Tegen dat van vijf jaar geleden, niet van nu.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie jegens de Koninklijke.
Iniesta>Zidanequote:Op vrijdag 1 juni 2018 13:34 schreef VeX- het volgende:
Zwaar ondergewaardeerd. Hij zou wereldwijd ongeveer hetzelfde aanzien als Zidane moeten hebben als voetballer. Een unieke voetballer.
Zeker. Magistrale voetballer. Past met gemak in het rijtje beste 10 voetballers van de afgelopen 25 jaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 06:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, al was Zidane ook een god.
Ik vind het ook lastig, al speelt Iniesta wel echt meer in teambelang en was Zidane toch meer van de individuele hoogstandjes. Terwijl Iniesta technisch echt niet minder is dan Zidane.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeilijk kiezen, blij dat ik ze beiden heb mogen aanschouwen
Op vakantie ergens in de buurt van Barcelona reed ik door een wijk waar op een 10 hoog flat van boven naar beneden stond gespoten FIGO JUDASquote:Op zaterdag 2 juni 2018 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig, al speelt Iniesta wel echt meer in teambelang en was Zidane toch meer van de individuele hoogstandjes. Terwijl Iniesta technisch echt niet minder is dan Zidane.
Maar in die paar jaar is ook het voetbal wel weer echt veranderd.
Als ik aan Zidane denk, moet ik trouwens ook altijd aan Figo () denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |