dat was bij ons de coming out testquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:09 schreef monkyyy het volgende:
In mijn tijd gaven we elkaar de kieteldood
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:11 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat was bij ons de coming out test
wie zou Pauw chocken straks op zijn boot?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Die worstelaar kan iemand ook wel chocken denk ik
geen idee hoe ze zingtquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:10 schreef Handleiding het volgende:
[..]
jij krijgt een harde van de vibratie in haar stem zeker?
Amsterdamquote:
Zichzelf als challenge.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:13 schreef Handleiding het volgende:
[..]
wie zou Pauw chocken straks op zijn boot?
Krakersparadijsquote:
Nope.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:14 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Hufnagell heeft de test ook niet doorstaan.
Die kan hem hebben zonder te choken.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:14 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Hufnagell heeft de test ook niet doorstaan.
Denk het ook niet perse. Het is alleen wel erg makkelijk (een druk op de knop) geworden om op ideeen te komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:14 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Ik word altijd zo moe van 50+'ers die spreken over zogenaamde hypes en rages op 'de social media'. Het is vreselijke gebeurtenis, maar kinderen doen soms domme dingen. Ik betwijfel ten zeerste of dit tegenwoordig erger is dan vroeger.
Hastikke mooi jong..quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:17 schreef Handleiding het volgende:
[..]
24 uur per dag giechelen met een Twents accent
Rotterdammer gespot.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:16 schreef marcodej het volgende:
Amsterdam is dan ook een waardeloze stad.
“Mooi manquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:17 schreef Handleiding het volgende:
[..]
24 uur per dag giechelen met een Twents accent
Nee, hoewel ik studietechnisch wel bekend ben met zowel Amsterdam als Rotterdam. 100 x liever Rotterdam ja.quote:
Dat werkt alleen andersom.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:18 schreef DKUp het volgende:
Dat is niet echt genderneutraal.....een voorkeur voor een vrouw......
oh is dit het stoer doen over je studie topic?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik studietechnisch wel bekend ben met zowel Amsterdam als Rotterdam. 100 x liever Rotterdam ja.
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
je moet er een echte amsterdammer neer zetten
quote:
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:19 schreef Handleiding het volgende:
[..]
oh is dit het stoer doen over je studie topic?
En doet arsenicum in je koffie als je naar de buurvrouw kijkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ilse komt zo snoezig over maar volgens mij is ze in bed een superstrenge dominatrix.
Nopequote:
Bijen ook op jou (kloot)viool.quote:
Beetje Powned-achtig irritant.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ton lijkt me ook wel een vervelend kereltje.
Nogal ja. Briesend intimiderend ventje.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ton lijkt me ook wel een vervelend kereltje.
Vaak wel goede journalistiek, maar soms ook wel irritant sensationeelzoekendquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:32 schreef marcodej het volgende:
Zembla is ook af en toe walgelijk slecht.
Dit is meer Pieter Storms / Willibrord Frequin journalistiek. GeenStijl is meer een satirische insteek.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:33 schreef Handleiding het volgende:
GeenStijl was al verschrikkelijk maar GeenStijl journalistiek willen nadoen is toch wel het dieptepunt.
ik mis de satire danquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit is meer Pieter Storms / Willibrord Frequin journalistiek. GeenStijl is meer een satirische insteek.
vroeger was het een goede programma/documaker maar nu is het baggerquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:32 schreef marcodej het volgende:
Zembla is ook af en toe walgelijk slecht.
het is allemaal zo ontzettend matig.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dit is meer Pieter Storms / Willibrord Frequin journalistiek. GeenStijl is meer een satirische insteek.
Die journalist, niet die worstelaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:37 schreef NoCigar het volgende:
Je zult maar een klein arbeidsonflict hebben met deze man, over de koffie ofzo.
Ilse weet wel raad met deze man, onder de lakens.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:37 schreef NoCigar het volgende:
Je zult maar een klein arbeidsonflict hebben met deze man, over de koffie ofzo.
Nee Jos Verstappenquote:
Die gedroomde kandidaat dat gaat toch over Femke Halsema, vond het vreemd dat de twee heren haar niet gewoon bij de naam noemen terwijl iedereen al weet wie GL op die post wil hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
Of minder onjuist spatiegebruik toepassenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:20 schreef dvdfreak het volgende:
Nou zo verwijfd is dit niet toch, in tegendeel? Ik zie eerder overcompensatie.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ziet er allemaal een beetje gay uit dit.
zeker wel, met commentaar van Skate the Greatquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:41 schreef monkyyy het volgende:
We gaan die Amerikaanse rotzooi toch niet hierheen importeren he?
is dat Rintje Ritsma?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zeker wel, met commentaar van Skate the Great![]()
![]()
echte mannen schakenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:41 schreef bechirti het volgende:
armoe. ga dan echt ufc doen als je een vent ben
ja, hier wordt goed toneel gespeeld en GTST is er niets bij.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar wat is zo'n titel nou winnen dan? Geluk hebben met juiste afspraken?
Ilse de Lange en een vent in één uitzending.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:41 schreef bechirti het volgende:
armoe. ga dan echt ufc doen als je een vent ben
Ideale schoonzoonquote:
Ja maar zo'n titel winnen, hetzelfde als Ludo een goede deal heeft in GTST of zo?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, hier wordt goed toneel gespeeld en GTST is er niets bij.
Maar de een wordt soapie en de ander wordt worstelaar
We zijn inderdaad beter gewendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ja, en dan hoop je op nog meer screentime, zodat je nog meer het lievelingetje wordt, en dan richting de WWE main events, waar nog meer fans wachtenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar zo'n titel winnen, hetzelfde als Ludo een goede deal heeft in GTST of zo?![]()
(Als die er nog is)
Maar ze mogen zelf hun karakter een beetje vormen en zo? En s ze merken ja dat vinden de mensen leuk dan win je eens?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:48 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Ja, en dan hoop je op nog meer screentime, zodat je nog meer het lievelingetje wordt, en dan richting de WWE main events, waar nog meer fans wachten
Misschien, maar er zitten ook continu schrijvers en nog veel meer PR om de hoek. WWE zette verlede jaar 800 miljoen om, dus dat mag dan ook welquote:Op dinsdag 22 mei 2018 23:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ze mogen zelf hun karakter een beetje vormen en zo? En s ze merken ja dat vinden de mensen leuk dan win je eens?
haramquote:
twitter:SBergsma twitterde op woensdag 23-05-2018 om 16:36:40Een clip uit #Pauw gebruikt met link naar (inmiddels veel gelezen) artikel over misleidende praktijken, dat is nu van Youtube gehaald vanwege 'ongepaste inhoud' en 'misleidende praktijken'. Go figure. Verder laat ik me niet intimideren door censuur wezels. https://t.co/7wVK6QG9pJ reageer retweet
Yup.quote:
Ah vet, zelf ok aan het leren nu met een course machine learning.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel ooit iets mee op school gedaan (Neurale Netwerken)
Ze kunnen toch andere dossiers gebruiken als training data en het toepassen op de cold cases.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:14 schreef butz0rs het volgende:
Met maar 100 zaken kun je toch geen goede classificatiealgoritmes maken
genoegquote:Op woensdag 23 mei 2018 23:16 schreef Oscar. het volgende:
maar welk bedrijf heeft geen capaciteitsprobleem
Ik heb hier nog stapels dictaten op mijn zolderkamer liggen...maargoed die zijn inmiddels 10 jaar oud ofzo; geen idee of het allemaal nog up to date is.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah vet, zelf ok aan het leren nu met een course machine learning.
Ik denk dat het digitaliseren het belangrijkste is. Dan kunnen ze ten minste ctrl-f doen in plaats van 200 paginas doorbladeren.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze kunnen toch andere dossiers gebruiken als training data en het toepassen op de cold cases.
dan groei je niet.quote:
Dat idee heb ik ook een beetje.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik denk dat het digitaliseren het belangrijkste is. Dan kunnen ze ten minste ctrl-f doen in plaats van 200 paginas doorbladeren.
Gezien de boeken die wij gebruiken denk ik van wel, voor een groot deel.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb hier nog stapels dictaten op mijn zolderkamer liggen...maargoed die zijn inmiddels 10 jaar oud ofzo; geen idee of het allemaal nog up to date is.
Jammer dat zo'n natte wind deze reeks presenteert.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:20 schreef wimderon het volgende:
Kan Jeroen Stekelenburg zichzelf opheffen? Dank.
Veel herhaling van dingen die wij allemaal allang wetenquote:Op woensdag 23 mei 2018 23:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een kul verhaal vol open deuren van Jeroen. Weinig samenhang.
quote:
Zeker.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
werk je wel in de hand met dat openbare orde beleid
Eens.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is toch ook super stom van die burgemeester?
Van Aartsen is verstandelijk beperkt.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is toch ook super stom van die burgemeester?
Handgranaat voor Amsterdam leggen, kijken of het sluitquote:Op woensdag 23 mei 2018 23:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Handgranaat bij het gemeentehuis, zien of die sluit.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Handgranaat voor Amsterdam leggen, kijken of het sluit
handgranaat in Groingen leggen, kijken hoe Groningen van onder ontploftquote:Op woensdag 23 mei 2018 23:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Handgranaat voor Amsterdam leggen, kijken of het sluit
Die linkse is best een held.quote:
Helemaal uit balansquote:
quote:
Jij bent salty, omdat dit niet jouw uitzicht is vanuit jouw kantoor aan huis.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
handgranaat in Groingen leggen, kijken hoe Groningen van onder ontploft
ik zou mijn polsen doorsnijden als ik in een huis zoals in The Shining zou moeten levenquote:Op woensdag 23 mei 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent salty, omdat dit niet jouw uitzicht is vanuit jouw kantoor aan huis.
Digitale radioquote:
quote:
GMTAquote:
Woon jij daar, monkyyy?quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij bent salty, omdat dit niet jouw uitzicht is vanuit jouw kantoor aan huis.
Een opgewaardeerde versie, met de naam DAB+, is door WorldDMB (vaststeller van DAB-standaarden) in 2007 gepubliceerd. De basis is onveranderd, er wordt nog steeds gebruikgemaakt van multiplexen en een Single-Frequency Network maar in plaats van MPEG1, Layer 2 wordt gebruikgemaakt van de MPEG 4/AAC+-codering, ook bekend als HE-AAC, waardoor op veel lagere bitrates al een goede geluidskwaliteit gehaald kan worden. Daarnaast is de foutcorrectie dankzij het gebruik van Reed-Solomon verbeterd, zodat ook bij mindere ontvangst een betere geluidskwaliteit gegarandeerd kan worden. Door de fors hogere efficiëntie van AAC+ kunnen aanzienlijk meer radiozenders gebruikmaken van dezelfde frequentieruimte in vergelijking met de oude DAB-standaard.quote:
Studeren is iets wat je volgens de Van Dale niet doet als MBO'er. Een teken van weinig waardering en nog erger: MBO'ers lopen daardoor allerlei leuke extraatjes mis. Geen studentenabonnement via de universiteit of studentenkorting. Daarom pleiten MBO'ers nu voor het predicaat 'student'. Wij hebben het erover met Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck en SP-Kamerlid Peter Kwint.quote:
hhmmm weet het nietquote:Op donderdag 24 mei 2018 22:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Studeren is iets wat je volgens de Van Dale niet doet als MBO'er. Een teken van weinig waardering en nog erger: MBO'ers lopen daardoor allerlei leuke extraatjes mis. Geen studentenabonnement via de universiteit of studentenkorting. Daarom pleiten MBO'ers nu voor het predicaat 'student'. Wij hebben het erover met Quote-hoofdredacteur Sander Schimmelpenninck en SP-Kamerlid Peter Kwint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |