Ik heb hem in februari overgenomen van mijn ouders voor 600,- euro. Hij is pas door de APK heen gekomen en dit heeft me nog eens 120 euro gekost voor de reparaties.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:39 schreef DevFreak het volgende:
Hey een vraagje,
Ik wil mijn auto graag verkopen, maar ondanks dat ik op drie advertentiesites sta wilt het niet echt lukken. Gaat om een Renault Megane Scenic uit 2003.
Ik heb er nette foto's bij geplaatst, het kenteken en een kleine uitleg met de reden dat ik hem wil verkopen.
Wat zou ik over het hoofd zien? Wat is verder belangrijk om aan te geven?
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:39 schreef DevFreak het volgende:
Gaat om een Renault Megane Scenic uit 2003.
Sta op Speurders en AutoScout24.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ben je te vinden op Marktplaats en Gaspedaal.nl?
Dat zijn de 2 sites waar mensen op kijken.
Hoe is je prijs tov andere vergelijkbare auto's.
Op Speurders ook niet.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:51 schreef Kreator het volgende:
Je auto is in elk geval op autoscout niet te vinden als ik de details van hierboven invul.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:51 schreef Kreator het volgende:
Je auto is in elk geval op autoscout niet te vinden als ik de details van hierboven invul.
Wat?quote:
Ik vind de verzekering en belasting te duur om hem alleen maar in het weekend te gebruiken. Heb een nieuwe baan en kan gewoon met de metro, reistijd 20 minuten... Is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:54 schreef eXplorer1 het volgende:
1. Megane scenic staat bekend als rampenbak
2. ook qua uiterlijk geen populair model
3. geen bijzonderheden.
je zal het moeten hebben van een opkoper of iemand die in je buurt woont die zo een ding graag wilt hebben, kan even duren dus.
renault Megane Scenic - 2003 - minder dan 1000 euroquote:
Schors je hem.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:59 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik vind de verzekering en belasting te duur om hem alleen maar in het weekend te gebruiken. Heb een nieuwe baan en kan gewoon met de metro, reistijd 20 minuten... Is natuurlijk onzin.
Ik twee scenics en een coupé uit die generatie gehad, alle drie was wel wat met de versnellingsbak. Bij een scenic is de stuurkolom weggefikt na kortsluiting.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:54 schreef eXplorer1 het volgende:
1. Megane scenic staat bekend als rampenbak
Dan moet je niet zeuren en gewoon elk weekend gebruiken totdat hij verkocht is.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2018 15:03 schreef oranjevogel1 het volgende:
Als zelfs opkopers je al niet bellen, dan is er zichtbaar iets mis met de staat van de wagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |