abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179300972
Nee, ik bedoel niet gelijk dat het bij de moderne vrouw thuis een teringzooi is, al komt dat er wel uit voort.
Ik wil alleen zeggen dat door alle emancipatie en genderneutraliteitsgelul de moderne generatie vrouwen niets meer mee krijgen in de opvoeding wat betreft huishoudelijk werk en de kennis er van tot een nulpunt is gedaald.

Volgend de wetten van de ideale wereld moet dit tegenwoordig samen worden gedaan.
In realiteit zijn het echter nog steeds de mannen die zich grotendeels afpeigeren met een zware rugbrekende 40 uur in de week terwijl het grootste gedeelte van de vrouwen slechts parttime werkt.
Dit zorgt er in de praktijk voor dat de man totaal uitgeput is doordeweeks en in het weekend de vrouw achterna kan lopen, als ie tenminste tijd heeft in plaats verplicht van mee te gaan naar kutmusicals en veganistische bijeenomsten. :7

Dit zorgt ervoor dat de boel thuis meestal blijft liggen, gaten in sokken niet meer gestopt worden en er massaal kant en klaar maaltijden en junkfood worden genuttigd wat weer leid tot obesitas bij de kinderen des huizes.

De enige goede oplossing zou mijn inziens zijn om er voor te zorgen dat de vrouw de tijd die zij thuis is beter zou leren te benutten, helaas is de tijd dat de kunst van huishoudelijke taken en delegering van tijd van generatie op generatie van moeder tot dachter werd doorgegeven allang voorbij.
Een heel goed alternatief hiervoor zou zijn de herinvoering van de huishoudschool! :Y

Klacht: Helaas zullen dergelijke waardevolle en nuttige initiatieven ongetwijfeld gelijk getorpedeerd worden door het tegenwoordige hakbijlfeminisme waarvan de werkschuwe aanhangsters het belangrijker vinden om thuis verheven stukjes op de viva te pleuren en te solliciteren naar ''droom''baantjes die ze nooit zullen krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 21-05-2018 14:04:20 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 13:54:27 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_179300997
vrouwen hebben altijd het idee dat mannen niks doen op werk ofzo
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_179301084
Die man op die laatste foto is een baas :D (8>
  maandag 21 mei 2018 @ 14:01:06 #4
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179301150
Emancipatie is het beste wat mij ooit is overkomen. Beetje poetsen en de was doen dit dat. Laat de vrouw maar lekker hard werken.
And so is the past
pi_179301231
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Emancipatie is het beste wat mij ooit is overkomen. Beetje poetsen en de was doen dit dat. Laat de vrouw maar lekker hard werken.
Helaas is dat voor echter kerels met meer potentieel geen optie. :7
  maandag 21 mei 2018 @ 14:08:29 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_179301289
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:04 schreef Werkman het volgende:

[..]

Helaas is dat voor echter kerels met meer potentieel geen optie. :7
Mijn potentieel ligt al achter me. Je kan je rug maar 1 keer kromwerken hè. :P.
And so is the past
pi_179301302
Nooit geen probleem geweest, ik verdien ruim genoeg voor beiden, vrouw zorgde voor het huishouden en de kids.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179301349
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mijn potentieel ligt al achter me. Je kan je rug maar 1 keer kromwerken hè. :P.
Oh, het kan best werken hoor, in indivuduele gevallen.
Echter zijn die aantallen marginaal. :7
pi_179301358
Bij mij op het werk ook allemaal vrouwen die tussen de 10 en de 20 uur per week werken.
En allemaal lopen ze te klagen dat hun mannen lui zijn :')
Want als hun werkdag er op zit na een half dagje werken moet ze nog eten koken, boodschapjes doen etc...

En dan de man:
Fulltime werken
Klussen in en om het huis
Bijhouden tuin
En vaak ook nog meehelpen in de huishouding :')
En zo kan ik nog wel even door gaan |:(

En als je dan een keer een dagje niks doet, ben je een luie donder :')
  maandag 21 mei 2018 @ 16:12:24 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_179302965
Stormlooptopic van de gefrustreerde FOK!ker.
pi_179303141
Daarom niet met een westerse vrouw trouwen. Je suf neuken met westerse “losse” vrouwen en dan settelen met een mooie, onderdanige, nette, keurige en niet feministische niet-westerse vrouw. Na hun 30ste kan je de westerse vrouw qua uiterlijk sowieso afschrijven terwijl de niet-westerse vrouw net een dieselmotor is. Die blijft maar gaan en blijft lang goed. Het is zeker niet alleen het huishouden. Een vrouw moet gewoon zijn rol weten net zoals de man zijn rol moet weten. Feminisme (niet neutraal woord) probeert alles om te draaien. Geen wonder dat 70% van alle huwelijken verongelukken in die feministische landen. Feminisme gaat een einde maken aan het witte ras (ik zit daar niet mee. Ik ben niet wit) maar wat kan je eraan doen? Ik zie ook geen oplossing eigenlijk. De bruine pik is gewoon sterker.
pi_179303468
quote:
14s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
vrouwen hebben altijd het idee dat mannen niks doen op werk ofzo
scheelt ook niet veel
Zonder wrijving geen glans
pi_179303690
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:12 schreef GM78 het volgende:
Bij mij op het werk ook allemaal vrouwen die tussen de 10 en de 20 uur per week werken.
En allemaal lopen ze te klagen dat hun mannen lui zijn :')
Want als hun werkdag er op zit na een half dagje werken moet ze nog eten koken, boodschapjes doen etc...

En dan de man:
Fulltime werken
Klussen in en om het huis
Bijhouden tuin
En vaak ook nog meehelpen in de huishouding :')
En zo kan ik nog wel even door gaan |:(

En als je dan een keer een dagje niks doet, ben je een luie donder :')
Beta mannen verdienen het dat ook gewoon.
pi_179303710
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:24 schreef Atak het volgende:
Daarom niet met een westerse vrouw trouwen. Je suf neuken met westerse “losse” vrouwen en dan settelen met een mooie, onderdanige, nette, keurige en niet feministische niet-westerse vrouw. Na hun 30ste kan je de westerse vrouw qua uiterlijk sowieso afschrijven terwijl de niet-westerse vrouw net een dieselmotor is. Die blijft maar gaan en blijft lang goed. Het is zeker niet alleen het huishouden. Een vrouw moet gewoon zijn rol weten net zoals de man zijn rol moet weten. Feminisme (niet neutraal woord) probeert alles om te draaien. Geen wonder dat 70% van alle huwelijken verongelukken in die feministische landen. Feminisme gaat een einde maken aan het witte ras (ik zit daar niet mee. Ik ben niet wit) maar wat kan je eraan doen? Ik zie ook geen oplossing eigenlijk. De bruine pik is gewoon sterker.
Hey leuk verzonnen eeuwige maagd!
pi_179304201
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 14:09 schreef halfway het volgende:
Nooit geen probleem geweest, ik verdien ruim genoeg voor beiden, vrouw zorgde voor het huishouden en de kids.
En na de scheiding mag je 12 jaar alimentatie betalen aan haar
pi_179304450
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:56 schreef Questular het volgende:

[..]

Hey leuk verzonnen eeuwige maagd!
Vraag maar aan je moeder of ik maagd ben. :')
pi_179304550
Die hele baby boom generatie kan niet koken , alles uit een pakje. En lekker 4x naar de sportschool en wijntjes drinken bij vriendinnen.
pi_179304604
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Vraag maar aan je moeder of ik maagd ben. :')
Ik heb haar even gebeld en ze kon het zich niet voorstellen dat een vrouw, en ik quote: "over zoiets zou heen gaan".
  maandag 21 mei 2018 @ 17:55:35 #19
451005 Grems
Clown World
pi_179304859
Een relatie aangaan met een vrouw die niet gewoon fulltime werkt :')
pi_179304889
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:55 schreef Grems het volgende:
Een relatie aangaan met een vrouw die niet gewoon fulltime werkt :')
Als man niet zelf genoeg knaken kunnen aanbrengen, watjes.
pi_179304906
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:56 schreef halfway het volgende:

[..]

Überhaupt een vrouw nodig hebben.
  maandag 21 mei 2018 @ 17:58:58 #22
451005 Grems
Clown World
pi_179304945
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:56 schreef halfway het volgende:

[..]

Niet samen, gelijkwaardig, voldoende vermogen opbouwen om beide lekker van jullie gezin te kunnen genieten :')

Een vrouw laten teren op je inkomen/vermogen :') :') :')
pi_179305275
Je zou maar alleenstaand zijn. Moet je naast je fulltime baan ook nog eens al het huishouden doen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_179305504
Boeit jou dat, TS, het is niet alsof je ooit in het huwelijk zal treden.
pi_179305887
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:58 schreef Grems het volgende:

[..]

Niet samen, gelijkwaardig, voldoende vermogen opbouwen om beide lekker van jullie gezin te kunnen genieten :')

Een vrouw laten teren op je inkomen/vermogen :') :') :')
Die bracht een knappe erfenis in, wij hebben niets te klagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')