'We' gaan toch ook gewoon winnen?quote:Op donderdag 24 mei 2018 05:33 schreef franklop het volgende:
Al die jinx felicitaties op Twitter van de NederlandersWat een waardeloze verliezers zijn we toch eigenlijk
Ik denk dat op dit moment niemand Yates kan losrijden. Er is geen enkele klimmer in koers sterker dan hij nu.quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:34 schreef Fretwork het volgende:
Ben benieuwd wat voor vermogen Yates nou trapt in zo'n tijdrit. Volgens mij gaat Dumoulin hem ook op zo'n klim nooit echt losrijden.
Tenzij extreme inzinking ofcourse
Dumoulin is sowieso iemand die het van een enorm hoog constant tempo moet hebben, die gaat niemand "even" los rijden bergop. Eventueel kan het op de manier zoals hij het deed in Oropa vorig jaar waarin hij het tempo heel hoog hield en ze uiteindelijk één voor één afhaakten (en Zakarin als laatste vlak voor de streep).quote:Op donderdag 24 mei 2018 10:34 schreef Fretwork het volgende:
Ben benieuwd wat voor vermogen Yates nou trapt in zo'n tijdrit. Volgens mij gaat Dumoulin hem ook op zo'n klim nooit echt losrijden.
Tenzij extreme inzinking ofcourse
Dat is dan ook het enige echte godenjaar.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:26 schreef DeLuna het volgende:
Als je in CM alleen renners selecteert die geboren zijn in 1990 krijg je nog een best leuk teampje
Ik heb toch niks meer te zoeken qua klassement dus ik denk dat ik het erop waagquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige echte godenjaar.
In het voorseizoen had niks er inderdaad op gewezen dat hij hier even de Giro ging winnen, des te knapper de prestatie. Benieuwd of hij de Tour gaat rijden en in wat voor rol.quote:Op donderdag 24 mei 2018 08:46 schreef Steven184 het volgende:
Als TD 2e wordt heeft hij gewoon laten zien dat hij een betrouwbare ronde kopman is met serieuze kans op winst. Er zijn er maar weinig die elke ronde waar ze op focussen winnen.
Maar goed, zijn rijden was ditmaal weinig sexy en verheffend, maar wel constant zoals een ronderenner a la TD hoort te rijden.
De bonificatieseconden en de weinige aantal tijdritkilometers nekken Tom vooral:quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dumoulin is sowieso iemand die het van een enorm hoog constant tempo moet hebben, die gaat niemand "even" los rijden bergop. Eventueel kan het op de manier zoals hij het deed in Oropa vorig jaar waarin hij het tempo heel hoog hield en ze uiteindelijk één voor één afhaakten (en Zakarin als laatste vlak voor de streep).
Maar goed, ik neem aan dat Dumoulin ook wel wist dat eindwinst zowat onmogelijk zou worden als hij na de tijdrit het roze niet zou hebben, wie er ook voor hem staat in het klassement..
Maar met nog 3 bergritten te gaan, waarvan 2 enorm zware, is de kans zowat 100% dat er nog een klassementsrenner doorheen gaat zakken de komende dagen.
Wel duurquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteindelijk te weinig inspiratie gevonden om vluchters te kiezen. Klassementsmannen selecteren is een stuk eenvoudiger.
En dat kan ook zomaar Dumoulin zelf zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar met nog 3 bergritten te gaan, waarvan 2 enorm zware, is de kans zowat 100% dat er nog een klassementsrenner doorheen gaat zakken de komende dagen.
Ik denk dat ik een aardig lijstje hebquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Uiteindelijk te weinig inspiratie gevonden om vluchters te kiezen. Klassementsmannen selecteren is een stuk eenvoudiger.
Klopt, maar sinds ik het zondag totaal heb verneukt, maakt dat niet meer uitquote:
Pozzovivo heeft hier goede ervaring mee.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:04 schreef Marcoss het volgende:
Vrees een beetje voor Dumoulin….hij ging in de Vuelta kopje onder en vorig kraakte en piepte het ook behoorlijk in het slotweekend.quote:Op donderdag 24 mei 2018 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Yates krijgt een enorme mentale inzinking vandaagquote:Op donderdag 24 mei 2018 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie duwt Yates in een ravijn?
Ik heb dit al 2 keer proberen te voorspellen, maar ik geloof er niet meer in.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Yates krijgt een enorme mentale inzinking vandaag![]()
Boy in de aanval.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:01 schreef TLC het volgende:
Boy van Poppel op meer dan 10 minuten binnengekomen, die spaart zich voor morgen
Die tweede plaats van Denz was dan helemaal goud waard geweestquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je een renner hebt die verder helemaal niemand anders heeft zou dat een eenhoorn moeten zijn.
Wat een goede filmpjes heb je toch op je Youtube staan Wimquote:
Door de gekozen tactiek wint onze subleague vandaag hoe dan ook. Wij laten namelijk zien vrije denkers te zijn die zich niet laten leiden omdat een stel dronken Denen of een paar Wielerflits-debielen een paar sterretjes achter de naam van Simon Yates of Domenico Pozzovivo zetten. De mensen die blind afgaan op wat zij zeggen, dát zijn de verliezers van de dag.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:28 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie onze subliek extreem hard kelderen door deze tactiek
Supermercato telt niet?quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:43 schreef Slobeend het volgende:
Er mag nog wel even een Astanaatje of Oeh Ah Eetje bijkomen in de kopgroep.
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:47 schreef showtimer het volgende:
EF geeft er de brui aan.
Gefeliciteerd Columbiafan
Je weet het nooit met LollerPlaza.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:47 schreef showtimer het volgende:
EF geeft er de brui aan.
Gefeliciteerd Columbiafan
quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:55 schreef Chiappucci het volgende:
2 Nederlanders mee die nog geen viaduct over komen. Beetje jammer.
quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Zitten er 2 Nederlanders in de kopgroep, zijn het van die kansloze klapjosti's. Of nou ja, Jos van Emden is een uitstekende tijdrijder, maar hij komt ook nog geen viaduct over, laat staan de slotklim van vandaag.
Waar is Gesink
Schat ik Cattaneo hoger in. Maar ook niet uit te sluiten dat Sky, FDJ, Bagrijn, de vlaklanders inzetten vandaag.quote:
Geesgod heeft gisteren op kop gesleurd voor Danny en neemt vandaag een rustdag. Morgen weer een kansquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Zitten er 2 Nederlanders in de kopgroep, zijn het van die kansloze klapjosti's. Of nou ja, Jos van Emden is een uitstekende tijdrijder, maar hij komt ook nog geen viaduct over, laat staan de slotklim van vandaag.
Waar is Gesink
Gesink of Bouwman inderdaad. Als een van beiden in de kopgroep zat was hij nu topfavoriet voor de etappezege.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:55 schreef Slobeend het volgende:
Hier had Bouwman bij moeten zitten. Kom op Djumbo, waarom Djos in hemelsnaam.
Ah oké. Gisteren niet gekeken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geesgod heeft gisteren op kop gesleurd voor Danny en neemt vandaag een rustdag. Morgen weer een kans
Bouwman zou Schachmann niet zomaar losrijden lijkt me.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gesink of Bouwman inderdaad. Als een van beiden in de kopgroep zat was hij nu topfavoriet voor de etappezege.
Ik denk en hoop dat ze allemaal bang zijn voor Yates.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Schat ik Cattaneo hoger in. Maar ook niet uit te sluiten dat Sky, FDJ, Bagrijn, de vlaklanders inzetten vandaag.
Goncalves gaat voor een Monfortklassement. Verder vlakke aanloop dan krijg je vaak zulke mensen in kopgroepquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Het was wel duidelijk dat vandaag de échte klimgeiten niet mee zouden zitten. Maar waarom inderdaad geen Bouwman ipv Djos, Goncalves ipv Kuznetsov, Brambilla ipv Van Poppel, Grosschartner ipv Pfingsten, etc?
Zijn nog wel meer belangen. Pinot en Pozzovivo zijn al weken overdreven geobsedeerd met het eindpodium bezig.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat ze allemaal bang zijn voor Yates.
Ik noem bewust renners op die ook (semi-)erkende hardrijders zijn, QS, ICA en Androni hebben het wel begrepen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goncalves gaat voor een Monfortklassement. Verder vlakke aanloop dan krijg je vaak zulke mensen in kopgroep
Ik begrijp oprecht niet waarom die gast elke keer meesprint. Beter spaart ie gewoon wat energie voor wanneer hij het nodig heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goncalves gaat voor een Monfortklassement. Verder vlakke aanloop dan krijg je vaak zulke mensen in kopgroep
Vlakke aanloop, dan kun je niet je klimmer op bestelling mee hebben zitten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Het was wel duidelijk dat vandaag de échte klimgeiten niet mee zouden zitten. Maar waarom inderdaad geen Bouwman ipv Djos, Goncalves ipv Kuznetsov, Brambilla ipv Van Poppel, Grosschartner ipv Pfingsten, etc?
Ik was dit kanaal alweer vergeten, even een paar goede Johan Derksen podcasts gaan luisterenquote:Op donderdag 24 mei 2018 12:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt vanmiddag een
https://soundcloud.com/user804643981/mart
Drie kwartierquote:Op donderdag 24 mei 2018 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveel voorsprong hebben Boy, Djos en Fonzi op de klim nodig om voor de kleppers in het peloton te eindigen? #dtv
Het peloton moet tegen die tijd buiten tijd rondrijden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:07 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveel voorsprong hebben Boy, Djos en Fonzi op de klim nodig om voor de kleppers in het peloton te eindigen? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |