/(...)terugkeer-in-de-kuip
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:12:32 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179375962
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, al te slim is Royston niet blijkt nu. :D
Als dat nu pas duidelijk is, kunnen we over jou hetzelfde zeggen
Laffe huichelaar
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:13:43 #77
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179376005
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als dat nu pas duidelijk is, kunnen we over jou hetzelfde zeggen
Ik geloof dat je sarcasme meter het niet doet.
pi_179376810
quote:
Giovanni van Bronckhorst heeft hoge verwachtingen van Dylan Vente als spits van Feyenoord 1. Volgens de coach van de Rotterdammers heeft Vente alles in zich om te slagen.

De negentienjarige Vente maakte in het afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal en speelde reeds negen wedstrijden in de Eredivisie. Daarin wist hij drie keer te scoren. 'Dylan is heel compleet als centrumaanvaller', zegt Van Bronckhorst in VI over zijn pupil. 'Hij is goed als aanspeelpunt en is vast in de afwerking. Ook is hij slim in zijn loopacties. Vaak zie je bij jonge spitsen dat ze tijdens een loopactie nog geen idee hebben waar ze uit willen komen. Dylan weet precies waar hij wil zijn.'

'Hij heeft de potentie om heel ver te komen', vervolgt Van Bronckhorst. 'Hoe ver? Daarin ligt de uitdaging. Voor hem, vanzelfsprekend. En voor ons als technische staf. Want nu begint het feitelijk pas voor Dylan. Hoe gaat hij met de druk om? Er zal nu immers steeds meer van hem worden verwacht. Daar moet je tegen kunnen. Toch heb ik het idee dat Dylan nuchter genoeg is om bestand te zijn tegen alles wat op hem afkomt.'

Van Bronckhorst is ervan overtuigd dat Vente de vaste spits van Feyenoord kan worden. 'Dat geloof hebben we met z'n allen', benadrukt de coach. 'En dat is mooi. Zelfopgeleide spelers die in het eerste elftal staan; dat wil je als club.' Vente heeft bij Feyenoord een contract dat nog vier jaar doorloopt, tot de zomer van 2022.

vi.nl
pi_179376885
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 11:21 schreef fetX het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.

Zo een vriendendienst is het nou ook weer niet want Landzaat zat bij AZ ook heel erg goed.

Ik vind het wel een goede keus aangezien hij het bij AZ heel erg goed gedaan heeft.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:46:34 #80
268260 Dr.Mikey
pi_179376905
Eerst zien dan geloven bij Gio.
Vorige jaar rieo hij in de voorbereiding ook postieve dingen over toure vervolgens haalde hij Boetius en Larsson.
R.I.P DTS.
pi_179376953
Gustafson verkocht.. Landzaat die komt.. het is nog steeds wachten op het echte transfervuurwerk.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:50:33 #82
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179377016
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Gustafson verkocht.. Landzaat die komt.. het is nog steeds wachten op het echte transfervuurwerk.
Waar heeft Feyenoord nog echt aankopen nodig dan?
Oh.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:52:56 #83
268260 Dr.Mikey
pi_179377083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op cam gezien r van p niet alles kan spelen.

Gustafson was daar wel handig voor maar die is weg.
R.I.P DTS.
pi_179377100
quote:

[..]

Ik bedoel in eerste instantie uitgaande transfers..daar ben ik benieuwd naar
  vrijdag 25 mei 2018 @ 12:54:37 #85
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179377134
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik bedoel in eerste instantie uitgaande transfers..daar ben ik benieuwd naar
Zal grotendeels wel na het WK op gang komen. Zeker voor jullie met Jörgensen en wellicht Tapia.
Oh.
pi_179377294
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal grotendeels wel na het WK op gang komen. Zeker voor jullie met Jörgensen en wellicht Tapia.
Bij meer spelers staat een vraagteken. Wat gaat Vilhena doen? En komt er interesse voor Berghuis? Ik hoop dat hij blijft maar hij had een geweldig seizoen. Zou gek zijn als er voor hem geen serieuze interesse komt
  vrijdag 25 mei 2018 @ 13:01:36 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179377341
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij meer spelers staat een vraagteken. Wat gaat Vilhena doen? En komt er interesse voor Berghuis? Ik hoop dat hij blijft maar hij had een geweldig seizoen. Zou gek zijn als er voor hem geen serieuze interesse komt
Nja Berghuis is wel al een jongen met een krasje natuurlijk. En weet ook niet wat Feyenoord voor hem vraagt?
Oh.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 13:15:18 #88
268260 Dr.Mikey
pi_179377638
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vilhena moet lekker gaan jongen van de club die alle prijzen gewonnen heeft die er te winnen zijn met Feyenoord.

Tijd om ze vleugels uit te slaan ook al zie ik niemand van ons leger aan halve middenvelders die zo even Vilhena of El Ahmadi vervangt.

Tapia Amrabat Ayoub Toornstra zijn allemaal van die halve net niet spelers.
R.I.P DTS.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 14:09:40 #89
268491 fetX
pi_179378839
Middenveld mag zeker wel wat bij ja. Missen creativiteit.
pi_179380691
Centrale verdediger en/of rechtsback erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 15:32:18 #91
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179381007
- Centrale verdediger
- Ervaren leider op het middenveld
- Aanvallende middenvelder omdat RvP lang niet alles kan spelen
- Vervanger van Bilal, rechtsbuiten dus. Of je zet JPB als rechtsbuiten en dan een nieuwe linksbuiten
- Vervanger voor Jorgensen

Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens
- Nieuwe spits zou ik niet weten. Feyenoord scout incoming. (zal dan wel Pelle, Guidetti, v Wolswinkel of S. Kalou worden)

Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson
- Kramer en Nelom ook weg natuurlijk.

Nog genoeg te doen dus op de transfermarkt van Martin van Goud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door satecl op 25-05-2018 16:13:09 ]
pi_179382498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef satecl het volgende:
- Centrale verdediger
- Vervanger van Bilal, rechtsbuiten dus. Of je zet JPB als rechtsbuiten en dan een nieuwe linksbuiten

Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens
- Nieuwe spits zou ik niet weten. Feyenoord scout incoming. (zal dan wel Pelle, Guidetti, v Wolswinkel of S. Kalou worden)

Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson

SPOILER
Mount zal niet op hetzelfde niveau willen blijven hangen en Lens gaat echt niet in de subtop van Nederland spelen tegen een waardeloos salaris.
pi_179382576
Mount naar PSV/Ajax zou nog wel kunnen ,maar niet naar Feyenoord.

Wel realistisch blijven
  vrijdag 25 mei 2018 @ 16:31:38 #94
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179382591
quote:
- Centrale verdediger

Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens

Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson

SPOILER
Als je Mount huurt moet je hem wel een basisplaats geven. Kan je Van Persie in de spits zetten als je Jorgensen verkoopt.
Oh.
pi_179382796
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:31 schreef PSVCL het volgende:
Mount naar PSV/Ajax zou nog wel kunnen ,maar niet naar Feyenoord.

Wel realistisch blijven
Ze worden hier soms iets te enthousiast van goede spelers :D
  vrijdag 25 mei 2018 @ 16:50:42 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179383031
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:40 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Balotelli en Eto's vinden dit leuk.
pi_179383424
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 16:40 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

zoveel hebben ze er niet gehad , dus ik snap het wel.
  vrijdag 25 mei 2018 @ 17:24:27 #98
268491 fetX
pi_179383882
Ah, de PSV'ertjes met het 'zij zijn groot en ik is klein' syndroom komen weer even buurten.
pi_179384055
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 17:24 schreef fetX het volgende:
Ah, de PSV'ertjes met het 'zij zijn groot en ik is klein' syndroom komen weer even buurten.
Ik probeer men hier simpelweg wat realiteitszin bij te brengen. Je kan ook niet verwachten dat NAC even Real Madrid van de mat speelt.
pi_179386099
quote:
Jørgensen heeft transfer niet uit zijn hoofd gezet
17.55 uurPraat mee

Jørgensen heeft transfer niet uit zijn hoofd gezet
Nicolai Jørgensen hoopt deze zomer een transfer te maken. De spits van Feyenoord zag afgelopen winter nog een overgang naar Newcastle United in het water vallen.

In gesprek met Bold vertelt de Deen meer over hoe hij zijn toekomst ziet. 'Ik wil graag verder en ik denk dat nu het juiste moment is. Het plan was dat ik me twee jaar zou ontwikkelen bij Feyenoord, dat heb ik gedaan. Maar het is niet zo dat ik de deur nu achter me dichttrek bij Feyenoord. Mijn vrouw en ik zijn gelukkig in Rotterdam.'

Jørgensen (27) kwam dit seizoen tot tien doelpunten in de Eredivisie, in het kampioensjaar van Feyenoord maakte de spits nog 21 goals in de competitie. 'Er is veel gebeurd', vertelt Jørgensen over de vormdip die hij meemaakte. 'Persoonlijke problemen en een transfer die niet doorging. Dit zorgde voor wat ergernissen die ik niet eerder voelde. Het duurde even voordat ik weer opgekrabbeld was, maar dat lukte en ik eindigde het seizoen sterk door in de bekerfinale te scoren.'

Het contract van Jørgensen loopt nog door tot medio 2021. De Engelse competitie is nog steeds aantrekkelijk voor de spits die in totaal 38 keer het net vond voor Feyenoord. 'De Premier League is de grootste uitdaging voor voetballers. Het tempo ligt er ontzettend hoog en het lijkt me leuk om in die competitie te spelen op een dag.'

Jørgensen kan zich eerst richten op het WK. Hij zit, samen met Ajacieden Lasse Schöne en Kasper Dolberg in de voorselectie van Denemarken.

vi.nl
pi_179389219
Waarom heb ik een sterke negatieve associate bij Landzaat ?
blablablabla
  vrijdag 25 mei 2018 @ 22:56:00 #102
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179390019
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 22:14 schreef Elan het volgende:
Racist.
pi_179390196
quote:
Wees blij dat we van Wouters af zijn. Kan er niet minder om worden, in zoverre dat de ass. Trainers überhaupt invloed hebben op iets.
pi_179391060
quote:
- Centrale verdediger

Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens

Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson

SPOILER
Niveau Kik Pierre heb je zelf ook wel in de jeugd,lopen.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 00:01:07 #105
262211 hhh38
pi_179391381
quote:
Als speler was het weinig bijzonders. Ik ben benieuwd wat ie kan als trainer, ben best optimistisch eigenlijk
  zaterdag 26 mei 2018 @ 00:05:56 #106
268491 fetX
pi_179391472
Hij deelt wel cadeaus uit op z’n verjaardag.
  Moderator zaterdag 26 mei 2018 @ 01:22:31 #107
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_179392854
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 00:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als speler was het weinig bijzonders. Ik ben benieuwd wat ie kan als trainer, ben best optimistisch eigenlijk
Op basis waarvan?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 26 mei 2018 @ 01:30:10 #108
262211 hhh38
pi_179392988
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 01:22 schreef R-woud88 het volgende:

[..]

Op basis waarvan?
Omdat ze veel moeite hebben gedaan om hem los te weken en omdat ik denk dat ze bij AZ op voetbaltechnisch gebied goed bezig zijn.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 01:44:33 #109
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179393214
quote:

[..]

Als je geen uitzonderlijke speler bent, moet je het spelletje gewoon heel goed begrijpen om bij Oranje te komen. Dus wat dat betreft zit dat goed.

Zie net een foto voorbij komen met Van Persie en Landzaat met aanhang. Neem aan dat we volgend jaar kunnen lezen dat deze aanstelling volledig op het conto van Van Persie te schrijven is.
pi_179394864
quote:
jij heb overal een sterke negatieve associatie op clown :)
pi_179394903
quote:
Waarom?

Hopelijk wordt er niemand verkocht en blijven Jorgensen en VIlhena ook nog. Dan speel je gewoon voor de titel komend seizoen. Misschien alleen een creatieve middenvelder erbij.

Komend seizoen mogen de aankopen van vorig seizoen is gaan bewijzen.

Bilal Toornstra Tapia verkopen. Ik denk dat er wel belangstelling komt voor Tapia na het weekend.
pi_179394917
quote:
Waarom?

Hopelijk wordt er niemand verkocht en blijven Jorgensen en VIlhena ook nog. Dan speel je gewoon voor de titel komend seizoen. Misschien alleen een creatieve middenvelder erbij.

Komend seizoen mogen de aankopen van vorig seizoen is gaan bewijzen.

Bilal Toornstra Tapia verkopen. Ik denk dat er wel belangstelling komt voor Tapia na het weekend.
quote:

[..]

dit zinnetje zou je is in de ajax topic moeten tiepen en dan feyenoord vervangen door ajax.....
  zaterdag 26 mei 2018 @ 08:46:11 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179394918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 08:45 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom?

Hopelijk wordt er niemand verkocht en blijven Jorgensen en VIlhena ook nog. Dan speel je gewoon voor de titel komend seizoen.
_O-
  zaterdag 26 mei 2018 @ 08:54:02 #114
268491 fetX
pi_179395028
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 08:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-
Is idd een beetje overdreven, maar met een creatieve middenvelder en een sterke CV erbij zou dat prima kunnen. En troep = troep. Dus dat mag weg.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:02:30 #115
263417 Keyos
Like a Boss
pi_179395146
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 08:54 schreef fetX het volgende:

[..]

Is idd een beetje overdreven, maar met een creatieve middenvelder en een sterke CV erbij zou dat prima kunnen. En troep = troep. Dus dat mag weg.
Natuurlijk moet dat kunnen, dit Feyenoord is écht niet heel veel minder dan de selecties van Ajax en PSV, dat ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Je moet net ff in die flow zitten gedurende het seizoen en een goede slag slaan op de transfermarkt en je kan zomaar weer bovenaan staan na volgend seizoen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:08:38 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179395231
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Natuurlijk moet dat kunnen, dit Feyenoord is écht niet heel veel minder dan de selecties van Ajax en PSV, dat ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Je moet net ff in die flow zitten gedurende het seizoen en een goede slag slaan op de transfermarkt en je kan zomaar weer bovenaan staan na volgend seizoen.

het valt en staat een beetje met Van Persie denk ik, daar moet je toch je elftal op inrichten.
Dat is allemaal prima en is hij ook waard maar dan moet hij wel veel meer aan spelen toekomen
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:17:51 #117
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179395347
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

het valt en staat een beetje met Van Persie denk ik, daar moet je toch je elftal op inrichten.
Dat is allemaal prima en is hij ook waard maar dan moet hij wel veel meer aan spelen toekomen
Als je van Persie hoort praten over zijn twijfels bij zijn wel/niet doorgaan besluit en hoe hij fysiek op het einde zit, dan verwacht ik niet dat hij het seizoen gaat vol maken. Of hij gaat echt maar af en toe spelen.

Ik vrees een Davids scenario bij Ajax destijds. Of Kluivert bij PSV.

Aan de pluskant, hij heeft al meer gebracht dan Andy vd Meijden bij PSV
  zaterdag 26 mei 2018 @ 09:47:48 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179395701
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je van Persie hoort praten over zijn twijfels bij zijn wel/niet doorgaan besluit en hoe hij fysiek op het einde zit, dan verwacht ik niet dat hij het seizoen gaat vol maken. Of hij gaat echt maar af en toe spelen.

Ik vrees een Davids scenario bij Ajax destijds. Of Kluivert bij PSV.

Aan de pluskant, hij heeft al meer gebracht dan Andy vd Meijden bij PSV
het blijft hoe dan ook riskant om je ploeg aan hem op te hangen
  zaterdag 26 mei 2018 @ 10:08:50 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179395869
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Yep.
pi_179396106
Van Persie gaat 46 doelpunten maken komend seizoen en Feyenoord naar de titel schieten.
Daarna gaat ie nog voor een kunstje en wordt ie voor 34 miljoen verkocht aan Barcelona
  zaterdag 26 mei 2018 @ 11:19:55 #121
263417 Keyos
Like a Boss
pi_179396568
quote:

[..]

Of course, als Jorgenson weggaat moet je hoe dan ook een spits halen. Je kan niet met Robin + Vente als enige spitsen het nieuwe seizoen in. Robin in de rol zoals afgelopen half seizoen is gewoon prima, hij is wel de type speler die in een topwedstrijd wél het verschil kan gaan maken. Hij is toch de speler die dan die vrije trap of die pingel er op zeker inschiet ipv angst-en beven over.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator zaterdag 26 mei 2018 @ 11:54:05 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179396984
quote:

[..]

Dat zou belachelijk zijn. Maar grote meerwaarde kan hij wél hebben.Zijn rendement in de tweede seizoenshelft was heel hoog, zelfs in zijn geringe speeltijd. Belangrijke goals, met als hoogtepunt de prachtige beslissende 0-2 in de bekerfinale.

Daarnaast is hij op de trainingen een ervaren ouwe topspeler waar jongere voetballers graag wat van aannemen.
Mooi dat-ie er nog bij is komend jaar. :)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 26 mei 2018 @ 11:56:57 #123
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179397030
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit zinnetje zou je is in de ajax topic moeten tiepen en dan feyenoord vervangen door ajax.....
Jij vindt het erg lastig om je voorkeur voor Ajax te verbergen hè, Klaas.
Oh.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 13:38:40 #124
268260 Dr.Mikey
pi_179398533
Praktische vraag kan je oude kuipmunten van twee jaar terug nog gebruiken?
R.I.P DTS.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 14:13:48 #125
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179398987
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Praktische vraag kan je oude kuipmunten van twee jaar terug nog gebruiken?
Nee.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_179399044
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 09:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af wat je dan wekelijks zit te kijken. Feyenoord heeft op geen enkele positie betere spelers en alsnog beweer jij dat ze niet veel onderdoen.
pi_179399065
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

jij heb overal een sterke negatieve associatie op clown :)
Waarom levert dit geen note op mods :')
pi_179399502
quote:

[..]

Weet het alweer.
quote:
Denny Landzaat doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax en liet in verschillende interviews doorschemeren een echte Ajacied te zijn. Landzaat brak echter nooit door in Amsterdam en kwam via Willem ll, AZ en Wigan Athletic bij rivaal Feyenoord terecht.

blablablabla
pi_179399525
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 14:18 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Waarom levert dit geen note op mods :')
Klaasgod is een beschermde diersoort.
blablablabla
pi_179399780
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 14:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Klaasgod is een beschermde diersoort.
Waarom beschermd? Leveren zijn comments die hij aflevert in een roes een dusdanige waarde op dat hij mag blijven op deze aarde of is het hippie gelul dat elke diersoort een kans heeft?
pi_179400573
quote:
Oud-Feyenoorder Gerard Kerkum overleden
Updated 9 min geleden
26 min geleden in SPORT

Oud-voetballer en voormalig voorzitter van Feyenoord, Gerard Kerkum, is zaterdag overleden.

Dat meldt de Rotterdamse club, die Kerkum vrijwel zijn hele leven in verschillende functies diende, op de website. Kerkum was al enige tijd ongeneeslijk ziek. Tot voor kort was hij actief als voorzitter van de stichting Continuïteit Feyenoord. Hij was 87 jaar.

Kerkum werd in 1946 als zestienjarige lid van Sportclub Feyenoord en debuteerde nog geen vier jaar later onder trainer Richard Dombi in het eerste elftal als rechtsback, een positie die hij de vijftien daaropvolgende jaren slechts sporadisch afstond.

Kerkum speelde 349 wedstrijden voor het eerste elftal, de meeste als aanvoerder. In die periode werd hij drie keer landskampioen: in 1961, 1962 en 1965. Na zijn actieve loopbaan werd Kerkum bestuurslid en maakte hij het winnen van de Europa Cup 1 en de wereldbeker mee. Van 1982 tot 1989 was hij voorzitter.

Kerkum keerde in 2006 in een officiële rol terug in De Kuip. Hij leidde de commissie die op verzoek van de Feyenoord-directie een bindend advies gaf over een nieuwe organisatiestructuur. Later werd hij nog voorzitter van de stichting Continuïteit Feyenoord, naast de raad van commissarissen één van de hoogste organen binnen de club. De stichting beheert onder meer het gouden aandeel en bewaakt het cultureel erfgoed van de club.

Deze functie vervulde Kerkum tot kort voor zijn overlijden. Op zijn 85e verjaardag in 2015 werd de nieuwe bestuurskamer naar hem vernoemd. ,,Dat ik dit bij leven mag meemaken, maakt me zeer trots'', zei hij bij die gelegenheid.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 15:32:21 #132
263417 Keyos
Like a Boss
pi_179400577
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 14:17 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af wat je dan wekelijks zit te kijken. Feyenoord heeft op geen enkele positie betere spelers en alsnog beweer jij dat ze niet veel onderdoen.
Ook onzin, er zijn toch wel significant wat plekken bij Feyenoord waar we een speler hebben lopen waar je in de Eredivisie geen betere vindt. Lozano/Berghuis/Neres ontlopen elkaar niet heel veel (hebben allen een specifieke eigenschap), je hebt de beste spits van de Eredivisie met Jorgenson, de beste 10 met Robin (Ginkel is overrated maar natuurlijk wel fitter dan Robin). Vilhena is één van de betere middenvelders, Haps is de beste linksback in de eredivisie en je centrale achterhoede is ook wel vrij steady, zeker in de breedte. We missen alleen wat voetbal op het middenveld en een goede linksbuiten, that's all.
pi_179400672
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 15:00 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Waarom beschermd? Leveren zijn comments die hij aflevert in een roes een dusdanige waarde op dat hij mag blijven op deze aarde of is het hippie gelul dat elke diersoort een kans heeft?
Gewoon niet al te druk om maken, het is Klaas.
blablablabla
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:35:19 #134
268260 Dr.Mikey
pi_179406443
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 14:13 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nee.
Dank u
R.I.P DTS.
pi_179407805

[ Bericht 100% gewijzigd door klaasweetalles op 26-05-2018 21:28:49 ]
pi_179407947
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:

Klaas jongen niet zo verlegen
pi_179419805
Weet niet of dit al gepost was maar bij deze:

https://www.feyenoord-cit(...)elen-nieuwe-stadion/

Ik heb me aangemeld.

Misschien ook wat voor Elan hoef je niet meer te zeiken in dit topic.
* Verwijderd *
  Moderator zondag 27 mei 2018 @ 12:15:50 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179419867
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:10 schreef zoekeenleven het volgende:

Ik heb me aangemeld.

Hmf gaat er ook spreken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 27 mei 2018 @ 12:17:58 #139
268260 Dr.Mikey
pi_179419900
Dirkie kuyt *O*
R.I.P DTS.
pi_179421031
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:10 schreef zoekeenleven het volgende:

Ik heb me aangemeld.

Wat praat je over me.
Nooit lopen zeiken over nieuw stadion idioot.
blablablabla
  zondag 27 mei 2018 @ 13:43:09 #141
357045 Grifte
Feijenoord
pi_179421271
Kalou O+
pi_179421547
Krek Bellemie eindelijk in de Kuip vanmiddag
pi_179421577
Waar is Gerrard? Die wil ik zien
pi_179421606
quote:
9s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef Jorwol het volgende:

#neverforget
blablablabla
pi_179421659
https://forum.fok.nl/topic/2442322

topic voor de wedstrijd
  zondag 27 mei 2018 @ 14:09:49 #146
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179421837
Hoop toch wel op een vrije trap waarbij Van Hooijdonk en Van Persie ruzie maken om de bal.
pi_179422067
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat praat je over me.
Nooit lopen zeiken over nieuw stadion idioot.
:D
Dwaas
* Verwijderd *
pi_179423527
quote:
9s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef Jorwol het volgende:
Nu Vagner Love nog
pi_179424026
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 15:27 schreef Kronkos het volgende:

[..]

Nu Vagner Love nog
En die Italiaan.
pi_179425502
Gerard in Feyenoord shirt is toch wel broekje uit moment hoor
pi_179425622
Is toch nét wat minder spectaculair dan het afscheid van Van Bommel.
  zondag 27 mei 2018 @ 17:23:27 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179426490
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 16:47 schreef Mr.Maul het volgende:
Is toch nét wat minder spectaculair dan het afscheid van Van Bommel.
Die heeft dan ook de echte top bereikt.
pi_179426629
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die heeft dan ook de echte top bereikt.
Zeker. Die afscheidswedstrijd trok dan ook échte sterren aan. Robben, Ribery, Zlatan en meer.
pi_179426754
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:29 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zeker. Die afscheidswedstrijd trok dan ook échte sterren aan. Robben, Ribery, Zlatan en meer.
Gerrard, Carragher, Merailles, Sneijder, van Persie, vd Sar, van Nistelrooy zijn geen echte sterren?
  zondag 27 mei 2018 @ 17:37:22 #155
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179426795
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:35 schreef alopio het volgende:

[..]

Gerrard, Carragher, Merailles, Sneijder, van Persie, vd Sar, van Nistelrooy zijn geen echte sterren?
Landgenoten tellen niet, die kunnen niet met goed fatsoen weigeren. :P
pi_179426808
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:35 schreef alopio het volgende:

[..]

Dat is de categorie daaronder
  zondag 27 mei 2018 @ 17:42:59 #157
262211 hhh38
pi_179426947
Typische Feyenoord afscheidswedstrijd. Liever cultfiguren en publiekslievelingen dan de echt grote namen.

Maar buiten Torres en Suarez hadden ook niet heel veel betere spelers kunnen komen natuurlijk.
pi_179427092
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Landgenoten tellen niet, die kunnen niet met goed fatsoen weigeren. :P
Maul noemt ook Robben, dan blijven alleen Ribéry en Zlatan over.
pi_179427152
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:37 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat is de categorie daaronder
_O- een Sneijder, Gerard, van Persie een niveau daaronder noemen.

Maar goed, Gaat erom dat hij spelers vraagt met wie hij gespeeld heeft, niet een verzameling zoveel mogelijk grote namen. Hij kan wel een Messi vragen maar heeft niet veel nut.
pi_179427171
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:48 schreef alopio het volgende:

[..]

Maul noemt ook Robben, dan blijven alleen Ribéry en Zlatan over.
Muller
pi_179427173
Lekker boeiend wie de grootste namen had. Ik heb er als PSV'er zelfs erg van genoten, leuk om al die mannen weer in actie te zien.
pi_179427174
Gerrard in Feyenoordshirt was wel genot trouwens.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_179427460
ik heb heel deze wedstrijd geboycot

kut kuijt
pi_179427519
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:

kut kuijt
:')
Was vermakelijker dan het gehele Feyenoord-seizoen
  zondag 27 mei 2018 @ 18:13:30 #165
268491 fetX
pi_179427757
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:50 schreef alopio het volgende:

[..]

Maar goed, Gaat erom dat hij spelers vraagt met wie hij gespeeld heeft, niet een verzameling zoveel mogelijk grote namen. Hij kan wel een Messi vragen maar heeft niet veel nut.
Laat dat jochie toch. Krijgt veel teveel aandacht.

Verder een paar leuke foto’s gezien. Ga het maar even terugkijken binnenkort.
  zondag 27 mei 2018 @ 18:16:47 #166
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179427862
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:50 schreef alopio het volgende:

[..]

Messi weet niet eens wie Dirk Kuyt is.
  zondag 27 mei 2018 @ 18:18:15 #167
268491 fetX
pi_179427910
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daarom zou het ook niet slim zijn om hem te vragen :')
pi_179429013
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat hij kuyt niet kent

halve finale WK

maar zoals gewoonlijk ben jij weer dom uit je nek aan het lullen
  zondag 27 mei 2018 @ 19:03:02 #169
268260 Dr.Mikey
pi_179429180
quote:

kut kuijt
Was mooi man ben blij dat ik ben gegaan.
R.I.P DTS.
pi_179429936
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 17:51 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend wie de grootste namen had. Ik heb er als PSV'er zelfs erg van genoten, leuk om al die mannen weer in actie te zien.
Dit dus. Het is geen wedstrijdje ver plassen.
Het toont vooral aan dat we als NL de afgelopen 10-15 jaar echt een batterij goede spelers hebben afgeleverd die internationaal hun sporen hebben verdiend.

Een mooi afscheid voor een geweldige speler _O_
#12 is not for sale!
pi_179431123
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat hij kuyt niet kent

halve finale WK

maar zoals gewoonlijk ben jij weer dom uit je nek aan het lullen
Heeey klaas jongen. Natuurlijk kent hij hem niet. Omdat je toevallig in de halve finale tegen hem komt hoef je niet hem niet te onthouden. Erg beperkte voetballer maar goede werklust ja toch klaas
pi_179431831
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Heeey klaas jongen. Natuurlijk kent hij hem niet. Omdat je toevallig in de halve finale tegen hem komt hoef je niet hem niet te onthouden. Erg beperkte voetballer maar goede werklust ja toch klaas
Messi is een intelligente voetballer die kent al zijn tegenstanders.

En jij bent een clown.
pi_179432199
Denk je dat ze bij Feyenoord eindelijk een top trainingsaccommodatie krijgen, komt Spurs hiermee.

http://www.tottenhamhotsp(...)&utm_medium=referral

In hoeverre het bijdraagt aan de prestaties weet ik niet, maar ziet er wel gruwelijk goed uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door F.M.D. op 27-05-2018 20:43:39 ]
  zondag 27 mei 2018 @ 20:40:42 #174
268260 Dr.Mikey
pi_179432404
Knap hoe je een trainingsaccodomdatie van spurs relevant weet te maken in het feyenoord topic.
R.I.P DTS.
pi_179432651
Spurs kennende zal het wel een half miljard gaan kosten...
#12 is not for sale!
pi_179432959
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Messi is een intelligente voetballer die kent al zijn tegenstanders.

En jij bent een clown.
Intelligentie staat niet gelijk aan kennis. Het hangt wel enigzins samen.

Ik verwacht een note, mods.
  zondag 27 mei 2018 @ 22:20:39 #177
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_179435964
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 19:30 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dit dus. Het is geen wedstrijdje ver plassen.
Het toont vooral aan dat we als NL de afgelopen 10-15 jaar echt een batterij goede spelers hebben afgeleverd die internationaal hun sporen hebben verdiend.

Een mooi afscheid voor een geweldige speler _O_
Daarom ben ik wel blij dat Van Persie nog doorgaat. De kans is aanwezig dat het nog decennia duurt voordat iemand met zo'n statuur weer in het eerste van Feyenooord speelt. PL gewonnen, topscorer van het Nederlands elftal, WK-finale. Uniek. :{
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 27 mei 2018 @ 22:37:44 #178
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_179436384
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:20 schreef TC03 het volgende:

[..]

Daarom ben ik wel blij dat Van Persie nog doorgaat. De kans is aanwezig dat het nog decennia duurt voordat iemand met zo'n statuur weer in het eerste van Feyenooord speelt. PL gewonnen, topscorer van het Nederlands elftal, WK-finale. Uniek. :{
Nog even nagenieten van die prachtige aanname bij z'n 1e goal.

Speciaal voor Elan. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_179437118
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:37 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat deed hij wel aardig ja
* Verwijderd *
  maandag 28 mei 2018 @ 01:55:20 #180
268260 Dr.Mikey
pi_179438448
Dirk krijgt Van Persie en van hooijdonk in 1 elftal.
*O*
R.I.P DTS.
pi_179440133
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 22:37 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Fantastisch.
Laat hem lekker het verschil maken in de competitie komend seizoen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Elan op 28-05-2018 07:03:34 ]
blablablabla
pi_179444335
quote:
'Van Bronckhorst grote trainer en nog groter mens'

Kuyt rekent af met ophef
Door VALENTIJN DRIESSEN

Updated 58 min geleden
2 uur geleden in SPORT
Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.

Een afscheid zoals een afscheid van een voetbalicoon hoort te zijn. Het viel Dirk Kuyt zondag ten deel in een nagenoeg uitverkochte Kuip. Tijdens zijn afscheidsspeech refereerde de Katwijker nog even aan de ophef die ontstond na de presentatie van zijn boek.

Dirk Kuyt straalt tijdens zijn afscheidsspeech.
Dirk Kuyt straalt tijdens zijn afscheidsspeech.Ⓒ RENE BOUWMAN
In Het Geloof In Succes wordt kampioensjaar 2016/2017 beschreven. Feyenoord en trainer Giovanni van Bronckhorst namen op sommige onderdelen afstand van Kuyts belevenissen, maar de Katwijker benadrukte dat het nooit zijn bedoeling was om Van Bronckhorst of anderen te beschadigen.

„Samen hebben we met het kampioenschap van Feyenoord na 18 jaar iets unieks gepresteerd door ook kritisch naar elkaar te zijn in dat proces. Gio is voor mij een grote trainer en een nog groter mens”, aldus Kuyt.

Daarmee is de rimpeling in de Feyenoord-familie gladgestreken en kunnen Van Bronckhorst als hoofdtrainer en Kuyt als trainer van Feyenoord onder 19 jaar aan de slag bij de club op jacht naar nieuwe successen.
Lullooo gaat terugkrabbelen....
  maandag 28 mei 2018 @ 12:25:50 #183
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179444690
We zochten toch nog een creatieve nummer 10?

pi_179445869
Ik had hem graag zien spelen hier !!
  maandag 28 mei 2018 @ 13:27:37 #185
268491 fetX
pi_179445959
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:25 schreef satecl het volgende:
We zochten toch nog een creatieve nummer 10?

Elke voetballiefhebber houdt van de Kuip.
pi_179446044
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef macca728 het volgende:
:') :') :') :')
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 13:33:56 #187
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179446077
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 13:24 schreef macca728 het volgende:
In dat ene jaar dat hij echt goed was, had elke club ter wereld hem wel willen hebben.
  maandag 28 mei 2018 @ 13:42:22 #188
268260 Dr.Mikey
pi_179446255
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Lullooo gaat terugkrabbelen....
Die valentijn driessen plaatst alleen maar negative dingen over gisteren zag zijn naam al paar keer voorbij komen commentaar op de scheids had hij ook al etc.
R.I.P DTS.
pi_179448198
quote:

kut kuijt
Je vriend Toornstra deed ook mee.
pi_179450620

Gerrard zal wel behoorlijk hebben lopen cringen bij het YNWA
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 17:33:00 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179450640
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:31 schreef Elan het volgende:

Gerrard zal wel behoorlijk hebben lopen cringen bij het YNWA
Dacht waarschijnlijk gewoon dat het een eerbetoon aan Liverpool was.

Komt vast niet in hem op dat er een club zo zielig is dat ze dat gejat hebben.
pi_179450654
" He has a long history of scoring important goals"
Tegen Heracles in de eerste minuut scoren was een incident _O-
blablablabla
pi_179450695
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat Leen dit nummer verzonnen heeft en de rest imitatie is.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 17:43:39 #194
268260 Dr.Mikey
pi_179450833
Kongolo Elia en Gerrard gelijk contract aanbieden voor Feyenoord.
R.I.P DTS.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:03:15 #195
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179451205
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat Leen dit nummer verzonnen heeft en de rest imitatie is.
pi_179451247
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt, Lee zong het al bij de eerste wedstrijd in De Kuip

bron Lee zelf :)
  maandag 28 mei 2018 @ 18:18:30 #197
268491 fetX
pi_179451445
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Gelukkig is ‘come on PSV’ of ‘boeruhhh’ wel helemaal zelf verzonnen.

Je hier druk om maken :')

PSV’ers halen er tegenwoordig voldoening uit om van alles van andere clubs naar beneden te halen en zichzelf daardoor zo goed mogelijk te voelen of zo? Zonde man. Arrogantie staat jullie niet zo.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:27:39 #198
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179451627
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:18 schreef fetX het volgende:

[..]

PSV’ers halen er tegenwoordig voldoening uit om van alles van andere clubs naar beneden te halen en zichzelf daardoor zo goed mogelijk te voelen of zo? Zonde man. Arrogantie staat jullie niet zo.
Maak ik me ergens druk om?

Nee hoor, ik gaf alleen een verklaring naar aanleiding van een opmerking.
pi_179451660
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:18 schreef fetX het volgende:

[..]

Zegt een Feyenoorder :D

Wat heb ik genoten dat jullie dit seizoen meteen op jullie plek werden gezet door de realiteit
pi_179451714
Wat een kutleven moet je hebben als je je plezier haalt uit dat soort zaken je plezier moet halen.

Maar ja t blijft een Pisboer.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 18:37:23 #201
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179451821
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:32 schreef Elan het volgende:
Wat een kutleven moet je hebben als je je plezier haalt uit dat soort zaken je plezier moet halen.

Hier gaat iets fout in de zinsopbouw.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:39:01 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179451861
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat heb ik genoten dat jullie dit seizoen meteen op jullie plek werden gezet door de realiteit
Dan ben je echt viesmad, als het je zo diep zit :D
Laffe huichelaar
pi_179451978
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Echt hoor
Laten we hopen dat het een act is.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 18:44:12 #204
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179451986
quote:

[..]

DP doet zijn naam eer aan.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:45:51 #205
268491 fetX
pi_179452018
quote:

[..]

Als er supporters niet arrogant zijn, zijn wij het wel (over het algemeen). Daarvoor hebben we teveel teleurstellingen moeten verwerken.
pi_179452041
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Als er supporters niet arrogant zijn, zijn wij het wel (over het algemeen). Daarvoor hebben we teveel teleurstellingen moeten verwerken.
Dat zou je denken, maar zo is het niet.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:47:25 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179452055
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:45 schreef fetX het volgende:

[..]

Dit is waar, maar daar merkte je eind vorig seizoen niets van. Die jas van arrogantie werd hier vrij snel aangetrokken.

Maar normaliter zijn Feyenoord-supporters inderdaad eerder meelijwekkend.
pi_179452063
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Ga je anders lekker druk maken om je eigen tyfusclub. Idioot.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 18:48:38 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179452076
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Ga je anders lekker druk maken om je eigen tyfusclub. Idioot.
quote:

[..]

Laffe huichelaar
  maandag 28 mei 2018 @ 18:48:41 #210
268491 fetX
pi_179452078
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit is waar, maar daar merkte je eind vorig seizoen niets van. Die jas van arrogantie werd hier vrij snel aangetrokken.

Dat was meer het terugpakken/plagen met de woorden waarmee wij jaren om de oren zijn geslagen. Niet vanuit de overtuiging dat we zo ontzettend goed waren.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:49:53 #211
268491 fetX
pi_179452098
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Zo is het wel en iedereen die zijn brilletje afzet zal er zo over denken. Uitzonderingen daargelaten, want ze lopen er vast tussen.

Maar dat jij in een andere realiteit leeft, heb je in dit topic al vaker bewezen.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:51:40 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179452135
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat was meer het terugpakken/plagen met de woorden waarmee wij jaren om de oren zijn geslagen. Niet vanuit de overtuiging dat we zo ontzettend goed waren.
Ow. Dat is dan niet zo over gekomen. Meer als pathetisch 'kijk ons er eens bij horen' poging.

Maar goed, volgende keer beter. 2034 weer een kans. ;)
pi_179452156
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Ja en.
Dit is het Feyenoord-topic geen zin in elke keer dezelfde stumpjertjes die lopen janken over de club.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 18:54:32 #214
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179452188
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en.
Dit is het Feyenoord-topic geen zin in elke keer dezelfde stumpjertjes die lopen janken over de club.
Denk aan je bloeddruk, het is maar internet.
  maandag 28 mei 2018 @ 18:56:41 #215
268491 fetX
pi_179452225
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ow. Dat is dan niet zo over gekomen. Meer als pathetisch 'kijk ons er eens bij horen' poging.

Waar precies bij horen? Bij PSV? Bij Ajax? Is allemaal niet te vergelijken. Feyenoord is in veel opzichten een veel grotere club dan PSV, maar niet als het gaat om prijzen en de laatste jaren prestaties in Europa. Ik heb daar verder ook geen enkele moeite mee. Ik ben geen supporter van een club vanwege het winnen van prijzen. En gelukkig zijn er veel meer zoals ik, anders waren er ontzettend veel clubs in de wereld geweest die amper supporters zouden hebben.
pi_179452365
:') :') :')
pi_179452426
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Post jij daarom zoveel hier? Wil je er stiekem gewoon graag bij horen.
blablablabla
pi_179452446
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:03 schreef Mr.Maul het volgende:
:') :') :')
Doe ons een lol.
Neem je gehandicapte broertje bij de hand en pleur op naar het PSV-topic.
blablablabla
pi_179452793
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 18:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niemand neemt de boertjes serieus, zelfs jullie eigen spelers niet. Die komen geld verdienen om nooit meer terug te keren.
pi_179452806
quote:
14s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Doe ons een lol.
Neem je gehandicapte broertje bij de hand en pleur op naar het PSV-topic.
Badder mag dan misschien wel gehandicapt zijn, maar hij is nog minder idioot dan de rest hier, wat overigens geen grote prestatie is.
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 19:23:01 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179452822
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:22 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Badder mag dan misschien wel gehandicapt zijn, maar hij is nog minder idioot dan de rest hier, wat overigens geen grote prestatie is.
Jij hebt een enge haat obsessie met Feyenoorders.
pi_179452874
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:22 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Jij bent sowieso de grootste mongool van allemaal.
Je hebt overduidelijk een teringhekel aan Feyenoord en toch blijf je hier hardnekkig posten.

Pleur dan ook gewoon op en blijf lekker weg.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 19:26:18 #223
268491 fetX
pi_179452905
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Kan zo iemand niet een topicban krijgen? Hij, die zelf denkt dat hij erg intelligent is maar dat nog nooit heeft laten blijken, voegt helemaal niets toe aan dit topic.
pi_179452915
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt overduidelijk een teringhekel aan Feyenoord en toch blijf je hier hardnekkig posten.

Hij heeft meer een obsessie voor Feyenoord.
pi_179452952
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Maar echt hoor _O-

Zijn ouders waren vast te skeer voor een Feyenoord-dekbedje en sindsdien doet hij er alles aan om ons in diskrediet te brengen.
blablablabla
pi_179452961
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Sure, omdat je kritiek levert op iets heb je ergens een hekel aan en ben je dus een mongool!!!

Nemen jullie jezelf wel serieus?
  maandag 28 mei 2018 @ 19:30:20 #227
268491 fetX
pi_179452998
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Sure, omdat je kritiek levert op iets heb je ergens een hekel aan en ben je dus een mongool!!!

Nee, dat is het niet. Je bent gewoon een mongool. Waarschijnlijk zo geboren. Punt.
pi_179452999
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar echt hoor _O-

Zijn ouders waren vast te skeer voor een Feyenoord-dekbedje en sindsdien doet hij er alles aan om ons in diskrediet te brengen.
Ik moet er nog steeds om huilen. Willen jullie anders geld doneren voor Feyenoord-spulletjes? Dan kan ik eindelijk van Feyenoord gaan houden en beweren dat het een topclub is!
pi_179453017
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Je bent gewoon een mongool. Waarschijnlijk zo geboren. Punt.
Kan je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet, je roept zoals gewoonlijk maar wat.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:33:34 #230
268491 fetX
pi_179453077
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:31 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Kan je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet, je roept zoals gewoonlijk maar wat.
Heel gemakkelijk te onderbouwen. Je komt hier alleen maar om te zuigen en irritant te doen. En constant willen herhalen dat Feyenoord geen topclub is om jezelf wat beter te voelen. Jouw posts hebben niets met kritiek of realisme te maken zoals je zelf vaak beweert.

Als je nu eens constructief zou zijn en echt wat toevoegt, is er geen enkel probleem. Dit doe je alleen niet.
pi_179453086
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Je levert nergens kritiek je gedraagt je als een complete idioot.

Bijvoorbeeld net weer door het afscheid van Van Bommel te vergelijken met dat van Kuyt.

Serieus gast wat boeit iemand dat hier nou?

Baddertje gaat tenminste soms nog inhoudelijk in op zaken, al raakt hij wel snel afgeleid als jij er bent en gaat dan ook de stoere jongen acteren.
blablablabla
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 19:35:26 #232
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179453124
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:31 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Als er iemand 'maar wat roept' ben jij het wel. Je begint in bijna elk willekeurig topic over de achterlijkheid van Feyenoorders. Chapeau daarvoor.
pi_179453223
Misschien moeten jullie leren lezen
pi_179453231
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Als er iemand 'maar wat roept' ben jij het wel. Je begint in bijna elk willekeurig topic over de achterlijkheid van Feyenoorders. Chapeau daarvoor.
Je moet wat als er in je eigen clubtopic nooit iets te doen is.
blablablabla
pi_179453256
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:39 schreef Mr.Maul het volgende:
Misschien moet jij de hier gegeven adviezen eens opvolgen en opdonderen.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 19:42:05 #236
268491 fetX
pi_179453268
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:39 schreef Mr.Maul het volgende:
Sterk teruggekomen. Sodemieter gewoon lekker op man en kom terug als je echt iets te melden hebt.
  Moderator maandag 28 mei 2018 @ 19:43:15 #237
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179453292
Misschien moeten we leren deze troll te negeren.
pi_179453308
30k seizoenkaarten verkocht _O_
blablablabla
pi_179453428
Gezellig hier.
pi_179453505
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:49 schreef De_Kraam het volgende:
Gezellig hier.
Dat is waarom ik hier ook kom. Probeer je over voetbal te praten word je voor mongool uitgemaakt. Maak je anderen uit voor mongool dan breekt de hel los :')
pi_179453515
Hebben jullie nog leuke talentjes trouwens?
pi_179453526
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:52 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Dat is waarom ik hier ook kom. Probeer je over voetbal te praten word je voor mongool uitgemaakt. Maak je anderen uit voor mongool dan breekt de hel los :')
Misschien moet je die plaat voor je kop even weghalen.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:54:55 #243
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_179453550
Kan het weer over Feyenoord gaan? Dat persoonlijke gedoe is nogal sneu. Over en weer.
  maandag 28 mei 2018 @ 19:56:06 #244
268491 fetX
pi_179453576
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:53 schreef Mr.Maul het volgende:
Hebben jullie nog leuke talentjes trouwens?
Zeker. Kokcu, Burger, Toure, Geertruida & Bouchataoui. Zullen het vast niet allemaal redden. Even wachten hoe ze zich doorontwikkelen.

En Malacia en Vente natuurlijk. Laatstgenoemde ben ik nog niet zo van overtuigd.
pi_179453612
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:56 schreef fetX het volgende:

[..]

Zeker. Kokcu, Burger, Toure, Geertruida & Bouchataoui. Zullen het vast niet allemaal redden. Even wachten hoe ze zich doorontwikkelen.
Gaat Schuurman nog wat worden? Krijg het gevoel dat hij niet echt een goede mentaliteit heeft. Is er ook niet slanker op geworden zo te zien? Speelde een erg goed EK onder 17
  maandag 28 mei 2018 @ 19:59:46 #246
268491 fetX
pi_179453649
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 19:57 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Gaat Schuurman nog wat worden? Krijg het gevoel dat hij niet echt een goede mentaliteit heeft. Is er ook niet slanker op geworden zo te zien? Speelde een erg goed EK onder 17
Ik denk het niet. Heeft zich ook nooit echt kunnen onderscheiden bij Willem II en NEC. Dan heb je bij Feyenoord niet zoveel te zoeken. Leuke speler voor een degradatiekandidaat misschien. Zelfs dat betwijfel ik. Ligt bij hem inderdaad meer aan zijn mentale gesteldheid dan voetballend talent (denk ik).
  maandag 28 mei 2018 @ 20:01:59 #247
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_179453695
Een jaar of 2 - 3 terug waren een boel users hier best wel lyrisch over Schuurman
Ik ben inmiddels overleden
pi_179453738
quote:
15s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:01 schreef Enchanter het volgende:
Een jaar of 2 - 3 terug waren een boel users hier best wel lyrisch over Schuurman
Veel geblesseerd geweest ook. Hij kan best wel ballen maar moet een keer een seizoen fit blijven en spelen.
  maandag 28 mei 2018 @ 20:04:53 #249
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_179453751
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:04 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Veel geblesseerd geweest ook. Hij kan best wel ballen maar moet een keer een seizoen fit blijven en spelen.
zo eentje van glas dus
  maandag 28 mei 2018 @ 20:05:29 #250
268491 fetX
pi_179453762
quote:
Je kunt beter voorzichtig zijn met het ophemelen van talenten. Het is altijd nog maar afwachten hoe iemand zich ontwikkelt. Maar goed, dit is wel een beetje een dooddoener :')
  maandag 28 mei 2018 @ 20:13:38 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179453864
quote:
En Gusstafson, Achabar. Er waren zelfs mensen die het zagen zitten in Joey Sleegers.

Ach. Het is best logisch dat hoop soms het beeld wat verstoort als het gaat om jonge talenten. Zeker bij de supporters.

Het wordt pas echt schadelijk als de club, of mensen rondom de club, spelers zo gaan ophemelen.
pi_179453917
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En Gusstafson, Achabar. Er waren zelfs mensen die het zagen zitten in Joey Sleegers.

Ach. Het is best logisch dat hoop soms het beeld wat verstoort als het gaat om jonge talenten. Zeker bij de supporters.

Het wordt pas echt schadelijk als de club, of mensen rondom de club, spelers zo gaan ophemelen.
Achahbar _O_
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 28 mei 2018 @ 20:17:57 #253
268491 fetX
pi_179453932
quote:

[..]

En helemaal als een bondscoach daar ook nog in meegaat. ;(
pi_179453942
quote:

[..]

Die namen die jij opnoemt werden dan ook als talent opgehemeld. Schuurman kwam qua techniek niks tekort (die anderen wel), maar is gefaald op mentaliteit lijkt mij.
  maandag 28 mei 2018 @ 20:20:25 #255
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179453978
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:18 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Die namen die jij opnoemt werden dan ook als talent opgehemeld. Schuurman kwam qua techniek niks tekort (die anderen wel), maar is gefaald op mentaliteit lijkt mij.
Achahbar was technisch uitstekend. Die was alleen zo traag als dikke stront omdat hij teveel halal frikandellen at.
  maandag 28 mei 2018 @ 20:20:51 #256
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_179453982
quote:

[..]

Ik denk dat elke club wel zulke spelers heeft (gehad) , ik ben niet thuis in de spelers van PSV , maar kleine lijstje Ajax
Hose , Fischer (alhoewel ik bond het voor zijn blessure wel goed) , Boilesen en zo zal ik er nog wel een zooi vergeten hebben.
pi_179453983
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:18 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Schuurman had de minste techniek van die gasten. Is meer een type Tomasson , Buffel.
pi_179454008
quote:

[..]

psv heeft helemaal geen talenten gehad de laatste 10 jaar...ik bedoel de laatste 30 jaar
  maandag 28 mei 2018 @ 20:22:50 #259
268260 Dr.Mikey
pi_179454013
Johndahl tomasson lalala lakala lala
R.I.P DTS.
  maandag 28 mei 2018 @ 20:24:25 #260
268260 Dr.Mikey
pi_179454034
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

psv heeft helemaal geen talenten gehad de laatste 10 jaar...ik bedoel de laatste 30 jaar
Jawel 3x toe een marokkaan die niet wist hoe snel die weg moest komen.

Die labyat Bakkali en nog een.
R.I.P DTS.
pi_179454041
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Achahbar was technisch uitstekend. Die was alleen zo traag als dikke stront omdat hij teveel halal frikandellen at.
Blonk technisch op beperkt vlak uit.
pi_179454058
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Schuurman had de minste techniek van die gasten. Is meer een type Tomasson , Buffel.
Technisch allround
  maandag 28 mei 2018 @ 20:26:05 #263
268491 fetX
pi_179454061
quote:
10s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jawel 3x toe een marokkaan die niet wist hoe snel die weg moest komen.

Die labyat Bakkali en nog een.
Aissati? Afellay?
  maandag 28 mei 2018 @ 20:29:27 #264
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179454118
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:20 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik denk dat elke club wel zulke spelers heeft (gehad) , ik ben niet thuis in de spelers van PSV , maar kleine lijstje Ajax
Hose , Fischer (alhoewel ik bond het voor zijn blessure wel goed) , Boilesen en zo zal ik er nog wel een zooi vergeten hebben.
Owja, zeker. Noem een Aisatti, Hoogstraten, Tamata, Nijland, Tardelli en nog 30 Zuid-Amerikanen die geweldig zouden worden. Niet zo zeer allemaal eigen jeugd, maar wel jong talent waar men veel te enthousiast over was.

En die rooie keeper. Hoe het ie ook alweer...?
pi_179454145
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:29 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Owja, zeker. Noem een Aisatti, Hoogstraten, Tamara, Nijland, Tardelli en nog 30 Zuid-Amerikanen die geweldig zouden worden. Niet zo zeer allemaal eigen jeugd, maar wel jong talent waar men veel te enthousiast over was.
Kan me niet herinneren dat iemand Tamata geweldig zag worden :')
  maandag 28 mei 2018 @ 20:33:56 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179454178
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:31 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren dat iemand Tamata geweldig zag worden :')
In de jeugd werd hij als groot talent beschouwd.

Maar dat was nog in de periode voordat er iemand met hersens rondliep bij de jeugdopleiding.
pi_179454223
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In de jeugd werd hij als groot talent beschouwd.

Maar dat was nog in de periode voordat er iemand met hersens rondliep bij de jeugdopleiding.
Verklaart veel
pi_179454236
Is dit het Feyenoordtopic?
* Verwijderd *
pi_179454345
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:37 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit het Feyenoordtopic?
Klaas vond het nodig om over psv te beginnen
pi_179454586
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:17 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Achahbar _O_

Toch zonde.
Al lijkt hij de laatste tijd de draad weer een beetje te hebben opgepikt qua scoren.
blablablabla
  maandag 28 mei 2018 @ 21:00:40 #271
262211 hhh38
pi_179454705
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Toch zonde.
Al lijkt hij de laatste tijd de draad weer een beetje te hebben opgepikt qua scoren.
Top Jupiler League is perfect voor hem. Lekker in de buurt van de 16 staan en niet teveel hoeven lopen. Qua techniek en schieten is ie waarschijnlijk één van de besten.
pi_179455844
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 20:42 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Klaas vond het nodig om over psv te beginnen
Op de één of andere manier gaat het hier vaak over PSV als jij je eentonige mening komt ventileren.
* Verwijderd *
pi_179456563
Alle seizoenskaarten uitverkocht _O_
#12 is not for sale!
pi_179457890
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2018 22:27 schreef Haringkop het volgende:
Alle seizoenskaarten uitverkocht _O_
*)
pi_179459687
quote:

[..]

Volgens mij werd PSV helemaal weggespeeld door Feyenoord in het eigen boerengat....
  dinsdag 29 mei 2018 @ 06:35:04 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179459733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Volgens mij werd PSV helemaal weggespeeld door Feyenoord in het eigen boerengat....
1-0 toch? _O-
pi_179460464
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wow wat een madness haha
pi_179462055
Ben benieuwd of Ayoub zn lijn kan doorzetten bij Feyenoord, of in ieder geval meekan. Lijkt me iemand die wel een jaar nodig heeft voordat hij echt belangrijk kan worden.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 10:58:19 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179463761
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 09:32 schreef PuddingPizzaPoesje het volgende:
Ben benieuwd of Ayoub zn lijn kan doorzetten bij Feyenoord, of in ieder geval meekan. Lijkt me iemand die wel een jaar nodig heeft voordat hij echt belangrijk kan worden.
Lijkt mij meer iemand die 2 jaar op de bank zit en daarna naar Roda JC gaat.
pi_179465254
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 06:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

1-0 toch? _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 07:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wow wat een madness haha
En toch waren jullie helemaal weggespeeld...

Maar ik denk dat jullie het helemaal niet snappen wat Feyenoord betreft. En ik kan het ook heel begrijpen waarom je gewoon niet snapt waarom Feyenoord 1 van de grootste clubs van de wereld is.

Het gaat niet alleen om prestaties bij Feyenoord. Het gaat allemaal nog een stapje hoger. Dat kan je eigenlijk alleen maar begrijpen als je er midden in zit.

Het gaat om heel het gevoel, de belevenis, de ervaring, de bezieling van Feyenoord supporters. Dat gaat allemaal een stapje verder dan in 020 en in eindhoven.

In 020 gaat het zelfs bij de supporters alleen maar hoeveel geld op de bankrekening binnenkomt. En bij psv is het halve stadion leeg na 2 slechte wedstrijden.

Feyenoord heeft gewoon een redelijk seizoen gehad vergelijken bij vorig seizoen.

En gewoon weer alle seizoenkaarten al uitverkocht in mei...dat zegt alles. Voetbal is gewoon bijzaak want het gaat allemaal een stapje verder dan alleen voetbal voor de supporters...maar dat zullen psv supporters nooit kunnen snappen......NOOIT! :)
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:32:38 #281
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179465494
Godverdomme Klaas _O-
Oh.
pi_179465546
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

[..]

Maar ik denk dat jullie het helemaal niet snappen wat Feyenoord betreft. En ik kan het ook heel begrijpen waarom je gewoon niet snapt waarom Feyenoord 1 van de grootste clubs van de wereld is.

Het gaat niet alleen om prestaties bij Feyenoord. Het gaat allemaal nog een stapje hoger. Dat kan je eigenlijk alleen maar begrijpen als je er midden in zit.

Het gaat om heel het gevoel, de belevenis, de ervaring, de bezieling van Feyenoord supporters. Dat gaat allemaal een stapje verder dan in 020 en in eindhoven.

In 020 gaat het zelfs bij de supporters alleen maar hoeveel geld op de bankrekening binnenkomt. En bij psv is het halve stadion leeg na 2 slechte wedstrijden.

Feyenoord heeft gewoon een redelijk seizoen gehad vergelijken bij vorig seizoen.

En gewoon weer alle seizoenkaarten al uitverkocht in mei...dat zegt alles. Voetbal is gewoon bijzaak want het gaat allemaal een stapje verder dan alleen voetbal voor de supporters...maar dat zullen psv supporters nooit kunnen snappen......NOOIT! :)
Heil klaas. Toekomstig leider van de wereld
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:39:46 #283
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179465611
Zou Klaas de man zijn die John de Wolf op zijn rug heeft?
Laffe huichelaar
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:46:28 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179465739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Zou Klaas de man zijn die John de Wolf op zijn rug heeft?
best zwaar
  dinsdag 29 mei 2018 @ 12:52:26 #285
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_179465833
Guidetti komt niet... En dat is nu al bekend ;( ;( ;( :'( :'( :'(
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:12:59 #286
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179466247
quote:

[..]

[..]

SPOILER
  dinsdag 29 mei 2018 @ 13:36:29 #287
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179466762
#giostay
graag op anoniem
pi_179468493
quote:

[..]

[..]

Tijd voor een vakantie?

Wel leuk dat we hier een podium bieden voor dit soort mensen, kom je op straat niet zo vaak tegen.
* Verwijderd *
  dinsdag 29 mei 2018 @ 15:02:36 #289
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179468655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 14:54 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Tijd voor een vakantie?

Wel leuk dat we hier een podium bieden voor dit soort mensen, kom je op straat niet zo vaak tegen.
Er is anders een enorme toename in het aantal verwarde mensen op straat door bezuinigingen op de GGZ. Klaas kan je er alles over vertellen.
pi_179468848
quote:

[..]

[..]

En zo is het, geen woord aan gelogen.
pi_179470553
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er is anders een enorme toename in het aantal verwarde mensen op straat door bezuinigingen op de GGZ. Klaas kan je er alles over vertellen.
In Eindhoven misschien, in Rotterdam kom ik ze nooit tegen.
* Verwijderd *
pi_179470656
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je er zelf toe behoort. Rotterdam is juist dé plek waar je ze elke straat ziet.
pi_179471484
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:41 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je er zelf toe behoort. Rotterdam is juist dé plek waar je ze elke straat ziet.
Als je denkt dat iedereen verward is, moet je misschien toch een ten rade gaan of je het toch zelf niet bent. En mocht je toch tot de conclusie komen dat echt een probleem van Rotterdam is; blijf er dan lekker weg :)
  dinsdag 29 mei 2018 @ 17:52:48 #294
268260 Dr.Mikey
pi_179472085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nou ik was afgelopen zondag sinds drie jaar weer in Rotterdam je pikt ze er zo uit hoor.
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:11:57 #295
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179472494
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nou ik was afgelopen zondag sinds drie jaar weer in Rotterdam je pikt ze er zo uit hoor.
Dit inderdaad. Maar kennelijk is het voor de mensen die er vaak komen al 'normaal' geworden.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:15:07 #296
268260 Dr.Mikey
pi_179472542
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Maar kennelijk is het voor de mensen die er vaak komen al 'normaal' geworden.
Moet wel zeggen dat het in Antwerpen Amsterdam of Den Haag niet heelveel anders is.
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:17:02 #297
268491 fetX
pi_179472572
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inherent aan de grote (rand)stad.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:18:14 #298
268491 fetX
pi_179472599
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat het in Antwerpen Amsterdam of Den Haag niet heelveel anders is.
Dit dus. Utrecht en Leiden bijvoorbeeld zelfde verhaal. Is gewoon inherent aan de (grote) stad.
  dinsdag 29 mei 2018 @ 18:20:06 #299
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179472638
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Wat fetX zegt. Inherent aan de grote stad, zeker als er veel zwerversvoorzieningen en 'volkswijken' zijn.

Tilburg is ook echt drama wat dat betreft. In Eindhoven valt het wat dat betreft nog reuze mee, al heb je ze hier uiteraard ook. Al moet ik wel zeggen dat ik nooit meer in het centrum van Eindhoven kom, mogelijk is het daar wel erg.
pi_179473092
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 15:11 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

En zo is het, geen woord aan gelogen.
Mensen van Harvard hoeven niet te ligen, die weten hoe de wereld in elkaar steekt. :)
pi_179473162
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mensen van Harvard hoeven niet te ligen, die weten hoe de wereld in elkaar steekt. :)
Stop gewoon met die act
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')