neequote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Leunde je niet per ongeluk tegen je sigaret.
vind je niet? Alles plak ook zo. Ik ben gaan fietsen vanmorgen omdat me auto net een snelkookpan op wielen wasquote:
Me autoquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:25 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
vind je niet? Alles plak ook zo. Ik ben gaan fietsen vanmorgen omdat me auto net een snelkookpan op wielen was
Ik zou het niet weten, ik heb het nooit 'benouwd' gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:25 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
vind je niet? Alles plak ook zo. Ik ben gaan fietsen vanmorgen omdat me auto net een snelkookpan op wielen was
I stand corrected.quote:
Je bent nog nooit in het buitenland geweest?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:27 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb het nooit 'benouwd' gehad.
dat maakt het des te warmer omdat ik van 8 tot half 5 in de koude winkel heb gelopen en toen opeens de tropische hitte in ben gelopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het is niet te warm, in de Aldi is het altijd achterlijk koud met die open koelingen.
'Benouwd' is geen woord.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in het buitenland geweest?![]()
Spannend leven heb jij man
Nee, het is benauwd. Druif.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je bent echt fucking achterlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Waar is daar mis mee? Ik moest ff me vriendin appen en dat is makkelijker met 2 handen wee jequote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Meen brandende sigaret achter je oor.
Je doet je naam eer aan.
Niet dat jij nou zo'n hoogvlieger bent met je 'ik vindt'.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:32 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
toch welOoit van Spaans benouwd gehoord?
#altijdreadyquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Niet dat jij nou zo'n hoogvlieger bent met je 'ik vindt'.
Goed gecorrigeerd weer.quote:
Ben je kaal?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:31 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Waar is daar mis mee? Ik moest ff me vriendin appen en dat is makkelijker met 2 handen wee je
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
welkom in nederlandquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:41 schreef CyberCow het volgende:
Van mij mag het zo warm worden dat mensen die over alles lopen te klagen het te warm vinden om te klagen.
Doe eens foto. Van je opskeer.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:35 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Nee maar wel heel kort. Mooi opgeschoren
Mwa vind ik niet, maar ligt er ook aan waar je woont natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo benauwd is het vandaag niet. Gister was erger.
aan zeequote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:47 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Mwa vind ik niet, maar ligt er ook aan waar je woont natuurlijk
Mooie stad achter de duinen. Den haag vind ik een mooi stad maar ik woon 250 km noordelijker dus misschien vandaarquote:
Jij zeikt over het weerquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:34 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Ik had niet door dat je ging zeiken om 1 letter. Lekker boeiend ook
Spelling interesseert me geen reetquote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon goed spellen, scheelt een hoop.
Dan had je reet met een d moeten schrijven.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:05 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Spelling interesseert me geen reet
Of dt. Voor de zekerheid zeg maar.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan had je reet met een d moeten schrijven.
Of bedoel je voor de zekerheidt?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:26 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Of dt. Voor de zekerheid zeg maar.
Patat.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is te warm!
Dat je normaal alleen in zomers ziet
Het is te warm!
Die wordt bezongen in het fituurste lied
Het is te warm!
Waarvan ik dacht dat ik het nooit beleven zou
Maar vannacht beleef ik het, met friet ohoh
![]()
En Ma yonaise.quote:
HAAAAA!quote:Op dinsdag 22 mei 2018 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of bedoel je voor de zekerheidt?
En hun zoon heet Wil-frietquote:
En wordt ie daarvoor behandeld?quote:Op woensdag 23 mei 2018 09:21 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Snackbar hier in de buurt heet Wilfrietje..
Hey drollenpijper, ga je deze valse beschuldiging nog aantonen of hoe zit het?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:32 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je bent te dom om te poepen vent.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hey drollenpijper, ga je deze valse beschuldiging nog aantonen of hoe zit het?
Dat deed je net zelfquote:Op woensdag 23 mei 2018 20:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Hey drollenpijper, ga je deze valse beschuldiging nog aantonen of hoe zit het?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |