Daarom gewoon met een beker en een a4tjequote:Op maandag 21 mei 2018 21:45 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Probeer hem heel te houden, als je hem kapot slaat komen de eitjes eruit.
Nee een kakkerlak legt snel eitjes als het gevaar merkt. Een grote schoen die op je afkomt zien ze als gevaar. Als je gewoon alles goed schoonmaakt kan het wel. Heeft alleen weinig zin want wat Spanky zegt, die beesten zijn nooit alleen.quote:Op maandag 21 mei 2018 21:45 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Probeer hem heel te houden, als je hem kapot slaat komen de eitjes eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:48 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Badkamer van TS:Waarom klikte ik ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
And so is the past
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:48 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Badkamer van TS:Dude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Als je dit eng vindt, moet je je maar eens voorstellen dat ze allemaal beginnen te vliegen.quote:
Zoiets?quote:Op maandag 21 mei 2018 21:46 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daarom gewoon met een beker en een a4tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weggegaan en opgerot
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
[..]
Als je dit eng vindt, moet je je maar eens voorstellen dat ze allemaal beginnen te vliegen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:10 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
[..]
Als je dit eng vindt, moet je je maar eens voorstellen dat ze allemaal beginnen te vliegen.
[..]
Zoiets?Kakkerlakken die vliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze doen het volgens mij niet vaak, maar wat denk je dat er onder die schilden zit?quote:
Er valt weinig tegen te doen, zorg altijd dat ik oude etensresten weggooi en schoonhoudt. Die dingen komen vanuit de gootsteen want ik zag er vanmorgen een in de gootsteen, die heb ik lekker teruggespoeld het riool inquote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:20 schreef Werkman het volgende:
Soppen en stofzuigen heeft alleen nut als je het wilt voorkomen.
Het heeft geen enkele zin als ze er al zijn omdat het nest dan meestal op een onbereikbare plaats zit zoals in de kruipruimte of tussen de muren. Dan word het echt lokaliseren en spuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |