Naar aanleiding van een topic over tv tunes dacht ik weer ia terug aan dat geweldige programma. Echt heel erg jammer dat het niet meer op de buis is, hoewel ik het niet al te lang geleden volgensmij nog is op Belgie langs heb zien komen.
Maar waar het over ging weet waarschijnlijk iedereen wel, er gingen 2 groepen naar een kasteel ergens in zee en daar moesten ze aan allemaal opdrachten voldoen in kamers binnen een bepaalde tijd. Als dat lukte kreeg men een sleutel maar als het niet lukte bleef men op gesloten in die kamer. Soms moest iemand naar een torentje met één of ander vaag oud mannetje en daar vragen beantwoorden voor extra sleutels. Die sleutels kon je dan weer gebruiken in de finale enzo, over die finale gesproken ik zat me vroeger stiekem af te vragen wat er nou gebeurde als men niet op tijd weg kwam van die tijgers
Maar van mij mag dat programma dus terug op de buis, het werd geloof ik altijd uitgezonden op de Tros dus allemaal mailen naar de Tros dan maar
hier wat foto's:
of download hier de tune.
Vond het ook een leuk tv programma met Bas Wersterweel en Horlogé en die andere dwerg
Had er vroeger ook 2 spelletjes van op mijn computer!!
quote:Volgens mij was het van origine ook een frans programma en is alles door de fransen bedacht en gemaakt.
Op donderdag 26 december 2002 12:03 schreef SEMTEX het volgende:Toen ze er in NL mee ophielden, is het in Frankrijk nog een tijdje doorgegaan.
quote:Nou, volgens mij kwam dat toch erg lang op de Nederlandse televisie hoor. Weliswaar vaker op de Franse televisie, maar dan toch.
Op donderdag 26 december 2002 12:10 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij was het van origine ook een frans programma en is alles door de fransen bedacht en gemaakt.
Erg jammer dat het in Nederland niet zo lang is uitgezonden was altijd wel een leuk programma
quote:Bassie
Op donderdag 26 december 2002 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Werd het niet gepresenteerd door Bas Westerweel en uitgezonden door de AVRO??
Wel een leuk programma idd!
Dat was tenminste nog een leuk en origineel programma Heel spannend (toen ik 10 was)
Ik moet ook nog een cd-rom ervan hier hebben liggen
Ik vond het altijd wel een leuk programma, met die slangen enzo
En spannend, met die tijgers, maar iedereen kwam altijd op tijd weg
Het computerspelletje heb ik ook eens gespeeld, met commentaren van Bas Westerweel!
Ik heb een keer de making-off gezien.
Het allerleukste vond ik het modderworstelen met zo'n blond wijf
quote:Kijk eens naar de 1e post..
Op maandag 30 december 2002 00:15 schreef Tinus1983 het volgende:
kan iemand mij aan die tune helpen? ik herinner me die nog vaag en weet dat ie erg sterk was
quote:ja godsamme, dat staat daar ook lekker duidelijk!
Op maandag 30 december 2002 00:20 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Kijk eens naar de 1e post..
quote:spam?
Op donderdag 26 december 2002 11:01 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
want.......... Het was een Uber kewl programma, gewoon Jeugdsentiment!
quote:Je weet niet half hoe blij ik met jou ben!!!!
Op donderdag 26 december 2002 11:01 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Wie kent het nog?Naar aanleiding van een topic over tv tunes dacht ik weer ia terug aan dat geweldige programma. Echt heel erg jammer dat het niet meer op de buis is, hoewel ik het niet al te lang geleden volgensmij nog is op Belgie langs heb zien komen.
Maar waar het over ging weet waarschijnlijk iedereen wel, er gingen 2 groepen naar een kasteel ergens in zee en daar moesten ze aan allemaal opdrachten voldoen in kamers binnen een bepaalde tijd. Als dat lukte kreeg men een sleutel maar als het niet lukte bleef men op gesloten in die kamer. Soms moest iemand naar een torentje met één of ander vaag oud mannetje en daar vragen beantwoorden voor extra sleutels. Die sleutels kon je dan weer gebruiken in de finale enzo, over die finale gesproken ik zat me vroeger stiekem af te vragen wat er nou gebeurde als men niet op tijd weg kwam van die tijgers
Maar van mij mag dat programma dus terug op de buis, het werd geloof ik altijd uitgezonden op de Tros dus allemaal mailen naar de Tros dan maar
hier wat foto's:
Ik probeer al tijden mensen duidelijk te maken dat er zo'n leuk programma was, maar ik wist de titel niet meer... Dank u dank u
quote:precies! de tune is nergens te vinden!
Op maandag 30 december 2002 00:25 schreef Kleinebehuizing.nl het volgende:[..]
spam?
als je mij vertelt hoe ik dan die tune daar vind...
want.......... Het was een Uber kewl programma, gewoon Jeugdsentiment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |