alles van psv-ers is kutquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:37 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd wat een stadion is het toch![]()
Credits naar FR12Patrick
Op zich zou spelen bij de bekerwinnaar of een bekerfinale-inrichting met 50-50 aan supporters nog wel leuker zijn (ook als dat niet Feyenoord betreft), maar goed, 1 miezerig uitvakje voor wedstrijd voor 'een prijs' is natuurlijk wel een beetje schandalig, dus op zich wel een prima gebaar. Niet dat iemand ook maar iets om die pot geeft verderquote:'PSV wil 'Vitesse-scenario' voorkomen; extra Feyenoord-fans bij Cruijff Schaal'
Donderdag 24 mei 2018 om 07:23
PSV is van plan om de Feyenoord-fans tegemoet te komen tijdens de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. De Eindhovenaren hopen op extra bezoekende supporters uit Rotterdam en willen de capaciteit van het uitvak eenmalig verhogen.
Normaal gesproken passen er 1.600 toeschouwers in het bezoekersvak van het Philips Stadion. PSV hoopt op 4 augustus in totaal 3.100 a 4.600 Feyenoord-supporters te kunnen ontvangen, schrijft het Eindhovens Dagblad. De landskampioen zal echter nog in overleg moeten met Feyenoord, de KNVB en de lokale driehoek. Pas wanneer de gemeente Eindhoven en de lokale politie overtuigd zijn dat de veiligheid van de stadionbezoekers niet in het geding komt, kan PSV het uitvak vergroten.
De strijd om de Johan Cruijff Schaal wordt sinds vorig seizoen in het stadion van de regerend landskampioen gespeeld. Feyenoord ontving een jaar geleden Vitesse, dat echter een beperkt aantal fans mee mocht nemen naar De Kuip. De Arnhemse supporters besloten de wedstrijd te boycotten. Alle Eredivisie-clubs ondersteunden deze actie en stuurden als symbolisch gebaar twee supporters naar De Kuip.
Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 09:15 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich zou spelen bij de bekerwinnaar of een bekerfinale-inrichting met 50-50 aan supporters nog wel leuker zijn (ook als dat niet Feyenoord betreft), maar goed, 1 miezerig uitvakje voor wedstrijd voor 'een prijs' is natuurlijk wel een beetje schandalig, dus op zich wel een prima gebaar. Niet dat iemand ook maar iets om die pot geeft verder![]()
Al zal het misschien ook te maken hebben met dat ze het niet vol krijgen?
Ja, op zich natuurlijk wel een mooi affiche, maar ik twijfelde er nog wel een beetje aan aangezien het wel in de vakantietijd is en de zoals je zelf zegt dat het beleefd wordt als oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 24 mei 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.
Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
Ja. Dat is het stomme eraan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
Was het in de arena niet altijd gewoon 50/50 voor de JC schaal?
juigquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Dat is het stomme eraan.
Ik juig toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja. Dat is het stomme eraan.
Ik juig toe dat er gerouleerd wordt met finales, maar dan wel met 50-50 kaartenverdeling.
SPOILER: Van GaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
De KNVB toch niet? Die hebben dit nieuwe stupide systeem ingevoerd. Of misschien dat de nieuwe leiding (Gudde) er totaal anders over denkt dan Bert Kroket.quote:Op donderdag 24 mei 2018 09:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die wedstrijd wel vol krijgen hoor. Zeker tegen Feyenoord lijkt me dat niet echt een probleem. Ik denk dat het meer is omdat de KNVB graag wil dat er wat meer uit-supporters bij dit soort wedstrijden zijn.
Maar ik vind ook dat je voor 50-50 zou moeten gaan. Geen enkele reden waarom je als landskampioen bevoordeeld zou moeten worden, ook al is het dan een veredelde oefenwedstrijd.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
De KNVB toch niet? Die hebben dit nieuwe stupide systeem ingevoerd. Of misschien dat de nieuwe leiding (Gudde) er totaal anders over denkt dan Bert Kroket.
Bron AD, maar ik had al eens eerder opgevangen dat ze zoiets wilde.quote:Normaliter kunnen er in het Philips Stadion 1.600 mensen in het uitvak, maar PSV is bereid voor deze wedstrijd eenmalig 1.500 tot 3.000 extra uitsupporters toe te laten. Dit past binnen de ambitie van de KNVB, die vorig jaar bij monde van interim-directeur Jean-Paul Decossaux uitsprak dat ongeveer drie- tot vijfduizend uitsupporters bij een duel om de Johan Cruijff Schaal welkom zouden moeten zijn.
Zelfs ik maak niet zulke debiele spelfouten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Haha, Elan die iemand een idioot noemt.
Nee, bij jou is de 'inhoud' zo debiel. Dat is nog veel erger.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs ik maak niet zulke debiele spelfouten.
Baddergod.
Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekkenquote:''Ik denk dat ik deze zomer transfereer''
Nicolai Jörgensen zag in de winterstop een transfer naar Newcastle United afketsen, maar sluit niet uit dat hij in de zomer alsnog bij Feyenoord vertrekt. “Ik wil graag verder kijken en de tijd zal het leren waar ik terechtkom. Ik denk dat ik deze zomer transfereer, maar je weet nooit wat er gebeurt”, aldus de 27-jarige aanvaller.
De 29-voudig international van Denemarken heeft geen zin in een ‘circus’ zoals in januari. Feyenoord en Newcastle kwamen er niet uit waardoor Jörgensen, die met zijn gedachten al in de Premier League zat, in De Kuip bleef. Daar heeft hij het een poos moeilijk mee gehad. “Zoiets wil ik niet meer meemaken. Als het gebeurt, dan gebeurt het. Als ik de medische keuring heb doorlopen en heb getekend, dan pas is de deal rond.”
“Het plan was dat ik twee jaar bij Feyenoord zou blijven en mezelf verder zou ontwikkelen. Ik denk dat ik dat gedaan heb, dus nu is het moment daar. Maar het is niet zo dat ik neerslachtig word als ik bij Feyenoord moet blijven. Ik en mijn vrouw zijn erg gelukkig in Rotterdam”, aldus Jörgensen, die er in het interview met Bold aan toevoegt dat de Premier League ‘de grootste uitdaging’ voor een speler is.
“Dat is een competitie waarin het tempo erg hoog ligt en het zou leuk zijn om daar op een dag te spelen. Of het ook gebeurt, dat weet ik niet. Maar het is duidelijk dat het erg cool zou zijn om het daar eens te proberen”, besluit Jörgensen, die dit seizoen tot dertien doelpunten in 34 officiële wedstrijden voor Feyenoord kwam. Hij ligt nog vast tot de zomer van 2021.
Aldus jij met je opzichtige getrol..Klaas kun je tenminste nog om lachen. Jij bent gewoon echt een complete mongool.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, bij jou is de 'inhoud' zo debiel. Dat is nog veel erger.
Van mij hoeft die niet zo nodig weg. Je krijgt er nooit een gelijkwaardige spits voor terug.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken
Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar
Het is goed Klaas.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus jij met je opzichtige getrol..Klaas kun je tenminste nog om lachen. Jij bent gewoon echt een complete mongool.
Ik vond hem afgelopen seizoen toch wel behoorlijk tegenvallen, al heeft dat ook wel iets te maken met aanvoer en het tactische spelletje wat gespeeld werd. Hij moest zich wel heel vaak terug laten vallen tot aan de middenlijn om zelf de ballen op te halen. Tamelijk verzopen, vooral de eerste seizoenshelft.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen voor hem dat ie een goed WK speelt, Feyenoord zal op zich wel mee willen werken aan een transfer, maar dan moeten er wel clubs zijn die flink de portemonnee willen trekken
Van mij mag hij overigens ook nog wel een jaartje blijven, zal ook wel niet zo veel uit maken voor hoe hij in de markt ligt, met 27 of 28 jaar
Dat zou een ambitie moeten zijn bij normale competitiewedstrijden, als die vraag er is (en die is er bij de top 3).quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
[..]
Bron AD, maar ik had al eens eerder opgevangen dat ze zoiets wilde.
Ze willen in ieder geval het debacle van vorig jaar voorkomen toen Feyenoord maar plek had voor 1200 Vitesse supporters (wat overigens de schuld van de KNVB was, geen verwijt naar Feyenoord al weet ik niet of ze erg hun best hebben gedaan om er meer van te maken.)
Ach, je weet niet wat ze op de achtergrond hebben gedaan. Al zou dat dan waarschijnlijk ook wel naar buiten zijn gekomen. Jammer is het wel.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat zou een ambitie moeten zijn bij normale competitiewedstrijden, als die vraag er is (en die is er bij de top 3).
Maar ik denk dat er inderdaad niet direct constructief op is gereageerd vanuit Feyenoord. Dat vind ik de club wel enigszins kwalijk te nemen.
Op zich deed hij het de 1e competitiehelft (statistisch gezien) niet slecht hoor, op 1 wedstrijd na, is hij in alle competitiewedstrijden die hij 90 min speelde gewoon van waarde geweestquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond hem afgelopen seizoen toch wel behoorlijk tegenvallen, al heeft dat ook wel iets te maken met aanvoer en het tactische spelletje wat gespeeld werd. Hij moest zich wel heel vaak terug laten vallen tot aan de middenlijn om zelf de ballen op te halen. Tamelijk verzopen, vooral de eerste seizoenshelft.
Daarbij, hij wil al een half jaar weg. Je wilt niet vastzitten aan een speler die nog een jaar ergens moet spelen terwijl hij eigenlijk gewoon een financiële klapper wil maken. De demotivatie was er aan het begin van het jaar echt aan af te zien. Moet je niet willen en hij is niet zo goed dat hij op 90% ook van waarde is.
"Speciale vakantie"quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich deed hij het de 1e competitiehelft (statistisch gezien) niet slecht hoor, op 1 wedstrijd na, is hij in alle competitiewedstrijden die hij 90 min speelde gewoon van waarde geweest
[ afbeelding ]
Ik ben het wel met je eens dat hij minder dominant was dan het seizoen ervoor, maar dat kan wel eens iets te maken hebben met de vorm van het gehele team, waar heel het seizoen weinig automatisme in leek te zitten..
Zijn vrouw had een miskraam gehad toch?quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Speciale vakantie"
Refereert dit aan rust omdat die wedstrijd op kunstgras was of kreeg ie toen echt om een speciale reden vrij?
Ik dacht dat er toen iets van persoonlijk leed was oid?quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Speciale vakantie"
Refereert dit aan rust omdat die wedstrijd op kunstgras was of kreeg ie toen echt om een speciale reden vrij?
Ohja, dat was hetquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn vrouw had een miskraam gehad toch?
Vorig jaar met Kuyt, Elia, Toornstra(in vorm) en Berghuis veel betere spelers om zich heen voor de combinatie. En dan ook nog Karsdorp met af en toe een mooie assist. Nu moest ie het doen met Boetius, Larsson, Diks en soms een middenveld met Amrabat/El Ahmadi/Vilhena. Ook niet echt spelers die hem vrij voor de keeper kunnen zetten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, dat was het
Er zijn toch wel meerdere redenen te bedenken waarom het niet zo lekker liep dit seizoen met hem. Meerdere onderbrekingen waardoor ie nooit veel wedstrijden achter elkaar speelde, die transfersoap, privé tegenslag en dan ook nog heel veel wisselingen links van hem en achter hem op het middenveld. Ik zou hem eigenlijk graag nog een vol jaar met Berghuis, Van Persie en Larsson zien spelen
De behoefte aan Vilhena om zich te onderscheiden met kools heeft ook niet bepaald gunstig uitgepakt voor Jorgensen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig jaar met Kuyt, Elia, Toornstra(in vorm) en Berghuis veel betere spelers om zich heen voor de combinatie. En dan ook nog Karsdorp met af en toe een mooie assist. Nu moest ie het doen met Boetius, Larsson, Diks en soms een middenveld met Amrabat/El Ahmadi/Vilhena. Ook niet echt spelers die hem vrij voor de keeper kunnen zetten.
Ja, inderdaad, en dan met Haps/Malacia en St Juste/Nieuwkoop opkomend op de flanken. Als je spelers dan een beetje in vorm zijn, dan, dan, uuhhquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ohja, dat was het
Er zijn toch wel meerdere redenen te bedenken waarom het niet zo lekker liep dit seizoen met hem. Meerdere onderbrekingen waardoor ie nooit veel wedstrijden achter elkaar speelde, die transfersoap, privé tegenslag en dan ook nog heel veel wisselingen links van hem en achter hem op het middenveld. Ik zou hem eigenlijk graag nog een vol jaar met Berghuis, Van Persie en Larsson zien spelen
Ja, als je zo een blok met Larsson, Van Persie, Berghuis om Jorgensen heen hebt staan, met de rest van het middenveld wel een beetje een blok vormen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
De behoefte aan Vilhena om zich te onderscheiden met kools heeft ook niet bepaald gunstig uitgepakt voor Jorgensen.
Nee, gingen ook een hoop kaarten naar de knvb voor verenigingen en vrijwilligersquote:Op donderdag 24 mei 2018 10:19 schreef Elan het volgende:
Was het in de arena niet altijd gewoon 50/50 voor de JC schaal?
Ja, maar de rest werd wel gelijk verdeeld tussen de teams, zoals er bij de bekerfinale ook 17.5K kaarten waren voor Feyenoord en AZ, en dus iets van 10K voor de knvbquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, gingen ook een hoop kaarten naar de knvb voor verenigingen en vrijwilligers
Over twee wedstrijdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
Compleet idioot dat je een KNVB-finale mag organiseren voor je thuispubliek, wat als Ajax of wij kampioen waren geworden en een van beide clubs de beker. Dan wel 50/50 zeker?
Prutsers.
Ja dat ook nog eens :´)quote:
De Cruijffschaal wordt tegenwoordig georganiseerd door de landskampioen en die speelt dus thuis met alle voordelen die daar bij komen kijken. Ongeacht wie er landskampioen wordt en wie de tegenstander is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
Compleet idioot dat je een KNVB-finale mag organiseren voor je thuispubliek, wat als Ajax of wij kampioen waren geworden en een van beide clubs de beker. Dan wel 50/50 zeker?
Prutsers.
Dan organiseert Feyenoord en heeft AZ het uitvak.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat ook nog eens :´)
Maar let´s say AZ de beker, wij kampioen. Vind het nogal een rare gang van zaken dat wij het moeten doen met een miezerig uitvak.
Slaat nergens op, vorig jaar bij ons net zo hoor. Gewoon 50/50 en in een vast stadion net als in Engeland.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cruijffschaal wordt tegenwoordig georganiseerd door de landskampioen en die speelt dus thuis met alle voordelen die daar bij komen kijken. Ongeacht wie er landskampioen wordt en wie de tegenstander is.
Ik vind het ook raar, maar dat is nu eenmaal de nieuwe opzet.
Nee, een vast stadion is net zo goed competitievervalsing als het het stadion van één van de ploegen is die meedoen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Slaat nergens op, vorig jaar bij ons net zo hoor. Gewoon 50/50 en in een vast stadion net als in Engeland.
Krijgen ze ook alle opbrengsten?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cruijffschaal wordt tegenwoordig georganiseerd door de landskampioen en die speelt dus thuis met alle voordelen die daar bij komen kijken. Ongeacht wie er landskampioen wordt en wie de tegenstander is.
Ik vind het ook raar, maar dat is nu eenmaal de nieuwe opzet.
Dat weet ik niet, lijkt me als organisator wel gebruikelijk? Hoe gaat dat bij de KNVB-finale bij Feyenoord?quote:
Bekerfinale hoort gewoon in De Kuip, sfeertechnisch beste verreweg het beste stadion.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, een vast stadion is net zo goed competitievervalsing als het het stadion van één van de ploegen is die meedoen.
50-50 is prima, maar dan mag geen van de deelnemers thuis spelen. Ik vind dat bij de beker ook echt een farce.
Volgens mij delen we die op zeker moment in het toernooi, is dat ook niet de reden dat veel amateurclubs hopen op een top 3 club en een uitwedstrijd?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
Overigens vermoed ik ook dat 50-50 niet gaat werken met de Johan Fruitschaal. Je krijgt nooit 50% van een groot stadion vol met bezoekers voor zo'n flutwedstrijd.
Denk niet dat er 18.000 man vanuit Rotterdam naar Eindhoven komen....
[..]
Dat weet ik niet, lijkt me als organisator wel gebruikelijk? Hoe gaat dat bij de KNVB-finale bij Feyenoord?
Verdeling tussen de clubs en de KNVB. Kwartfinale en halve finale is 50-50 qua recettesquote:Op donderdag 24 mei 2018 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
Dat weet ik niet, lijkt me als organisator wel gebruikelijk? Hoe gaat dat bij de KNVB-finale bij Feyenoord?
Je hebt natuurlijk ook met capaciteit te maken. Eigenlijk steken De Kuip en de Arena er dan met kop en schouders bovenuit. Dat wordt na de geplande nieuwbouw en verbouwing alleen nog maar groter.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, een vast stadion is net zo goed competitievervalsing als het het stadion van één van de ploegen is die meedoen.
50-50 is prima, maar dan mag geen van de deelnemers thuis spelen. Ik vind dat bij de beker ook echt een farce.
Kulargument. Je hebt namelijk geen idee hoe de sfeer in een ander stadion gaat zijn bij een 50-50 verdeling bij zo'n belangrijke wedstrijd. Maar het spreekt voor zich dat er in dit topic niemand mijn mening op dit vlak zal delen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekerfinale hoort gewoon in De Kuip, sfeertechnisch beste verreweg het beste stadion.
Hoor daar eigenlijk nooit iemand over zaniken verder behalve jij nu hier en Ronald Waterreus (wie?).
Dit is wel een argument. Maar dan zou je tussen die twee stadions kunnen rouleren. Heb je alleen een probleem als de bekerfinale Ajax tegen Feyenoord is, maar de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren. 2010 kennelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:19 schreef Oldground het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook met capaciteit te maken. Eigenlijk steken De Kuip en de Arena er dan met kop en schouders bovenuit. Dat wordt na de geplande nieuwbouw en verbouwing alleen nog maar groter.
50/50, maar die wedstrijd is ook 50/50 qua supporters.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:15 schreef BadderHaring het volgende:
Overigens vermoed ik ook dat 50-50 niet gaat werken met de Johan Fruitschaal. Je krijgt nooit 50% van een groot stadion vol met bezoekers voor zo'n flutwedstrijd.
Denk niet dat er 18.000 man vanuit Rotterdam naar Eindhoven komen....
[..]
Jij was toch dat stumpertje dat gedurende het hele seizoen en met name na de smadelijke nederlaag in de beker hier wekenlang heeft lopen roeptoeteren dat zowel Ajax als PSV geen ene neuk om die beker gaven?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kulargument. Je hebt namelijk geen idee hoe de sfeer in een ander stadion gaat zijn bij een 50-50 verdeling bij zo'n belangrijke wedstrijd. Maar het spreekt voor zich dat er in dit topic niemand mijn mening op dit vlak zal delen.
[..]
Dit is wel een argument. Maar dan zou je tussen die twee stadions kunnen rouleren. Heb je alleen een probleem als de bekerfinale Ajax tegen Feyenoord is, maar de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren.
Heeft PSV eigenlijk nog uitbreidingsplannen liggen voor de korte/middel-lange termijn? Tijdens het mislukte WK-bid was er wel een schetsontwerp toch?quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kulargument. Je hebt namelijk geen idee hoe de sfeer in een ander stadion gaat zijn bij een 50-50 verdeling bij zo'n belangrijke wedstrijd. Maar het spreekt voor zich dat er in dit topic niemand mijn mening op dit vlak zal delen.
[..]
Dit is wel een argument. Maar dan zou je tussen die twee stadions kunnen rouleren. Heb je alleen een probleem als de bekerfinale Ajax tegen Feyenoord is, maar de laatste keer dat dat gebeurde kan ik me niet herinneren. 2010 kennelijk.
Je hebt het nog lang volgehouden in de discussie zonder te schelden. Knap hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was toch dat stumpertje dat gedurende het hele seizoen en met name na de smadelijke nederlaag in de beker hier wekenlang heeft lopen roeptoeteren dat zowel Ajax als PSV geen ene neuk om die beker gaven?
En nu zou de finale in De Kuip opeens competitievervalsing zijn, waar de fuck wil je die wedstrijd dan houden? Bij Twente of zo? Philips-stadion mist de capaciteit dus je houdt alleen Rotterdam of Amsterdam over als optie.
Ja, maar dat zie ik er niet van komen. Uitbreiding is absurd duur, dan moeten ze het spoor deels verleggen enzo. Nadeel van een stadion in het centrum.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk nog uitbreidingsplannen liggen voor de korte/middel-lange termijn? Tijdens het mislukte WK-bid was er wel een schetsontwerp toch?
Finale van de beker hoort gewoon in De Kuip.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt het nog lang volgehouden in de discussie zonder te schelden. Knap hoor!
Dan gaan er zeker goederentreinen over dat traject (en dus risico op plasbranden), want er lijkt me zo op het eerste gezicht genoeg ruimte. In Dublin heb je zo'n Dart treintje onder Croke Park door lopen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie ik er niet van komen. Uitbreiding is absurd duur, dan moeten ze het spoor deels verleggen enzo. Nadeel van een stadion in het centrum.
Op dit moment zijn er geen concrete ideeën. Jammer wel, want PSV laat daar echt wel wat liggen.
Paar jaar terug ging het wel over nieuwbouw aan de rand van de stad op een sportpark. Maar ja, dan mis je wel die unieke en historische locatie.
Gewoon meteen bom op die kutclub zou het beste zijn voor alle betrokkenen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan gaan er zeker goederentreinen over dat traject (en dus risico op plasbranden), want er lijkt me zo op het eerste gezicht genoeg ruimte. In Dublin heb je zo'n Dart treintje onder Croke Park door lopen.
Verhuizen naar de periferie is inderdaad enorm zonde.
Sow danquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon meteen bom op die kutclub zou het beste zijn voor alle betrokkenen.
Probleem bij uitbreiding is vooral dat de ruimte aan beide kanten vrij krap is, maar vooral aan de Frederiklaan en je dus het stadion een stuk richting spoorkant moet 'verplaatsen'. Daarmee wordt een relatief kleine uitbreiding enorm duur.quote:Op donderdag 24 mei 2018 16:00 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan gaan er zeker goederentreinen over dat traject (en dus risico op plasbranden), want er lijkt me zo op het eerste gezicht genoeg ruimte. In Dublin heb je zo'n Dart treintje onder Croke Park door lopen.
Verhuizen naar de periferie is inderdaad enorm zonde.
laten we het nergens voortzettenquote:Op donderdag 24 mei 2018 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed, laten we dit gesprek bij eventuele interesse voortzetten in het PSV-topic.
En die supercup mag wel gewoon blijven in die galmbak in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Finale van de beker hoort gewoon in De Kuip.
Hoeven we verder niet over te discussiëren.
huillie huilliequote:Op donderdag 24 mei 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
Prutsers.
Ja, al te slim is Royston niet blijkt nu.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:38 schreef Elan het volgende:
Duidelijk verhaal.
De reden dat Drenthe niet meer geselecteerd werd voor Oranje had niets met inzet, keuzes, sportieve prestaties, leefstijl te maken maar was eigenlijk het gevolg dat zijn neven iemand omgelegd hadden in Hoek (lol)
Ik had verwacht dat we veel meer hadden moeten toeleggen om van hem af te komen. Mis ik iets?quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:34 schreef fetX het volgende:
5 ton. Wat een gênant bedrag, maar goed. We hebben er toch niks meer aan.
Ik denk nog steeds dat je hem er op de bank voorlopig prima bij kunt hebben, tenzij je jezelf natuurlijk nog degelijk gaat versterken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:34 schreef fetX het volgende:
5 ton. Wat een gênant bedrag, maar goed. We hebben er toch niks meer aan.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 10:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar ongeacht of je er nog wel of niet iets aan gaat hebben, als je internationale transfers van 0.5 mln serieus gaat nemen, ga je nooit stappen maken. Gewoon weglachen dat bod. Desnoods verhuur je 'm een jaartje als je kosten wilt drukken.
https://www.feyenoord.nl/(...)terugkeer-in-de-kuipquote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Overigens: Landzaat naar Feyenoord. Vriendenclub FC Gio is compleet.
Als dat nu pas duidelijk is, kunnen we over jou hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 09:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, al te slim is Royston niet blijkt nu.
Ik geloof dat je sarcasme meter het niet doet.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dat nu pas duidelijk is, kunnen we over jou hetzelfde zeggen
quote:Giovanni van Bronckhorst heeft hoge verwachtingen van Dylan Vente als spits van Feyenoord 1. Volgens de coach van de Rotterdammers heeft Vente alles in zich om te slagen.
De negentienjarige Vente maakte in het afgelopen seizoen zijn debuut in het eerste elftal en speelde reeds negen wedstrijden in de Eredivisie. Daarin wist hij drie keer te scoren. 'Dylan is heel compleet als centrumaanvaller', zegt Van Bronckhorst in VI over zijn pupil. 'Hij is goed als aanspeelpunt en is vast in de afwerking. Ook is hij slim in zijn loopacties. Vaak zie je bij jonge spitsen dat ze tijdens een loopactie nog geen idee hebben waar ze uit willen komen. Dylan weet precies waar hij wil zijn.'
'Hij heeft de potentie om heel ver te komen', vervolgt Van Bronckhorst. 'Hoe ver? Daarin ligt de uitdaging. Voor hem, vanzelfsprekend. En voor ons als technische staf. Want nu begint het feitelijk pas voor Dylan. Hoe gaat hij met de druk om? Er zal nu immers steeds meer van hem worden verwacht. Daar moet je tegen kunnen. Toch heb ik het idee dat Dylan nuchter genoeg is om bestand te zijn tegen alles wat op hem afkomt.'
Van Bronckhorst is ervan overtuigd dat Vente de vaste spits van Feyenoord kan worden. 'Dat geloof hebben we met z'n allen', benadrukt de coach. 'En dat is mooi. Zelfopgeleide spelers die in het eerste elftal staan; dat wil je als club.' Vente heeft bij Feyenoord een contract dat nog vier jaar doorloopt, tot de zomer van 2022.
vi.nl
Zo een vriendendienst is het nou ook weer niet want Landzaat zat bij AZ ook heel erg goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Overigens: Landzaat naar Feyenoord. Vriendenclub FC Gio is compleet.
Waar heeft Feyenoord nog echt aankopen nodig dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Gustafson verkocht.. Landzaat die komt.. het is nog steeds wachten op het echte transfervuurwerk.
Op cam gezien r van p niet alles kan spelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heeft Feyenoord nog echt aankopen nodig dan?
Ik bedoel in eerste instantie uitgaande transfers..daar ben ik benieuwd naarquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal grotendeels wel na het WK op gang komen. Zeker voor jullie met Jörgensen en wellicht Tapia.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik bedoel in eerste instantie uitgaande transfers..daar ben ik benieuwd naar
Bij meer spelers staat een vraagteken. Wat gaat Vilhena doen? En komt er interesse voor Berghuis? Ik hoop dat hij blijft maar hij had een geweldig seizoen. Zou gek zijn als er voor hem geen serieuze interesse komtquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal grotendeels wel na het WK op gang komen. Zeker voor jullie met Jörgensen en wellicht Tapia.
Nja Berghuis is wel al een jongen met een krasje natuurlijk. En weet ook niet wat Feyenoord voor hem vraagt?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij meer spelers staat een vraagteken. Wat gaat Vilhena doen? En komt er interesse voor Berghuis? Ik hoop dat hij blijft maar hij had een geweldig seizoen. Zou gek zijn als er voor hem geen serieuze interesse komt
Vilhena moet lekker gaan jongen van de club die alle prijzen gewonnen heeft die er te winnen zijn met Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij meer spelers staat een vraagteken. Wat gaat Vilhena doen? En komt er interesse voor Berghuis? Ik hoop dat hij blijft maar hij had een geweldig seizoen. Zou gek zijn als er voor hem geen serieuze interesse komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door satecl op 25-05-2018 16:13:09 ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 15:32 schreef satecl het volgende:
- Centrale verdediger
- Ervaren leider op het middenveld
- Aanvallende middenvelder omdat RvP lang niet alles kan spelen
- Vervanger van Bilal, rechtsbuiten dus. Of je zet JPB als rechtsbuiten en dan een nieuwe linksbuiten
- Vervanger voor Jorgensen
Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens
- Nieuwe spits zou ik niet weten. Feyenoord scout incoming. (zal dan wel Pelle, Guidetti, v Wolswinkel of S. Kalou worden)
Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson
- Kramer en Nelom ook weg natuurlijk.
Nog genoeg te doen dus op de transfermarkt van Martin van Goud.Mount zal niet op hetzelfde niveau willen blijven hangen en Lens gaat echt niet in de subtop van Nederland spelen tegen een waardeloos salaris.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Centrale verdediger
- Vervanger van Bilal, rechtsbuiten dus. Of je zet JPB als rechtsbuiten en dan een nieuwe linksbuiten
Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens
- Nieuwe spits zou ik niet weten. Feyenoord scout incoming. (zal dan wel Pelle, Guidetti, v Wolswinkel of S. Kalou worden)
Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson
Nog genoeg te doen dus op de transfermarkt van Martin van Goud.Als je Mount huurt moet je hem wel een basisplaats geven. Kan je Van Persie in de spits zetten als je Jorgensen verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze worden hier soms iets te enthousiast van goede spelersquote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:31 schreef PSVCL het volgende:
Mount naar PSV/Ajax zou nog wel kunnen ,maar niet naar Feyenoord.
Wel realistisch blijven
Balotelli en Eto's vinden dit leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:40 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ze worden hier soms iets te enthousiast van goede spelers
zoveel hebben ze er niet gehad , dus ik snap het wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 16:40 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ze worden hier soms iets te enthousiast van goede spelers
Ik probeer men hier simpelweg wat realiteitszin bij te brengen. Je kan ook niet verwachten dat NAC even Real Madrid van de mat speelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 17:24 schreef fetX het volgende:
Ah, de PSV'ertjes met het 'zij zijn groot en ik is klein' syndroom komen weer even buurten.
quote:Jørgensen heeft transfer niet uit zijn hoofd gezet
17.55 uurPraat mee
Jørgensen heeft transfer niet uit zijn hoofd gezet
Nicolai Jørgensen hoopt deze zomer een transfer te maken. De spits van Feyenoord zag afgelopen winter nog een overgang naar Newcastle United in het water vallen.
In gesprek met Bold vertelt de Deen meer over hoe hij zijn toekomst ziet. 'Ik wil graag verder en ik denk dat nu het juiste moment is. Het plan was dat ik me twee jaar zou ontwikkelen bij Feyenoord, dat heb ik gedaan. Maar het is niet zo dat ik de deur nu achter me dichttrek bij Feyenoord. Mijn vrouw en ik zijn gelukkig in Rotterdam.'
Jørgensen (27) kwam dit seizoen tot tien doelpunten in de Eredivisie, in het kampioensjaar van Feyenoord maakte de spits nog 21 goals in de competitie. 'Er is veel gebeurd', vertelt Jørgensen over de vormdip die hij meemaakte. 'Persoonlijke problemen en een transfer die niet doorging. Dit zorgde voor wat ergernissen die ik niet eerder voelde. Het duurde even voordat ik weer opgekrabbeld was, maar dat lukte en ik eindigde het seizoen sterk door in de bekerfinale te scoren.'
Het contract van Jørgensen loopt nog door tot medio 2021. De Engelse competitie is nog steeds aantrekkelijk voor de spits die in totaal 38 keer het net vond voor Feyenoord. 'De Premier League is de grootste uitdaging voor voetballers. Het tempo ligt er ontzettend hoog en het lijkt me leuk om in die competitie te spelen op een dag.'
Jørgensen kan zich eerst richten op het WK. Hij zit, samen met Ajacieden Lasse Schöne en Kasper Dolberg in de voorselectie van Denemarken.
vi.nl
Racist.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:14 schreef Elan het volgende:
Waarom heb ik een sterke negatieve associate bij Landzaat ?
Wees blij dat we van Wouters af zijn. Kan er niet minder om worden, in zoverre dat de ass. Trainers überhaupt invloed hebben op iets.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:14 schreef Elan het volgende:
- Centrale verdediger
Mijn voorkeur:
- Kik Pierie
- Jordy Clasie
- Mason Mount(huren)
- Jermaine Lens
Dan verkopen
- Gustafon (al gedaan)
- Bilal
- van der Heijden
- Tapia
- Hansson
- Vilhena
- Jorgenson
Nog genoeg te doen dus op de transfermarkt van Martin van Goud.Niveau Kik Pierre heb je zelf ook wel in de jeugd,lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als speler was het weinig bijzonders. Ik ben benieuwd wat ie kan als trainer, ben best optimistisch eigenlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:14 schreef Elan het volgende:
Op basis waarvan?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als speler was het weinig bijzonders. Ik ben benieuwd wat ie kan als trainer, ben best optimistisch eigenlijk
Omdat ze veel moeite hebben gedaan om hem los te weken en omdat ik denk dat ze bij AZ op voetbaltechnisch gebied goed bezig zijn.quote:
Als je geen uitzonderlijke speler bent, moet je het spelletje gewoon heel goed begrijpen om bij Oranje te komen. Dus wat dat betreft zit dat goed.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als speler was het weinig bijzonders. Ik ben benieuwd wat ie kan als trainer, ben best optimistisch eigenlijk
jij heb overal een sterke negatieve associatie op clownquote:Op vrijdag 25 mei 2018 22:14 schreef Elan het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Gustafson verkocht.. Landzaat die komt.. het is nog steeds wachten op het echte transfervuurwerk.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
dit zinnetje zou je is in de ajax topic moeten tiepen en dan feyenoord vervangen door ajax.....quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom?
Hopelijk wordt er niemand verkocht en blijven Jorgensen en VIlhena ook nog. Dan speel je gewoon voor de titel komend seizoen.
Is idd een beetje overdreven, maar met een creatieve middenvelder en een sterke CV erbij zou dat prima kunnen. En troep = troep. Dus dat mag weg.quote:
Natuurlijk moet dat kunnen, dit Feyenoord is écht niet heel veel minder dan de selecties van Ajax en PSV, dat ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Je moet net ff in die flow zitten gedurende het seizoen en een goede slag slaan op de transfermarkt en je kan zomaar weer bovenaan staan na volgend seizoen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Is idd een beetje overdreven, maar met een creatieve middenvelder en een sterke CV erbij zou dat prima kunnen. En troep = troep. Dus dat mag weg.
het valt en staat een beetje met Van Persie denk ik, daar moet je toch je elftal op inrichten.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat kunnen, dit Feyenoord is écht niet heel veel minder dan de selecties van Ajax en PSV, dat ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Je moet net ff in die flow zitten gedurende het seizoen en een goede slag slaan op de transfermarkt en je kan zomaar weer bovenaan staan na volgend seizoen.
Als je van Persie hoort praten over zijn twijfels bij zijn wel/niet doorgaan besluit en hoe hij fysiek op het einde zit, dan verwacht ik niet dat hij het seizoen gaat vol maken. Of hij gaat echt maar af en toe spelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het valt en staat een beetje met Van Persie denk ik, daar moet je toch je elftal op inrichten.
Dat is allemaal prima en is hij ook waard maar dan moet hij wel veel meer aan spelen toekomen
het blijft hoe dan ook riskant om je ploeg aan hem op te hangenquote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je van Persie hoort praten over zijn twijfels bij zijn wel/niet doorgaan besluit en hoe hij fysiek op het einde zit, dan verwacht ik niet dat hij het seizoen gaat vol maken. Of hij gaat echt maar af en toe spelen.
Ik vrees een Davids scenario bij Ajax destijds. Of Kluivert bij PSV.
Aan de pluskant, hij heeft al meer gebracht dan Andy vd Meijden bij PSV
Yep.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft hoe dan ook riskant om je ploeg aan hem op te hangen
Of course, als Jorgenson weggaat moet je hoe dan ook een spits halen. Je kan niet met Robin + Vente als enige spitsen het nieuwe seizoen in. Robin in de rol zoals afgelopen half seizoen is gewoon prima, hij is wel de type speler die in een topwedstrijd wél het verschil kan gaan maken. Hij is toch de speler die dan die vrije trap of die pingel er op zeker inschiet ipv angst-en beven over.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn. Maar grote meerwaarde kan hij wél hebben.Zijn rendement in de tweede seizoenshelft was heel hoog, zelfs in zijn geringe speeltijd. Belangrijke goals, met als hoogtepunt de prachtige beslissende 0-2 in de bekerfinale.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij vindt het erg lastig om je voorkeur voor Ajax te verbergen hè, Klaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit zinnetje zou je is in de ajax topic moeten tiepen en dan feyenoord vervangen door ajax.....
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Praktische vraag kan je oude kuipmunten van twee jaar terug nog gebruiken?
Ik vraag me toch af wat je dan wekelijks zit te kijken. Feyenoord heeft op geen enkele positie betere spelers en alsnog beweer jij dat ze niet veel onderdoen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 09:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat kunnen, dit Feyenoord is écht niet heel veel minder dan de selecties van Ajax en PSV, dat ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Je moet net ff in die flow zitten gedurende het seizoen en een goede slag slaan op de transfermarkt en je kan zomaar weer bovenaan staan na volgend seizoen.
Waarom levert dit geen note op modsquote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij heb overal een sterke negatieve associatie op clown
Weet het alweer.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
quote:Denny Landzaat doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax en liet in verschillende interviews doorschemeren een echte Ajacied te zijn. Landzaat brak echter nooit door in Amsterdam en kwam via Willem ll, AZ en Wigan Athletic bij rivaal Feyenoord terecht.
Waarom beschermd? Leveren zijn comments die hij aflevert in een roes een dusdanige waarde op dat hij mag blijven op deze aarde of is het hippie gelul dat elke diersoort een kans heeft?quote:
quote:Oud-Feyenoorder Gerard Kerkum overleden
Updated 9 min geleden
26 min geleden in SPORT
Oud-voetballer en voormalig voorzitter van Feyenoord, Gerard Kerkum, is zaterdag overleden.
Dat meldt de Rotterdamse club, die Kerkum vrijwel zijn hele leven in verschillende functies diende, op de website. Kerkum was al enige tijd ongeneeslijk ziek. Tot voor kort was hij actief als voorzitter van de stichting Continuïteit Feyenoord. Hij was 87 jaar.
Kerkum werd in 1946 als zestienjarige lid van Sportclub Feyenoord en debuteerde nog geen vier jaar later onder trainer Richard Dombi in het eerste elftal als rechtsback, een positie die hij de vijftien daaropvolgende jaren slechts sporadisch afstond.
Kerkum speelde 349 wedstrijden voor het eerste elftal, de meeste als aanvoerder. In die periode werd hij drie keer landskampioen: in 1961, 1962 en 1965. Na zijn actieve loopbaan werd Kerkum bestuurslid en maakte hij het winnen van de Europa Cup 1 en de wereldbeker mee. Van 1982 tot 1989 was hij voorzitter.
Kerkum keerde in 2006 in een officiële rol terug in De Kuip. Hij leidde de commissie die op verzoek van de Feyenoord-directie een bindend advies gaf over een nieuwe organisatiestructuur. Later werd hij nog voorzitter van de stichting Continuïteit Feyenoord, naast de raad van commissarissen één van de hoogste organen binnen de club. De stichting beheert onder meer het gouden aandeel en bewaakt het cultureel erfgoed van de club.
Deze functie vervulde Kerkum tot kort voor zijn overlijden. Op zijn 85e verjaardag in 2015 werd de nieuwe bestuurskamer naar hem vernoemd. ,,Dat ik dit bij leven mag meemaken, maakt me zeer trots'', zei hij bij die gelegenheid.
Ook onzin, er zijn toch wel significant wat plekken bij Feyenoord waar we een speler hebben lopen waar je in de Eredivisie geen betere vindt. Lozano/Berghuis/Neres ontlopen elkaar niet heel veel (hebben allen een specifieke eigenschap), je hebt de beste spits van de Eredivisie met Jorgenson, de beste 10 met Robin (Ginkel is overrated maar natuurlijk wel fitter dan Robin). Vilhena is één van de betere middenvelders, Haps is de beste linksback in de eredivisie en je centrale achterhoede is ook wel vrij steady, zeker in de breedte. We missen alleen wat voetbal op het middenveld en een goede linksbuiten, that's all.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 14:17 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat je dan wekelijks zit te kijken. Feyenoord heeft op geen enkele positie betere spelers en alsnog beweer jij dat ze niet veel onderdoen.
Gewoon niet al te druk om maken, het is Klaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 15:00 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Waarom beschermd? Leveren zijn comments die hij aflevert in een roes een dusdanige waarde op dat hij mag blijven op deze aarde of is het hippie gelul dat elke diersoort een kans heeft?
Dank uquote:
Hmf gaat er ook spreken.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar bij deze:
https://www.feyenoord-cit(...)elen-nieuwe-stadion/
Ik heb me aangemeld.
Misschien ook wat voor Elan hoef je niet meer te zeiken in dit topic.
Wat praat je over me.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:10 schreef zoekeenleven het volgende:
Weet niet of dit al gepost was maar bij deze:
https://www.feyenoord-cit(...)elen-nieuwe-stadion/
Ik heb me aangemeld.
Misschien ook wat voor Elan hoef je niet meer te zeiken in dit topic.
quote:Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef Jorwol het volgende:
Krek Bellemie eindelijk in de Kuip vanmiddag
quote:Op zondag 27 mei 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat praat je over me.
Nooit lopen zeiken over nieuw stadion idioot.
Nu Vagner Love nogquote:Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef Jorwol het volgende:
Krek Bellemie eindelijk in de Kuip vanmiddag
Die heeft dan ook de echte top bereikt.quote:Op zondag 27 mei 2018 16:47 schreef Mr.Maul het volgende:
Is toch nét wat minder spectaculair dan het afscheid van Van Bommel.
Zeker. Die afscheidswedstrijd trok dan ook échte sterren aan. Robben, Ribery, Zlatan en meer.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die heeft dan ook de echte top bereikt.
Gerrard, Carragher, Merailles, Sneijder, van Persie, vd Sar, van Nistelrooy zijn geen echte sterren?quote:Op zondag 27 mei 2018 17:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Zeker. Die afscheidswedstrijd trok dan ook échte sterren aan. Robben, Ribery, Zlatan en meer.
Landgenoten tellen niet, die kunnen niet met goed fatsoen weigeren.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Gerrard, Carragher, Merailles, Sneijder, van Persie, vd Sar, van Nistelrooy zijn geen echte sterren?
Dat is de categorie daaronderquote:Op zondag 27 mei 2018 17:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Gerrard, Carragher, Merailles, Sneijder, van Persie, vd Sar, van Nistelrooy zijn geen echte sterren?
Maul noemt ook Robben, dan blijven alleen Ribéry en Zlatan over.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Landgenoten tellen niet, die kunnen niet met goed fatsoen weigeren.
quote:
Mullerquote:Op zondag 27 mei 2018 17:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Maul noemt ook Robben, dan blijven alleen Ribéry en Zlatan over.
quote:Op zondag 27 mei 2018 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb heel deze wedstrijd geboycot
kut kuijt
Laat dat jochie toch. Krijgt veel teveel aandacht.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]een Sneijder, Gerard, van Persie een niveau daaronder noemen.
Maar goed, Gaat erom dat hij spelers vraagt met wie hij gespeeld heeft, niet een verzameling zoveel mogelijk grote namen. Hij kan wel een Messi vragen maar heeft niet veel nut.
Messi weet niet eens wie Dirk Kuyt is.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:50 schreef alopio het volgende:
[..]een Sneijder, Gerard, van Persie een niveau daaronder noemen.
Maar goed, Gaat erom dat hij spelers vraagt met wie hij gespeeld heeft, niet een verzameling zoveel mogelijk grote namen. Hij kan wel een Messi vragen maar heeft niet veel nut.
Daarom zou het ook niet slim zijn om hem te vragenquote:Op zondag 27 mei 2018 18:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Messi weet niet eens wie Dirk Kuyt is.
lijkt me sterk dat hij kuyt niet kentquote:Op zondag 27 mei 2018 18:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Messi weet niet eens wie Dirk Kuyt is.
Was mooi man ben blij dat ik ben gegaan.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
kut kuijt
Dit dus. Het is geen wedstrijdje ver plassen.quote:Op zondag 27 mei 2018 17:51 schreef tompsv18 het volgende:
Lekker boeiend wie de grootste namen had. Ik heb er als PSV'er zelfs erg van genoten, leuk om al die mannen weer in actie te zien.
Heeey klaas jongen. Natuurlijk kent hij hem niet. Omdat je toevallig in de halve finale tegen hem komt hoef je niet hem niet te onthouden. Erg beperkte voetballer maar goede werklust ja toch klaasquote:Op zondag 27 mei 2018 18:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat hij kuyt niet kent
halve finale WK
maar zoals gewoonlijk ben jij weer dom uit je nek aan het lullen
Messi is een intelligente voetballer die kent al zijn tegenstanders.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Heeey klaas jongen. Natuurlijk kent hij hem niet. Omdat je toevallig in de halve finale tegen hem komt hoef je niet hem niet te onthouden. Erg beperkte voetballer maar goede werklust ja toch klaas
Intelligentie staat niet gelijk aan kennis. Het hangt wel enigzins samen.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Messi is een intelligente voetballer die kent al zijn tegenstanders.
En jij bent een clown.
Daarom ben ik wel blij dat Van Persie nog doorgaat. De kans is aanwezig dat het nog decennia duurt voordat iemand met zo'n statuur weer in het eerste van Feyenooord speelt. PL gewonnen, topscorer van het Nederlands elftal, WK-finale. Uniek.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit dus. Het is geen wedstrijdje ver plassen.
Het toont vooral aan dat we als NL de afgelopen 10-15 jaar echt een batterij goede spelers hebben afgeleverd die internationaal hun sporen hebben verdiend.
Een mooi afscheid voor een geweldige speler
Nog even nagenieten van die prachtige aanname bij z'n 1e goal.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel blij dat Van Persie nog doorgaat. De kans is aanwezig dat het nog decennia duurt voordat iemand met zo'n statuur weer in het eerste van Feyenooord speelt. PL gewonnen, topscorer van het Nederlands elftal, WK-finale. Uniek.
Dat deed hij wel aardig jaquote:Op zondag 27 mei 2018 22:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog even nagenieten van die prachtige aanname bij z'n 1e goal.
[ afbeelding ]
Speciaal voor Elan.
Fantastisch.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nog even nagenieten van die prachtige aanname bij z'n 1e goal.
[ afbeelding ]
Speciaal voor Elan.
Lullooo gaat terugkrabbelen....quote:'Van Bronckhorst grote trainer en nog groter mens'
Kuyt rekent af met ophef
Door VALENTIJN DRIESSEN
Updated 58 min geleden
2 uur geleden in SPORT
Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.
Een afscheid zoals een afscheid van een voetbalicoon hoort te zijn. Het viel Dirk Kuyt zondag ten deel in een nagenoeg uitverkochte Kuip. Tijdens zijn afscheidsspeech refereerde de Katwijker nog even aan de ophef die ontstond na de presentatie van zijn boek.
Dirk Kuyt straalt tijdens zijn afscheidsspeech.
Dirk Kuyt straalt tijdens zijn afscheidsspeech.Ⓒ RENE BOUWMAN
In Het Geloof In Succes wordt kampioensjaar 2016/2017 beschreven. Feyenoord en trainer Giovanni van Bronckhorst namen op sommige onderdelen afstand van Kuyts belevenissen, maar de Katwijker benadrukte dat het nooit zijn bedoeling was om Van Bronckhorst of anderen te beschadigen.
„Samen hebben we met het kampioenschap van Feyenoord na 18 jaar iets unieks gepresteerd door ook kritisch naar elkaar te zijn in dat proces. Gio is voor mij een grote trainer en een nog groter mens”, aldus Kuyt.
Daarmee is de rimpeling in de Feyenoord-familie gladgestreken en kunnen Van Bronckhorst als hoofdtrainer en Kuyt als trainer van Feyenoord onder 19 jaar aan de slag bij de club op jacht naar nieuwe successen.
Elke voetballiefhebber houdt van de Kuip.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:25 schreef satecl het volgende:
We zochten toch nog een creatieve nummer 10?
Die valentijn driessen plaatst alleen maar negative dingen over gisteren zag zijn naam al paar keer voorbij komen commentaar op de scheids had hij ook al etc.quote:Op maandag 28 mei 2018 12:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Lullooo gaat terugkrabbelen....
Je vriend Toornstra deed ook mee.quote:Op zondag 27 mei 2018 18:03 schreef klaasweetalles het volgende:
kut kuijt
Dacht waarschijnlijk gewoon dat het een eerbetoon aan Liverpool was.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:31 schreef Elan het volgende:
Gerrard zal wel behoorlijk hebben lopen cringen bij het YNWA
Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat Leen dit nummer verzonnen heeft en de rest imitatie is.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dacht waarschijnlijk gewoon dat het een eerbetoon aan Liverpool was.
Komt vast niet in hem op dat er een club zo zielig is dat ze dat gejat hebben.
quote:Op maandag 28 mei 2018 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat Leen dit nummer verzonnen heeft en de rest imitatie is.
Klopt, Lee zong het al bij de eerste wedstrijd in De Kuipquote:Op maandag 28 mei 2018 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje kennis van zaken weet dat Leen dit nummer verzonnen heeft en de rest imitatie is.
Gelukkig is ‘come on PSV’ of ‘boeruhhh’ wel helemaal zelf verzonnen.quote:Op maandag 28 mei 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dacht waarschijnlijk gewoon dat het een eerbetoon aan Liverpool was.
Komt vast niet in hem op dat er een club zo zielig is dat ze dat gejat hebben.
Maak ik me ergens druk om?quote:Op maandag 28 mei 2018 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is ‘come on PSV’ of ‘boeruhhh’ wel helemaal zelf verzonnen.
Je hier druk om maken
PSV’ers halen er tegenwoordig voldoening uit om van alles van andere clubs naar beneden te halen en zichzelf daardoor zo goed mogelijk te voelen of zo? Zonde man. Arrogantie staat jullie niet zo.
Zegt een Feyenoorderquote:Op maandag 28 mei 2018 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is ‘come on PSV’ of ‘boeruhhh’ wel helemaal zelf verzonnen.
Je hier druk om maken
PSV’ers halen er tegenwoordig voldoening uit om van alles van andere clubs naar beneden te halen en zichzelf daardoor zo goed mogelijk te voelen of zo? Zonde man. Arrogantie staat jullie niet zo.
Hier gaat iets fout in de zinsopbouw.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:32 schreef Elan het volgende:
Wat een kutleven moet je hebben als je je plezier haalt uit dat soort zaken je plezier moet halen.
Dan ben je echt viesmad, als het je zo diep zitquote:Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt een Feyenoorder
Wat heb ik genoten dat jullie dit seizoen meteen op jullie plek werden gezet door de realiteit
Echt hoorquote:Op maandag 28 mei 2018 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan ben je echt viesmad, als het je zo diep zit
DP doet zijn naam eer aan.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er supporters niet arrogant zijn, zijn wij het wel (over het algemeen). Daarvoor hebben we teveel teleurstellingen moeten verwerken.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt een Feyenoorder
Wat heb ik genoten dat jullie dit seizoen meteen op jullie plek werden gezet door de realiteit
Dat zou je denken, maar zo is het niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Als er supporters niet arrogant zijn, zijn wij het wel (over het algemeen). Daarvoor hebben we teveel teleurstellingen moeten verwerken.
Dit is waar, maar daar merkte je eind vorig seizoen niets van. Die jas van arrogantie werd hier vrij snel aangetrokken.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Als er supporters niet arrogant zijn, zijn wij het wel (over het algemeen). Daarvoor hebben we teveel teleurstellingen moeten verwerken.
Ga je anders lekker druk maken om je eigen tyfusclub. Idioot.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar zo is het niet.
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je anders lekker druk maken om je eigen tyfusclub. Idioot.
quote:Op maandag 28 mei 2018 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was meer het terugpakken/plagen met de woorden waarmee wij jaren om de oren zijn geslagen. Niet vanuit de overtuiging dat we zo ontzettend goed waren.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is waar, maar daar merkte je eind vorig seizoen niets van. Die jas van arrogantie werd hier vrij snel aangetrokken.
Maar normaliter zijn Feyenoord-supporters inderdaad eerder meelijwekkend.
Zo is het wel en iedereen die zijn brilletje afzet zal er zo over denken. Uitzonderingen daargelaten, want ze lopen er vast tussen.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:46 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar zo is het niet.
Ow. Dat is dan niet zo over gekomen. Meer als pathetisch 'kijk ons er eens bij horen' poging.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was meer het terugpakken/plagen met de woorden waarmee wij jaren om de oren zijn geslagen. Niet vanuit de overtuiging dat we zo ontzettend goed waren.
Ja en.quote:
Denk aan je bloeddruk, het is maar internet.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en.
Dit is het Feyenoord-topic geen zin in elke keer dezelfde stumpjertjes die lopen janken over de club.
Waar precies bij horen? Bij PSV? Bij Ajax? Is allemaal niet te vergelijken. Feyenoord is in veel opzichten een veel grotere club dan PSV, maar niet als het gaat om prijzen en de laatste jaren prestaties in Europa. Ik heb daar verder ook geen enkele moeite mee. Ik ben geen supporter van een club vanwege het winnen van prijzen. En gelukkig zijn er veel meer zoals ik, anders waren er ontzettend veel clubs in de wereld geweest die amper supporters zouden hebben.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. Dat is dan niet zo over gekomen. Meer als pathetisch 'kijk ons er eens bij horen' poging.
Maar goed, volgende keer beter. 2034 weer een kans.
Post jij daarom zoveel hier? Wil je er stiekem gewoon graag bij horen.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ow. Dat is dan niet zo over gekomen. Meer als pathetisch 'kijk ons er eens bij horen' poging.
Maar goed, volgende keer beter. 2034 weer een kans.
Doe ons een lol.quote:
Niemand neemt de boertjes serieus, zelfs jullie eigen spelers niet. Die komen geld verdienen om nooit meer terug te keren.quote:Op maandag 28 mei 2018 18:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is waar, maar daar merkte je eind vorig seizoen niets van. Die jas van arrogantie werd hier vrij snel aangetrokken.
Maar normaliter zijn Feyenoord-supporters inderdaad eerder meelijwekkend.
Badder mag dan misschien wel gehandicapt zijn, maar hij is nog minder idioot dan de rest hier, wat overigens geen grote prestatie is.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe ons een lol.
Neem je gehandicapte broertje bij de hand en pleur op naar het PSV-topic.
Jij hebt een enge haat obsessie met Feyenoorders.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Badder mag dan misschien wel gehandicapt zijn, maar hij is nog minder idioot dan de rest hier, wat overigens geen grote prestatie is.
Jij bent sowieso de grootste mongool van allemaal.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:22 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Badder mag dan misschien wel gehandicapt zijn, maar hij is nog minder idioot dan de rest hier, wat overigens geen grote prestatie is.
Kan zo iemand niet een topicban krijgen? Hij, die zelf denkt dat hij erg intelligent is maar dat nog nooit heeft laten blijken, voegt helemaal niets toe aan dit topic.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt een enge haat obsessie met Feyenoorders.
Hij heeft meer een obsessie voor Feyenoord.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de grootste mongool van allemaal.
Je hebt overduidelijk een teringhekel aan Feyenoord en toch blijf je hier hardnekkig posten.
Pleur dan ook gewoon op en blijf lekker weg.
Maar echt hoorquote:Op maandag 28 mei 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt een enge haat obsessie met Feyenoorders.
Sure, omdat je kritiek levert op iets heb je ergens een hekel aan en ben je dus een mongool!!!quote:Op maandag 28 mei 2018 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij bent sowieso de grootste mongool van allemaal.
Je hebt overduidelijk een teringhekel aan Feyenoord en toch blijf je hier hardnekkig posten.
Pleur dan ook gewoon op en blijf lekker weg.
Nee, dat is het niet. Je bent gewoon een mongool. Waarschijnlijk zo geboren. Punt.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Sure, omdat je kritiek levert op iets heb je ergens een hekel aan en ben je dus een mongool!!!![]()
Nemen jullie jezelf wel serieus?
Ik moet er nog steeds om huilen. Willen jullie anders geld doneren voor Feyenoord-spulletjes? Dan kan ik eindelijk van Feyenoord gaan houden en beweren dat het een topclub is!quote:Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar echt hoor![]()
Zijn ouders waren vast te skeer voor een Feyenoord-dekbedje en sindsdien doet hij er alles aan om ons in diskrediet te brengen.
Kan je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet, je roept zoals gewoonlijk maar wat.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je bent gewoon een mongool. Waarschijnlijk zo geboren. Punt.
Heel gemakkelijk te onderbouwen. Je komt hier alleen maar om te zuigen en irritant te doen. En constant willen herhalen dat Feyenoord geen topclub is om jezelf wat beter te voelen. Jouw posts hebben niets met kritiek of realisme te maken zoals je zelf vaak beweert.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet, je roept zoals gewoonlijk maar wat.
Je levert nergens kritiek je gedraagt je als een complete idioot.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:28 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Sure, omdat je kritiek levert op iets heb je ergens een hekel aan en ben je dus een mongool!!!![]()
Nemen jullie jezelf wel serieus?
Als er iemand 'maar wat roept' ben jij het wel. Je begint in bijna elk willekeurig topic over de achterlijkheid van Feyenoorders. Chapeau daarvoor.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Kan je dat onderbouwen? Waarschijnlijk niet, je roept zoals gewoonlijk maar wat.
Je moet wat als er in je eigen clubtopic nooit iets te doen is.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als er iemand 'maar wat roept' ben jij het wel. Je begint in bijna elk willekeurig topic over de achterlijkheid van Feyenoorders. Chapeau daarvoor.
Sterk teruggekomen. Sodemieter gewoon lekker op man en kom terug als je echt iets te melden hebt.quote:
Dat is waarom ik hier ook kom. Probeer je over voetbal te praten word je voor mongool uitgemaakt. Maak je anderen uit voor mongool dan breekt de hel losquote:
Misschien moet je die plaat voor je kop even weghalen.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:52 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat is waarom ik hier ook kom. Probeer je over voetbal te praten word je voor mongool uitgemaakt. Maak je anderen uit voor mongool dan breekt de hel los
Zeker. Kokcu, Burger, Toure, Geertruida & Bouchataoui. Zullen het vast niet allemaal redden. Even wachten hoe ze zich doorontwikkelen.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:53 schreef Mr.Maul het volgende:
Hebben jullie nog leuke talentjes trouwens?
Gaat Schuurman nog wat worden? Krijg het gevoel dat hij niet echt een goede mentaliteit heeft. Is er ook niet slanker op geworden zo te zien? Speelde een erg goed EK onder 17quote:Op maandag 28 mei 2018 19:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Kokcu, Burger, Toure, Geertruida & Bouchataoui. Zullen het vast niet allemaal redden. Even wachten hoe ze zich doorontwikkelen.
Ik denk het niet. Heeft zich ook nooit echt kunnen onderscheiden bij Willem II en NEC. Dan heb je bij Feyenoord niet zoveel te zoeken. Leuke speler voor een degradatiekandidaat misschien. Zelfs dat betwijfel ik. Ligt bij hem inderdaad meer aan zijn mentale gesteldheid dan voetballend talent (denk ik).quote:Op maandag 28 mei 2018 19:57 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Gaat Schuurman nog wat worden? Krijg het gevoel dat hij niet echt een goede mentaliteit heeft. Is er ook niet slanker op geworden zo te zien? Speelde een erg goed EK onder 17
Veel geblesseerd geweest ook. Hij kan best wel ballen maar moet een keer een seizoen fit blijven en spelen.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:01 schreef Enchanter het volgende:
Een jaar of 2 - 3 terug waren een boel users hier best wel lyrisch over Schuurman
zo eentje van glas dusquote:Op maandag 28 mei 2018 20:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Veel geblesseerd geweest ook. Hij kan best wel ballen maar moet een keer een seizoen fit blijven en spelen.
Je kunt beter voorzichtig zijn met het ophemelen van talenten. Het is altijd nog maar afwachten hoe iemand zich ontwikkelt. Maar goed, dit is wel een beetje een dooddoenerquote:Op maandag 28 mei 2018 20:01 schreef Enchanter het volgende:
Een jaar of 2 - 3 terug waren een boel users hier best wel lyrisch over Schuurman
En Gusstafson, Achabar. Er waren zelfs mensen die het zagen zitten in Joey Sleegers.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:01 schreef Enchanter het volgende:
Achahbarquote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Gusstafson, Achabar. Er waren zelfs mensen die het zagen zitten in Joey Sleegers.
Ach. Het is best logisch dat hoop soms het beeld wat verstoort als het gaat om jonge talenten. Zeker bij de supporters.
Het wordt pas echt schadelijk als de club, of mensen rondom de club, spelers zo gaan ophemelen.
En helemaal als een bondscoach daar ook nog in meegaat.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Gusstafson, Achabar. Er waren zelfs mensen die het zagen zitten in Joey Sleegers.
Ach. Het is best logisch dat hoop soms het beeld wat verstoort als het gaat om jonge talenten. Zeker bij de supporters.
Het wordt pas echt schadelijk als de club, of mensen rondom de club, spelers zo gaan ophemelen.
Die namen die jij opnoemt werden dan ook als talent opgehemeld. Schuurman kwam qua techniek niks tekort (die anderen wel), maar is gefaald op mentaliteit lijkt mij.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Achahbar was technisch uitstekend. Die was alleen zo traag als dikke stront omdat hij teveel halal frikandellen at.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die namen die jij opnoemt werden dan ook als talent opgehemeld. Schuurman kwam qua techniek niks tekort (die anderen wel), maar is gefaald op mentaliteit lijkt mij.
Ik denk dat elke club wel zulke spelers heeft (gehad) , ik ben niet thuis in de spelers van PSV , maar kleine lijstje Ajaxquote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Schuurman had de minste techniek van die gasten. Is meer een type Tomasson , Buffel.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die namen die jij opnoemt werden dan ook als talent opgehemeld. Schuurman kwam qua techniek niks tekort (die anderen wel), maar is gefaald op mentaliteit lijkt mij.
psv heeft helemaal geen talenten gehad de laatste 10 jaar...ik bedoel de laatste 30 jaarquote:Op maandag 28 mei 2018 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jawel 3x toe een marokkaan die niet wist hoe snel die weg moest komen.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
psv heeft helemaal geen talenten gehad de laatste 10 jaar...ik bedoel de laatste 30 jaar
Blonk technisch op beperkt vlak uit.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Achahbar was technisch uitstekend. Die was alleen zo traag als dikke stront omdat hij teveel halal frikandellen at.
Technisch allroundquote:Op maandag 28 mei 2018 20:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Schuurman had de minste techniek van die gasten. Is meer een type Tomasson , Buffel.
Aissati? Afellay?quote:Op maandag 28 mei 2018 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel 3x toe een marokkaan die niet wist hoe snel die weg moest komen.
Die labyat Bakkali en nog een.
Owja, zeker. Noem een Aisatti, Hoogstraten, Tamata, Nijland, Tardelli en nog 30 Zuid-Amerikanen die geweldig zouden worden. Niet zo zeer allemaal eigen jeugd, maar wel jong talent waar men veel te enthousiast over was.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik denk dat elke club wel zulke spelers heeft (gehad) , ik ben niet thuis in de spelers van PSV , maar kleine lijstje Ajax
Hose , Fischer (alhoewel ik bond het voor zijn blessure wel goed) , Boilesen en zo zal ik er nog wel een zooi vergeten hebben.
Kan me niet herinneren dat iemand Tamata geweldig zag wordenquote:Op maandag 28 mei 2018 20:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Owja, zeker. Noem een Aisatti, Hoogstraten, Tamara, Nijland, Tardelli en nog 30 Zuid-Amerikanen die geweldig zouden worden. Niet zo zeer allemaal eigen jeugd, maar wel jong talent waar men veel te enthousiast over was.
In de jeugd werd hij als groot talent beschouwd.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:31 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat iemand Tamata geweldig zag worden
Verklaart veelquote:Op maandag 28 mei 2018 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de jeugd werd hij als groot talent beschouwd.
Maar dat was nog in de periode voordat er iemand met hersens rondliep bij de jeugdopleiding.
quote:
Top Jupiler League is perfect voor hem. Lekker in de buurt van de 16 staan en niet teveel hoeven lopen. Qua techniek en schieten is ie waarschijnlijk één van de besten.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch zonde.
Al lijkt hij de laatste tijd de draad weer een beetje te hebben opgepikt qua scoren.
Op de één of andere manier gaat het hier vaak over PSV als jij je eentonige mening komt ventileren.quote:Op maandag 28 mei 2018 20:42 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Klaas vond het nodig om over psv te beginnen
quote:
Volgens mij werd PSV helemaal weggespeeld door Feyenoord in het eigen boerengat....quote:Op maandag 28 mei 2018 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt een Feyenoorder
1-0 toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij werd PSV helemaal weggespeeld door Feyenoord in het eigen boerengat....
wow wat een madness hahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 05:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Volgens mij werd PSV helemaal weggespeeld door Feyenoord in het eigen boerengat....
Lijkt mij meer iemand die 2 jaar op de bank zit en daarna naar Roda JC gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 09:32 schreef PuddingPizzaPoesje het volgende:
Ben benieuwd of Ayoub zn lijn kan doorzetten bij Feyenoord, of in ieder geval meekan. Lijkt me iemand die wel een jaar nodig heeft voordat hij echt belangrijk kan worden.
quote:
En toch waren jullie helemaal weggespeeld...quote:
Heil klaas. Toekomstig leider van de wereldquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
En toch waren jullie helemaal weggespeeld...
Maar ik denk dat jullie het helemaal niet snappen wat Feyenoord betreft. En ik kan het ook heel begrijpen waarom je gewoon niet snapt waarom Feyenoord 1 van de grootste clubs van de wereld is.
Het gaat niet alleen om prestaties bij Feyenoord. Het gaat allemaal nog een stapje hoger. Dat kan je eigenlijk alleen maar begrijpen als je er midden in zit.
Het gaat om heel het gevoel, de belevenis, de ervaring, de bezieling van Feyenoord supporters. Dat gaat allemaal een stapje verder dan in 020 en in eindhoven.
In 020 gaat het zelfs bij de supporters alleen maar hoeveel geld op de bankrekening binnenkomt. En bij psv is het halve stadion leeg na 2 slechte wedstrijden.
Feyenoord heeft gewoon een redelijk seizoen gehad vergelijken bij vorig seizoen.
En gewoon weer alle seizoenkaarten al uitverkocht in mei...dat zegt alles. Voetbal is gewoon bijzaak want het gaat allemaal een stapje verder dan alleen voetbal voor de supporters...maar dat zullen psv supporters nooit kunnen snappen......NOOIT!
best zwaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:39 schreef timmmmm het volgende:
Zou Klaas de man zijn die John de Wolf op zijn rug heeft?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Maar ik denk dat jullie het helemaal niet snappen wat Feyenoord betreft. En ik kan het ook heel begrijpen waarom je gewoon niet snapt waarom Feyenoord 1 van de grootste clubs van de wereld is.
Het gaat niet alleen om prestaties bij Feyenoord. Het gaat allemaal nog een stapje hoger. Dat kan je eigenlijk alleen maar begrijpen als je er midden in zit.
Het gaat om heel het gevoel, de belevenis, de ervaring, de bezieling van Feyenoord supporters. Dat gaat allemaal een stapje verder dan in 020 en in eindhoven.
In 020 gaat het zelfs bij de supporters alleen maar hoeveel geld op de bankrekening binnenkomt. En bij psv is het halve stadion leeg na 2 slechte wedstrijden.
Feyenoord heeft gewoon een redelijk seizoen gehad vergelijken bij vorig seizoen.
En gewoon weer alle seizoenkaarten al uitverkocht in mei...dat zegt alles. Voetbal is gewoon bijzaak want het gaat allemaal een stapje verder dan alleen voetbal voor de supporters...maar dat zullen psv supporters nooit kunnen snappen......NOOIT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor een vakantie?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Er is anders een enorme toename in het aantal verwarde mensen op straat door bezuinigingen op de GGZ. Klaas kan je er alles over vertellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 14:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Tijd voor een vakantie?
Wel leuk dat we hier een podium bieden voor dit soort mensen, kom je op straat niet zo vaak tegen.
En zo is het, geen woord aan gelogen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
In Eindhoven misschien, in Rotterdam kom ik ze nooit tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er is anders een enorme toename in het aantal verwarde mensen op straat door bezuinigingen op de GGZ. Klaas kan je er alles over vertellen.
Waarschijnlijk omdat je er zelf toe behoort. Rotterdam is juist dé plek waar je ze elke straat ziet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In Eindhoven misschien, in Rotterdam kom ik ze nooit tegen.
Als je denkt dat iedereen verward is, moet je misschien toch een ten rade gaan of je het toch zelf niet bent. En mocht je toch tot de conclusie komen dat echt een probleem van Rotterdam is; blijf er dan lekker wegquote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:41 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je er zelf toe behoort. Rotterdam is juist dé plek waar je ze elke straat ziet.
Nou ik was afgelopen zondag sinds drie jaar weer in Rotterdam je pikt ze er zo uit hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 16:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
In Eindhoven misschien, in Rotterdam kom ik ze nooit tegen.
Dit inderdaad. Maar kennelijk is het voor de mensen die er vaak komen al 'normaal' geworden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik was afgelopen zondag sinds drie jaar weer in Rotterdam je pikt ze er zo uit hoor.
Moet wel zeggen dat het in Antwerpen Amsterdam of Den Haag niet heelveel anders is.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar kennelijk is het voor de mensen die er vaak komen al 'normaal' geworden.
Inherent aan de grote (rand)stad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Maar kennelijk is het voor de mensen die er vaak komen al 'normaal' geworden.
Dit dus. Utrecht en Leiden bijvoorbeeld zelfde verhaal. Is gewoon inherent aan de (grote) stad.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het in Antwerpen Amsterdam of Den Haag niet heelveel anders is.
Wat fetX zegt. Inherent aan de grote stad, zeker als er veel zwerversvoorzieningen en 'volkswijken' zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat het in Antwerpen Amsterdam of Den Haag niet heelveel anders is.
Mensen van Harvard hoeven niet te ligen, die weten hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 15:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En zo is het, geen woord aan gelogen.
Stop gewoon met die actquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen van Harvard hoeven niet te ligen, die weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |