Zie berichtje van mij hierboven...quote:Op zondag 20 mei 2018 16:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
over een paar jaar hoor je dat yates aan de dope zat
Als ie maar niet TE hard valtquote:Op zondag 20 mei 2018 16:36 schreef Szura het volgende:
Ik heb zo’n gevoel dat Simon een bochtje gaat missen
Kunnen we niet nog snel even een sneeuwmuurtje neerzetten?quote:Op zondag 20 mei 2018 16:36 schreef Szura het volgende:
Ik heb zo’n gevoel dat Simon een bochtje gaat missen
Waarom zou hij als hij gisteren ook aidsvorm had?quote:Op zondag 20 mei 2018 16:38 schreef Szura het volgende:
Laat Pinot nu maar eens wat doen voor de kost
Niet zijn terrein maar in zijn lollervorm sluit ik niets uitquote:Op zondag 20 mei 2018 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Yates gaat de tijdrit nog winnen. #froomestyle
Gidon van onder.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:41 schreef alpeko het volgende:
Nu nog even buitenblad en uit het zadel die slotklim opschroeien en het plaatje is compleet
Dit is niet uit te sluitenquote:Op zondag 20 mei 2018 16:41 schreef DeeBee het volgende:
Yates gaat de tijdrit nog winnen. #froomestyle
Met z'n geniepige Britse grafkop...zo vermoeiend.quote:
Contador,Nibali.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:42 schreef -XOR- het volgende:
Yates alle bergetappes de sterkste, niet meer gezien sinds Lance.
Hij weet dat ie voor plaats 2 fietstquote:Op zondag 20 mei 2018 16:43 schreef Smoofie het volgende:
Tom heeft t ook niet. Wil ie miss toch pieken in de tour? Hij daalt als laatste...
Dit ja.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:44 schreef Cattivo het volgende:
Nou wat zou Yates dit keer hebben genomen. Het is niet zijn eerste keer.
Ze moeten renners verbieden nog mee te mogen doen als ze een keer betrapt zijn.
Neequote:Op zondag 20 mei 2018 16:47 schreef Aguero het volgende:
Ik denk dat Yates dinsdag de tijdrit ook gaat winnen.
Sws niet, anders zou hij zelf wel gaan.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Maar eerlijk: Tom is ook niet goed genoeg.
Echte grinta ontbreekt altijd een beetje bij Nederlanders heb ik het idee.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dumoulin gaat in de afdaling achter Pinot hangen en in windstukken achter Pozzo. Tactisch meesterwerkje.
Mocht een heel gezond iemand gaan fietsen dan kan hij zomaar de tour winnen van al die astmapatiënten.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:50 schreef Cattivo het volgende:
Dat je dit kan met zoveel astma dat hij heeft.
Afdaling Finestrequote:Op zondag 20 mei 2018 16:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Yates heeft straks een Kruijswijkse voorsprong. Krijgen we volgende week nog sneeuwmuren te zien?
quote:Op zondag 20 mei 2018 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
Maar eerlijk: Tom is ook niet goed genoeg.
Wordt nog meer.quote:Op zondag 20 mei 2018 16:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat gewoon met een minuut verschil winnen, lachwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |