Ik dacht wel even: mooi, geen Viviani dit keer want ingesloten. Maar ja, binnen no time lieten ze een gat rechts van hem.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik geloof niet dat het tactiek van Danny was, Bobbie.
Logisch ook. Wie gaat hier achteraan rijden? Niemand uit de top 15 van het klassement voelt zich bedreigd en ik zie niet in wie er zijn hele ploeg op kop gaat zetten om die etappe te winnen. Yates hoeft niet meer, voor MAL is de klim niet echt geschikt en de andere ploegen lijken me eerder te sparen voor morgen.quote:
Ik verwacht geen al te hoog tempo als het peloton de kopgroep laat begaanquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ritaankomst tegen hoe laat? Ik moet weg om 5 uur.
Als m'n Max het vandaag niet kan afmaken ga ik echt huilen.twitter:MaxSchachmann twitterde op woensdag 23-05-2018 om 18:40:42@radsportmagazin Ich habe mich heute deutlich besser gefühlt. Ist wirklich nicht zu vergleichen mit den vergangenen Tagen. Ich hoffe es bleibt so bis Rom. Macht Spaß wieder am Rennen teilzuhaben anstatt nur hinten zu sterben. reageer retweet
twitter:MaxSchachmann twitterde op woensdag 23-05-2018 om 18:30:00@radsportmagazin Mitchelton lässt hier keinen Fahren. Auch wenn Leute 10min hinter ihm sind im GC. Dazu gibt es Teams die noch nicht viel erreicht haben diese Giro und etwas versuchen. Einige Male stand die Gruppe bereits. Aber dann fuhren bspw. Trek oder UAE hinterher. reageer retweet
Prima jongen, laat je tranen lopen. Hou je niet in.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:17 schreef Columbiafan het volgende:
Als m'n Max het vandaag niet kan afmaken ga ik echt huilen.twitter:MaxSchachmann twitterde op woensdag 23-05-2018 om 18:40:42@radsportmagazin Ich habe mich heute deutlich besser gefühlt. Ist wirklich nicht zu vergleichen mit den vergangenen Tagen. Ich hoffe es bleibt so bis Rom. Macht Spaß wieder am Rennen teilzuhaben anstatt nur hinten zu sterben. reageer retweet
quote:Het gaat de kopgroep voor de wind. In een mum van tijd kunnen ze al zwaaien met bijna 10 minuten bonus. Ervaringsdeskundige Ruben Plaza (38) wrijft zich in de handen.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:01 schreef TLC het volgende:
Boy van Poppel op meer dan 10 minuten binnengekomen, die spaart zich voor morgen
quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:24 schreef hhh38 het volgende:
Mani heeft Cattaneo én Schachmann
Jammer dat we z'n euforie niet mogen meemaken
Daar heb ik er inmiddels al 17 van.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik prijs mezelf gelukkig
Genotquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar heb ik er inmiddels al 17 van.
Bet365 en William Hill wellicht, afhankelijk van je nationaliteit en woonplaats enzoquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben eigenlijk totaal niet tevreden met het aanbod qua wedden op wielrennen van Unibet. Kennen jullie betere alternatieven misschien?
Ik ga William Hill eens uitpluizen, grazie.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bet365 en William Hill wellicht, afhankelijk van je nationaliteit en woonplaats enzo
Die eerste accepteert geen Nederlanders (of dat moet inmiddels anders zijn), die tweede wel.
Ik gebruik vaak de betfair exchange. Dat is ook niet heel denderend, maar daar kun je wel zelf voor bookmaker spelen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben eigenlijk totaal niet tevreden met het aanbod qua wedden op wielrennen van Unibet. Kennen jullie betere alternatieven misschien?
5 minuten is voor Schachmann, Cataneo en Plaza meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:04 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveel minuten moeten de vluchters op Yates hebben aan het begin van de klim?
3 ook wel denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
5 minuten is voor Schachmann, Cataneo en Plaza meer dan genoeg.
5 is wel een realistisch getal, alles daaronder kan krap worden als peloton losgaat. Maar het ziet er niet naar uit dat peloton moeite gaat doen om het dicht te rijdenquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:04 schreef Columbiafan het volgende:
Kopgroep heeft zich nauwelijks hoeven inspannen om deze voorsprong te vergaren. Denk dat een minuutje of 3 wel voldoende is.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:04 schreef Columbiafan het volgende:
Dat soort mensen hebben wij echt een HEKEL aan.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:10 schreef TLC het volgende:
Boy van Poppel, de Nederlandse klimgeitmensen die Boy onderschatten op n vluchtheuvel/berg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn dit?
Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Carapaz en MALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn dit? [ afbeelding ]
Betfair. Werkt echt nice. je kunt ook zelf weddenschappen starten (layen en backen).quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen is het aanbod veel beperkter.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:17 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Betfair. Werkt echt nice. je kunt ook zelf weddenschappen starten (layen en backen).
Vind het wel meevallen. Zeker voor grotere wedstrijden. Heb zelfs nog eens gewed bij 3 daagse van de Panne enzoquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen is het aanbod veel beperkter.
Ik bedoel vooral de meer lucratieve head-to-heads, die heb je bij Betfair (exchange) maar weinigquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:19 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Zeker voor grotere wedstrijden. Heb zelfs nog eens gewed bij 3 daagse van de Panne enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |