hoe doe je dat dan? Hahaquote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Plaatjes lukken je nog niet echt he
Heb het plaatje in je OP even goedgezet, dan kan je daar naar kijken. Je moet niet de -website- waar de afbeelding op staat linken tussen de IMG-tags, maar de url naar de specifieke afbeeldingquote:
Zei de man die anno 2018 nog steeds op een forum rondhangt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:02 schreef Koelkastdier het volgende:
Anno 2018 nog steeds op social media rondhangenhoe kut
Het is gewoon mateloos provocerend. Die chick is compleet losgerukt uit de realiteitquote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Meer doen dan hopen dat karma z'n werk doet (en je mateloos irriteren) kun je toch niet.
dan volg je haar niet. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:17 schreef Ann-do het volgende:
[..]
Het is gewoon mateloos provocerend. Die chick is compleet losgerukt uit de realiteit
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 15:32 schreef jogy het volgende:
Als ik een dondersverneukt rijk kind zou zijn zou ik het ook niet afzweren en nederig doen. Opzouten. Zuipen, feesten, reizen en gewoon fuck de wereld plezier hebben. Op wat latere leeftijd zal ik wel ergens een beetje schuldgevoel hebben opgebouwd en een fonds oprichten voor het opvangen van verminkte kindsoldaatjes ergens of zo. gewoon lekker doorgaan met iedereen de ogen uitsteken met mijn totaal onverdiende rijkdom.
Oké oké, een fonds oprichten omdat mijn kleine leger aan professionele geldbeheerders zeggen dat het financieel voordeliger is en ik er via een of andere omweg juist rijker van wordt en ondertussen bouw ik dan ook stiekem een of ander lijp legertje van.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:09 schreef WP8iscool het volgende:
Iemand link naar de decandente picca's van die zweedse chick of is dit een hoax?
Mijn zusjes?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 19:15 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Dat valt wel mee zulke pics heb ik ook van je zusjes cu2 profiel op mn 3310
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |