Jij bent zeker zo’n typ die het lekker vindt om een vinger in de kont te hebben.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Aaahhhh, wat lief!
Heeft iemand je zomaar in je bipsje geknepen en voel je je nu misbruikt? Jochie toch.
Nope, maar ik ga zeker niet huilie lopen doen als ik in m'n bil geknepen word.quote:Op zondag 20 mei 2018 22:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo’n typ die het lekker vindt om een vinger in de kont te hebben.
Ligt eraan hoe hard natuurlijk. Met de volledige hand een keer voelen of het wel echt is, of zo'n geniepige velknijper met twee vingers op volle kracht...quote:Op zondag 20 mei 2018 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nope, maar ik ga zeker niet huilie lopen doen als ik in m'n bil geknepen word.
Sorry. Heerlijk om te knijpen in de kont van een man.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:57 schreef Atak het volgende:
Dit heb ik nooit begrepen. Konten zijn op te poepen en voor anale seks. Als hetero vrouw heb je toch niks te zoeken met konten. Toch vallen veel vrouwen op konten. Knijpen erin etc. Blijf van de kont af. Zit alleen aan de armen of zo.
Welke gedachten heb je er dan bij als vrouw?quote:Op zondag 20 mei 2018 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sorry. Heerlijk om te knijpen in de kont van een man.
Ja ja haha. Jij hebt al lang geen sterretje meer.quote:Op zondag 20 mei 2018 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nope, maar ik ga zeker niet huilie lopen doen als ik in m'n bil geknepen word.
Je mag wel in mijn kont knijpenquote:Op zondag 20 mei 2018 22:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sorry. Heerlijk om te knijpen in de kont van een man.
Nee ik heb geen pikquote:Op zondag 20 mei 2018 22:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Welke gedachten heb je er dan bij als vrouw?
Bij een man is het zo van “zou heerlijk zijn om haar doggystyle te nemen”.
Heb jij een pik?
Jawel hoor. En gewoon bruin en harig, niet zo'n glimmend, gebleekt exemplaar als jij tentoonstelt.quote:Op zondag 20 mei 2018 22:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Ja ja haha. Jij hebt al lang geen sterretje meer.
Hoe weet jij wat hij tentoonsteltquote:Op zondag 20 mei 2018 22:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel hoor. En gewoon bruin en harig, niet zo'n glimmend, gebleekt exemplaar als jij tentoonstelt.
Heb je zijn topics nooit gezien dan?quote:
Hoe weet jij hoe jouw anus eruit ziet? Zit je beetje met je kontgaatje te spelen of kijk je erg graag naar? Je valt wel zo heel erg door de mand vies mannetje.quote:Op zondag 20 mei 2018 22:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel hoor. En gewoon bruin en harig, niet zo'n glimmend, gebleekt exemplaar als jij tentoonstelt.
Nou, van de week was ik druk bezig om je moeder aan te douwen, toen ze ineens begon van: "Wacht, ik weet iets leuks", naar achteren dook en: "Oeh! Bruin en harig" opmerkte. Toen ik haar vriendelijk verzocht om haar vinger weer uit mijn bips te halen, probeerde ze zich nog te verweren met: "mijn zoon vertelde me laatst aan de keukentafel dat hij dat juist heerlijk vindt", maar ik kon haar geruststellen dat haar zoon misschien een beetje raar is en dat dergelijke gesprekken gewoon bij de keukentafel horen te blijven.quote:Op zondag 20 mei 2018 23:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe jouw anus eruit ziet? Zit je beetje met je kontgaatje te spelen of kijk je erg graag naar? Je valt wel zo heel erg door de mand vies mannetje.
quote:Op maandag 21 mei 2018 07:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou, van de week was ik druk bezig om je moeder aan te douwen, toen ze ineens begon van: "Wacht, ik weet iets leuks", naar achteren dook en: "Oeh! Bruin en harig" opmerkte. Toen ik haar vriendelijk verzocht om haar vinger weer uit mijn bips te halen, probeerde ze zich nog te verweren met: "mijn zoon vertelde me laatst aan de keukentafel dat hij dat juist heerlijk vindt", maar ik kon haar geruststellen dat haar zoon misschien een beetje raar is en dat dergelijke gesprekken gewoon bij de keukentafel horen te blijven.
"Niet in mijn oog, hè". Toch in haar oog.
Fixedquote:Op zondag 20 mei 2018 21:57 schreef Atak het volgende:
Dit heb ik nooit begrepen. Konten zijn op te poepen. Als hetero man heb je toch niks te zoeken met konten. Toch vallen veel mannen op konten. Knijpen erin etc. Blijf van de kont af. Zit alleen aan de armen of zo.
Zo dit moet toch wel de meest uitgebreide "je moeder" ooit zijn.quote:Op maandag 21 mei 2018 07:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou, van de week was ik druk bezig om je moeder aan te douwen, toen ze ineens begon van: "Wacht, ik weet iets leuks", naar achteren dook en: "Oeh! Bruin en harig" opmerkte. Toen ik haar vriendelijk verzocht om haar vinger weer uit mijn bips te halen, probeerde ze zich nog te verweren met: "mijn zoon vertelde me laatst aan de keukentafel dat hij dat juist heerlijk vindt", maar ik kon haar geruststellen dat haar zoon misschien een beetje raar is en dat dergelijke gesprekken gewoon bij de keukentafel horen te blijven.
In andere woorden in je vrije tijd zit je alleen in je kamer voor de spiegel en zit je naar je kontgat te kijken. Dat is de enige manier hoe je kan weten hoe je anus eruit ziet. Je valt keihard door de mand, pik.quote:Op maandag 21 mei 2018 07:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder waar dat rode oog vandaan komt.quote:Op maandag 21 mei 2018 12:54 schreef Atak het volgende:
[..]
In andere woorden in je vrije tijd zit je alleen in je kamer voor de spiegel en zit je naar je kontgat te kijken. Dat is de enige manier hoe je kan weten hoe je anus eruit ziet. Je valt keihard door de mand, pik.
Ja, en wat heb je als hetero vent nu aan benen?quote:Op zondag 20 mei 2018 21:57 schreef Atak het volgende:
Dit heb ik nooit begrepen. Konten zijn op te poepen en voor anale seks. Als hetero vrouw heb je toch niks te zoeken met konten. Toch vallen veel vrouwen op konten. Knijpen erin etc. Blijf van de kont af. Zit alleen aan de armen of zo.
quote:Op maandag 21 mei 2018 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Vroeger ging ik nog wel eens stappen in Londen, daar zijn vrouwen behoorlijk losser in de seksuele moraal dan hier in Nederland, en werd ik op de dansvloer nog wel eens heul ordinair in de billen geknepen.
Hahahaha. Jij bekijkt je eigen anus, vies mannetje. Hahahhaab.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder waar dat rode oog vandaan komt.
Hij heeft je pwned met "je moeder" verhaal.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:31 schreef Atak het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij bekijkt je eigen anus, vies mannetje. Hahahhaab.
Nog een eigen anus-bekijker gespot. Haha.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:35 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hij heeft je pwned met "je moeder" verhaal.
Hahahahah
Gewoon pwned.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Nog een eigen anus-bekijker gespot. Haha.
boeie, zit niet op een spellings forumquote:Op maandag 21 mei 2018 15:43 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is jouw. Niet jou. Geen wonder dat je niet weet dat over je eigen moeder gaat.
Ja is heerlijk, moet je gewoon eens proberen.quote:Op zondag 20 mei 2018 22:00 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo’n typ die het lekker vindt om een vinger in de kont te hebben.
Nou om je moeder te palen heb je inderdaad geen grammatica nodig nee.quote:Op maandag 21 mei 2018 15:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
boeie, zit niet op een spellings forum
Succes met je pwned ma en jezelf
Iig meer dan 5 ct.quote:Op maandag 21 mei 2018 16:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Nou om je moeder te palen heb je inderdaad geen grammatica nodig nee.
als een vrouw mooie benen heeft wil je die toch ook aanraken, betekent niet gelijk dat je er met je pik overheen wilquote:Op zondag 20 mei 2018 22:30 schreef Atak het volgende:
[..]
Welke gedachten heb je er dan bij als vrouw?
Bij een man is het zo van “zou heerlijk zijn om haar doggystyle te nemen”.
Heb jij een pik?
Barbaar.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:08 schreef Werkman het volgende:
Ja, en wat heb je als hetero vent nu aan benen?
Zijn om op te lopen maar met de sex gooi je ze toch gewoon aan de kant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |