Dat is ook een goede ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Nog zo'n mooie: spot de gesponsorde auto in pakweg The Walking Dead:
Zou het deze zijn?
[ afbeelding ]
Of misschien toch deze?
[ afbeelding ]
Of toch misschien deze Hyundai, die middenin post-apocalypse, ongeacht wat er gebeurt met de personages, geblinkt gewassen uitziet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is precies het punt in de serie waar ik nu ben, bij die 'sekte', en wat mij inspireerde tot dit topic.quote:Op zondag 20 mei 2018 21:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat ze ook gingen douchen in die serie, voor het eerst in 7 jaarWaren crisp as fuck allemaal, zat geen vuiltje op
Die hele serie is hoewel vermakelijk echt onrealistisch as fuckquote:Op zondag 20 mei 2018 21:30 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is precies het punt in de serie waar ik nu ben, bij die 'sekte', en wat mij inspireerde tot dit topic.
twd is GTST met zombies manquote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:09 schreef C.L.Werner het volgende:
The Walking Dead - best serie EVER.
Daarom onterechte klacht. Ga dan die uber realistische game of tronen kijken of sow
Jij vond dat über vervelende ventje (Rasmus, dat was het) wel te doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:59 schreef Hallahan het volgende:
Het enige wat mij echt ergerde in 'Rain' was dat verschrikkelijke piepstemmetje van die kut wat de hoofdrol speelt. Jezus fucking Christus wat een oor-aids!
quote:
Die had ik bij de eerste de beste regenbui al naar buiten geflikkerd. Eigenlijk geen wonder dat hun vader ze achter heeft gelaten, zou ik ook doen...quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij vond dat über vervelende ventje (Rasmus, dat was het) wel te doen?
Grappig, dat is me echt totaal niet opgevallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:59 schreef Hallahan het volgende:
Het enige wat mij echt ergerde in 'Rain' was dat verschrikkelijke piepstemmetje van die kut wat de hoofdrol speelt. Jezus fucking Christus wat een oor-aids!
Als kind of als puber?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij vond dat über vervelende ventje (Rasmus, dat was het) wel te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |