neequote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:15 schreef LurkJeRot het volgende:
Leunde je niet per ongeluk tegen je sigaret.
vind je niet? Alles plak ook zo. Ik ben gaan fietsen vanmorgen omdat me auto net een snelkookpan op wielen wasquote:
Me autoquote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:25 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
vind je niet? Alles plak ook zo. Ik ben gaan fietsen vanmorgen omdat me auto net een snelkookpan op wielen was
Ik zou het niet weten, ik heb het nooit 'benouwd' gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:25 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
vind je niet? Alles plak ook zo. Ik ben gaan fietsen vanmorgen omdat me auto net een snelkookpan op wielen was
I stand corrected.quote:
Je bent nog nooit in het buitenland geweest?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:27 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb het nooit 'benouwd' gehad.
dat maakt het des te warmer omdat ik van 8 tot half 5 in de koude winkel heb gelopen en toen opeens de tropische hitte in ben gelopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:28 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het is niet te warm, in de Aldi is het altijd achterlijk koud met die open koelingen.
'Benouwd' is geen woord.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je bent nog nooit in het buitenland geweest?![]()
Spannend leven heb jij man
Nee, het is benauwd. Druif.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Je bent echt fucking achterlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
Waar is daar mis mee? Ik moest ff me vriendin appen en dat is makkelijker met 2 handen wee jequote:Op dinsdag 22 mei 2018 17:27 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Meen brandende sigaret achter je oor.
Je doet je naam eer aan.
Niet dat jij nou zo'n hoogvlieger bent met je 'ik vindt'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |