Tja als je met je houten ratelaar draait en melaats roept dan zijn de mensen schichtig.quote:Op maandag 21 mei 2018 12:01 schreef Argo het volgende:
Vaak zit ik in de bus of in de trein. Wat mij opvalt is het volgende: Mensen staan liever dan dat ze naast me komen zitten.
Nu is het sowieso zo, dat niemand echt graag bij elkaar gaat zitten, maar wanneer dit toch gebeurd slaan ze mij liever over. Ze staan liever dan naast mij te zitten, vooral vrouwen...
Wat ik dan wel weer niet snap is dat zo'n meid wel gewoon naast een vluchteling gaat zitten. Nu ben ik geen adonis maar ook geen sloeber die naar oude sok ruikt.
Tot zo ver mijn klacht komt dit jullie bekend voor of ben ik echt de enige.
Langsquote:Op maandag 21 mei 2018 12:12 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zou langs je komen zitten Argo. Ook als je melaats was
Lennyquote:Op maandag 21 mei 2018 12:12 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zou langs je komen zitten Argo. Ook als je melaats was
Ach je weet... Druk, chaos...quote:
quote:Op maandag 21 mei 2018 12:01 schreef Argo het volgende: Ze staan liever dan naast mij te zitten, vooral vrouwen...
BEN JIJ EEN BELG??quote:
Of mexicano's. Maar ik wist niet dat die bus een krachtstroom aansluiting had?quote:Op maandag 21 mei 2018 13:37 schreef Plompzakker het volgende:
Zijn allemaal vieze veganisten die het niet kunnen hebben dat je bitterballen frituurt
sinds wanneer zit een frituur op krachtstroom?quote:Op maandag 21 mei 2018 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of mexicano's. Maar ik wist niet dat die bus een krachtstroom aansluiting had?
quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:14 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
sinds wanneer zit een frituur op krachtstroom?
De frituur die Argo gebruikt wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:14 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Het zijn de beste. Geloof me.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:14 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Je stinkt.quote:Op maandag 21 mei 2018 12:01 schreef Argo het volgende:
Vaak zit ik in de bus of in de trein. Wat mij opvalt is het volgende: Mensen staan liever dan dat ze naast me komen zitten.
Nu is het sowieso zo, dat niemand echt graag bij elkaar gaat zitten, maar wanneer dit toch gebeurd slaan ze mij liever over. Ze staan liever dan naast mij te zitten, vooral vrouwen...
Wat ik dan wel weer niet snap is dat zo'n meid wel gewoon naast een vluchteling gaat zitten. Nu ben ik geen adonis maar ook geen sloeber die naar oude sok ruikt.
Tot zo ver mijn klacht komt dit jullie bekend voor of ben ik echt de enige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |