Dan zal hij er ook accordeonles bij moeten nemen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:23 schreef Wrick het volgende:
neem een pitbull, of een bully
laat al die beta puistennerds maar voor je weg rennen
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:23 schreef Wrick het volgende:
neem een pitbull, of een bully
laat al die beta puistennerds maar voor je weg rennen
allergisch voor terwijl ik t de tofste beesten vd wereld vindquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien heeft jouw huisgenoot liever een kadt
Zijn zeker toffe beesten. Jammer!quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:41 schreef jigggy het volgende:
[..]
allergisch voor terwijl ik t de tofste beesten vd wereld vind
Kun je geen naakte nemen?quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:41 schreef jigggy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:43 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Kun je geen naakte nemen?
Lijkt me wel teringnasty met aaien.Die moet je aaien met glijmiddel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
wat maakt een dood kind nou weer uit scheelt weer gekrijsquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:48 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Honden_____!
3x per dag met dat mormel moeten lopen, ze stinken, ze zijn duur, ze blaffen, ze bijten kinderen dood.
Nee echt leuke beesten man![]()
Goudvissen![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:49 schreef Wrick het volgende:
[..]
wat maakt een dood kind nou weer uit scheelt weer gekrijs
Waarom noem je je moeder een huisgenoot??quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:20 schreef jigggy het volgende:
Maar mijn huisgenoot is het er niet mee eens
Klacht: niet kunnen wandelen met lieve hont
Ze bijten ook inbrekers in de ballen, dat is wel handig.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:48 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Honden_____!
3x per dag met dat mormel moeten lopen, ze stinken, ze zijn duur, ze blaffen, ze bijten kinderen dood.
Goudvissen![]()
Ja man, een chihuahua tegen een inbreker.quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze bijten ook inbrekers in de ballen, dat is wel handig.
ik woon niet meer bij Mn moederquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:39 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Waarom noem je je moeder een huisgenoot??
Dat is geen hond Hersenloze debiel.quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:51 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Ja man, een chihuahua tegen een inbreker.
Nee? Wat dan? Een caviaquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is geen hond Hersenloze debiel.
Meer een rat, net als je moeder.quote:
Jouw moeder is gelukkig gewoon een lekker wijf, ik zal haar vanavond wel weer even goed verwennen. Is toch moeilijk, leven met zo’n zwakbegaafd kind. Dan heeft ze die ontspanning toch af en toe nodig.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meer een rat, net als je moeder.
Ik heb geen moeder jammer joh.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:18 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Jouw moeder is gelukkig gewoon een lekker wijf, ik zal haar vanavond wel weer even goed verwennen. Is toch moeilijk, leven met zo’n zwakbegaafd kind. Dan heeft ze die ontspanning toch af en toe nodig.
Je komt van een ooievaar of wat?quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb geen moeder jammer joh.
Gewoon gestekt.
Gestekt zeg ik toch.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:26 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je komt van een ooievaar of wat?
Tuurlijk. Daarna eet ik ze rauw opquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gestekt zeg ik toch.
Of knip jij de poten van een ooievaar af barbaar?
Nou dan hoop ik maar dat ik geen ooievaar ben.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:31 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Daarna eet ik ze rauw op
Dat hoop ik ook niet voor je zeg. Steektequote:Op woensdag 23 mei 2018 13:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik maar dat ik geen ooievaar ben.
ik eet ooievaar als ontbijtquote:Op woensdag 23 mei 2018 13:26 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je komt van een ooievaar of wat?
mijn goudvis bijt ook kinderen...quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:48 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Honden_____!
Goudvissen![]()
en als het een vrouwtjes inbreker is?quote:Op woensdag 23 mei 2018 12:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze bijten ook inbrekers in de ballen, dat is wel handig.
Je moet hem wel goed opvoeden he!quote:
of misschien is het toch een piranjaquote:Op woensdag 23 mei 2018 14:37 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je moet hem wel goed opvoeden he!![]()
Mijne is heel lief voor iedereen en luisterd altijd goed naar me
oei dat zou kunnen. Test het eens en gooi een levende kip in zijn auqariumquote:Op woensdag 23 mei 2018 14:38 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
of misschien is het toch een piranja
onze kat dan maar dat beest is toch al 20quote:Op woensdag 23 mei 2018 14:41 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
oei dat zou kunnen. Test het eens en gooi een levende kip in zijn auqarium
Nee das zieligquote:Op woensdag 23 mei 2018 14:41 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
onze kat dan maar dat beest is toch al 20
nou die van ons is nogal saai en lui. garfielf in het kwadraad!quote:Op woensdag 23 mei 2018 14:43 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Nee das zielig![]()
Katten zijn lieve beesten
bind hem vast op het spoor danquote:Op woensdag 23 mei 2018 14:44 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
nou die van ons is nogal saai en lui. garfielf in het kwadraad!
nee straks ontspoord de trein nog die katert weegt een ton!quote:Op woensdag 23 mei 2018 14:46 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
bind hem vast op het spoor dan
[..]
Lijkt me wel teringnasty met aaien.Fapje gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Meer een rat, net als je moeder.
Dit is waar ik voor kom. Yess.quote:Op woensdag 23 mei 2018 13:18 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Jouw moeder is gelukkig gewoon een lekker wijf, ik zal haar vanavond wel weer even goed verwennen. Is toch moeilijk, leven met zo’n zwakbegaafd kind. Dan heeft ze die ontspanning toch af en toe nodig.
Jouw moeder ook.quote:
[..]
Lijkt me wel teringnasty met aaien.Die hebben ook harenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Hoef niet er zijn honden speciaal gefokt voor mensen met een allergisch reactiequote:Op woensdag 23 mei 2018 11:41 schreef jigggy het volgende:
[..]
boyquote:Op woensdag 23 mei 2018 19:35 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens kan ik als alternatief aanbieden dat jigggy aan z'n ex moet denken. Die wordt nu dagelijks door een andere man op z'n hontjes genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |