Klopt ja, je ziet als die gele kaart uit de zak komt dat Sneijder met z'n arm schudt van yes, pfoe, die zag de bui ook al hangen..quote:Op maandag 21 mei 2018 09:36 schreef RM-rf het volgende:
in 2010 kan je hem weinig kwalijk nemen, het best voetbal spelende team heeft toen gewonnen.
(Oranje kwam erg dichtbij de titel, maar niet zozeer dankzij spelende klasse maar vooral hun vlijmschepre en harde spel)
na 20 minuten in de Finale had van Bommel al rood moeten krijgen toen hij bv Iniesta keihard van achteren neerlegde met een vlijmscherpe tackle die niet op de bal maar de enkel van iniesta was
Nu doe je Wim Jonk wel zwaar tekort, hoor..quote:Op maandag 21 mei 2018 10:17 schreef onlogisch het volgende:
Samen met Zidane & Xavi de beste middenvelder die ooit is voortgebracht.
We gaan de grootmeester missen.
Wie?quote:Op maandag 21 mei 2018 10:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nu doe je Wim Jonk wel zwaar tekort, hoor..
twitter:TPiMBW twitterde op maandag 21-05-2018 om 09:20:541am. Iniesta after his last Barcelona game. Among the greatest of the greats. https://t.co/QJgWNkY8u0 reageer retweet
Eens. Niets dan lof en respect.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Mensen die hem haten omdat hij in de finale scoorde zijn echt hl zielig. Of hem uitfluiten zoals gebeurde in de oefeninterland tegen Spanje in Amsterdam.
Dan verdien je de kogel. De beste Spaanse speler ooit wat mij betreft.
Inderdaad met Xavi de beste, ooit. We mogen God op zijn blote knien bedanken dat we die dag geen WK zijn geworden. Wat een anti-voetbal legden we toen op de matquote:Op maandag 21 mei 2018 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Mensen die hem haten omdat hij in de finale scoorde zijn echt hl zielig. Of hem uitfluiten zoals gebeurde in de oefeninterland tegen Spanje in Amsterdam.
een fluitconcert bij zijn wissel door 50000 van die wijzijnerweerbijendatisprima-debielen met een wortel op hun harses die het liefst Wout Weghorst in de spits zien "want dat is zo'n leuke jongen".quote:Op maandag 21 mei 2018 13:27 schreef Bolasie het volgende:
niet overdrijven, had die titel graag gehad en Spanje speelde toen ook niet oogstrelend, ze speelden mooier op het EK van 2008quote:Op maandag 21 mei 2018 13:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad met Xavi de beste, ooit. We mogen God op zijn blote knien bedanken dat we die dag geen WK zijn geworden. Wat een anti-voetbal legden we toen op de mat
Daarbij is het ronduit schandalig om zo'n maestro uit te fluiten. Zelfs bij een wissel in Bernabu gaan de handen op elkaar voor deze sieraad van het voetbal.
In NL kunnen we sowieso niet met vedettes omgaan, iets met maaiveld etc.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
een fluitconcert bij zijn wissel door 50000 van die wijzijnerweerbijendatisprima-debielen met een wortel op hun harses die het liefst Wout Weghorst in de spits zien "want dat is zo'n leuke jongen".
Dat was inderdaad walgelijk, ik schaamde me dood. Sindsdien ook voor geen eindtoernooi meer gekwalificeerd, de vloek van Andres.
quote:Op maandag 21 mei 2018 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet overdrijven, had die titel graag gehad en Spanje speelde toen ook niet oogstrelend, ze speelden mooier op het EK van 2008
ik weet het nog wel, verdient de schoonheidsprijs niet maar die goal van hem was ook buitenspelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |