quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:27 schreef LCMS het volgende:
Volgens mij heeft die vrouw zand in haar vagina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn die vermiste moffen uit 40-45 eindelijk opgegraven?
Te laat op je werk?quote:
dat soort mensen zijn dan ook alfabazen van de bovenste plank!quote:Op donderdag 24 mei 2018 00:38 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Wel knap trouwens lijkt me, begrijp nooit hoe mensen dat zo kunnen, net als met schilderen ofzo.
Ja nou ja als je dat niet kan betekent niet dat je geen alfabaas kan zijn, laten we dat er wel even bij melden.quote:Op donderdag 24 mei 2018 00:39 schreef Rugdopey het volgende:
e
[..]
dat soort mensen zijn dan ook alfabazen van de bovenste plank!![]()
ieder ze expertiese niewaar?quote:Op donderdag 24 mei 2018 00:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja nou ja als je dat niet kan betekent niet dat je geen alfabaas kan zijn, laten we dat er wel even bij melden.
behalve de damens die zijn alfabazinnenquote:Op donderdag 24 mei 2018 00:41 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Ja iedereen kan een alfabaas zijn
Zweren schijnt nogal veel betrouwbaarheid te betekenen, ik denk dat ik vannacht niet kan slapenquote:Op donderdag 24 mei 2018 00:42 schreef Rugdopey het volgende:
ik ga zweren die zandmensen komen snachts tot leven!
wie aan slapeloosheid lijd lijd niet aan nachtmerries. positief denkenquote:Op donderdag 24 mei 2018 00:43 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Zweren schijnt nogal veel betrouwbaarheid te betekenen, ik denk dat ik vannacht niet kan slapen
Doet me denken aan de film fight club. Never really awake, never really asleep ofzo. Ik geef mijn paskaart aan haagsequote:Op donderdag 24 mei 2018 00:44 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
wie aan slapeloosheid lijd lijd niet aan nachtmerries. positief denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |