Helaas is dat voor echter kerels met meer potentieel geen optie.quote:Op maandag 21 mei 2018 14:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Emancipatie is het beste wat mij ooit is overkomen. Beetje poetsen en de was doen dit dat. Laat de vrouw maar lekker hard werken.
Mijn potentieel ligt al achter me. Je kan je rug maar 1 keer kromwerken hè.quote:Op maandag 21 mei 2018 14:04 schreef Werkman het volgende:
[..]
Helaas is dat voor echter kerels met meer potentieel geen optie.
Oh, het kan best werken hoor, in indivuduele gevallen.quote:Op maandag 21 mei 2018 14:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mijn potentieel ligt al achter me. Je kan je rug maar 1 keer kromwerken hè..
scheelt ook niet veelquote:Op maandag 21 mei 2018 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
vrouwen hebben altijd het idee dat mannen niks doen op werk ofzo
Beta mannen verdienen het dat ook gewoon.quote:Op maandag 21 mei 2018 14:12 schreef GM78 het volgende:
Bij mij op het werk ook allemaal vrouwen die tussen de 10 en de 20 uur per week werken.
En allemaal lopen ze te klagen dat hun mannen lui zijn![]()
Want als hun werkdag er op zit na een half dagje werken moet ze nog eten koken, boodschapjes doen etc...
En dan de man:
Fulltime werken
Klussen in en om het huis
Bijhouden tuin
En vaak ook nog meehelpen in de huishouding![]()
En zo kan ik nog wel even door gaan![]()
En als je dan een keer een dagje niks doet, ben je een luie donder
Hey leuk verzonnen eeuwige maagd!quote:Op maandag 21 mei 2018 16:24 schreef Atak het volgende:
Daarom niet met een westerse vrouw trouwen. Je suf neuken met westerse “losse” vrouwen en dan settelen met een mooie, onderdanige, nette, keurige en niet feministische niet-westerse vrouw. Na hun 30ste kan je de westerse vrouw qua uiterlijk sowieso afschrijven terwijl de niet-westerse vrouw net een dieselmotor is. Die blijft maar gaan en blijft lang goed. Het is zeker niet alleen het huishouden. Een vrouw moet gewoon zijn rol weten net zoals de man zijn rol moet weten. Feminisme (niet neutraal woord) probeert alles om te draaien. Geen wonder dat 70% van alle huwelijken verongelukken in die feministische landen. Feminisme gaat een einde maken aan het witte ras (ik zit daar niet mee. Ik ben niet wit) maar wat kan je eraan doen? Ik zie ook geen oplossing eigenlijk. De bruine pik is gewoon sterker.
En na de scheiding mag je 12 jaar alimentatie betalen aan haarquote:Op maandag 21 mei 2018 14:09 schreef halfway het volgende:
Nooit geen probleem geweest, ik verdien ruim genoeg voor beiden, vrouw zorgde voor het huishouden en de kids.
Ik heb haar even gebeld en ze kon het zich niet voorstellen dat een vrouw, en ik quote: "over zoiets zou heen gaan".quote:Op maandag 21 mei 2018 17:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder of ik maagd ben.
Als man niet zelf genoeg knaken kunnen aanbrengen, watjes.quote:Op maandag 21 mei 2018 17:55 schreef Grems het volgende:
Een relatie aangaan met een vrouw die niet gewoon fulltime werkt
Überhaupt een vrouw nodig hebben.quote:Op maandag 21 mei 2018 17:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Als man niet zelf genoeg knaken kunnen aanbrengen, watjes.
Niet samen, gelijkwaardig, voldoende vermogen opbouwen om beide lekker van jullie gezin te kunnen genietenquote:Op maandag 21 mei 2018 17:56 schreef halfway het volgende:
[..]
Als man niet zelf genoeg knaken kunnen aanbrengen, watjes.
Die bracht een knappe erfenis in, wij hebben niets te klagen.quote:Op maandag 21 mei 2018 17:58 schreef Grems het volgende:
[..]
Niet samen, gelijkwaardig, voldoende vermogen opbouwen om beide lekker van jullie gezin te kunnen genieten![]()
Een vrouw laten teren op je inkomen/vermogen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |