Dat is ook een goede ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Nog zo'n mooie: spot de gesponsorde auto in pakweg The Walking Dead:
Zou het deze zijn?
[ afbeelding ]
Of misschien toch deze?
[ afbeelding ]
Of toch misschien deze Hyundai, die middenin post-apocalypse, ongeacht wat er gebeurt met de personages, geblinkt gewassen uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is precies het punt in de serie waar ik nu ben, bij die 'sekte', en wat mij inspireerde tot dit topic.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat ze ook gingen douchen in die serie, voor het eerst in 7 jaarWaren crisp as fuck allemaal, zat geen vuiltje op
Die hele serie is hoewel vermakelijk echt onrealistisch as fuckquote:Op zondag 20 mei 2018 21:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is precies het punt in de serie waar ik nu ben, bij die 'sekte', en wat mij inspireerde tot dit topic.
twd is GTST met zombies manquote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:09 schreef C.L.Werner het volgende:
The Walking Dead - best serie EVER.
Daarom onterechte klacht. Ga dan die uber realistische game of tronen kijken of sow
Jij vond dat über vervelende ventje (Rasmus, dat was het) wel te doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:59 schreef Hallahan het volgende:
Het enige wat mij echt ergerde in 'Rain' was dat verschrikkelijke piepstemmetje van die kut wat de hoofdrol speelt. Jezus fucking Christus wat een oor-aids!
quote:
Die had ik bij de eerste de beste regenbui al naar buiten geflikkerd. Eigenlijk geen wonder dat hun vader ze achter heeft gelaten, zou ik ook doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij vond dat über vervelende ventje (Rasmus, dat was het) wel te doen?
Grappig, dat is me echt totaal niet opgevallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:59 schreef Hallahan het volgende:
Het enige wat mij echt ergerde in 'Rain' was dat verschrikkelijke piepstemmetje van die kut wat de hoofdrol speelt. Jezus fucking Christus wat een oor-aids!
Als kind of als puber?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij vond dat über vervelende ventje (Rasmus, dat was het) wel te doen?
Zombie-apocalypse of niet, Hyundai-dealers zijn gewoon open. Is een extra service.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Nog zo'n mooie: spot de gesponsorde auto in pakweg The Walking Dead:
Zou het deze zijn?
[ afbeelding ]
Of misschien toch deze?
[ afbeelding ]
Of toch misschien deze Hyundai, die middenin post-apocalypse, ongeacht wat er gebeurt met de personages, geblinkt gewassen uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan ben je wel erg simpel.. Saai na paar afleveringen die meuk.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:09 schreef C.L.Werner het volgende:
The Walking Dead - best serie EVER.
Daarom onterechte klacht. Ga dan die uber realistische game of tronen kijken of sow
Ik was zo blij dat hij geen kind meer was. Kutkind. Maar toenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en werd hij als puber óók onuitstaanbaar."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |