Net een pasta op en zo richting het voetbalveld. We moeten winnen om de nacompetieaids te ontlopen.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:35 schreef Masterminded het volgende:
Ik luister naar Smalfilm en drink koffie.
Ik wil strijden in epische gevechten en eijland na eijland veroverenquote:Op zondag 20 mei 2018 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb ook al een boze brief gestuurd naar de mensjes van Forge of Empires dat ze een paar reclameblokken moeten kopen.
Welke klasse?quote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net een pasta op en zo richting het voetbalveld. We moeten winnen om de nacompetieaids te ontlopen.
Ik ga zo aan de slag voor school om straks in volle glorie van de play-offs te genieten.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net een pasta op en zo richting het voetbalveld. We moeten winnen om de nacompetieaids te ontlopen.
Ga lekker fortnite spelen danquote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wil strijden in epische gevechten en eijland na eijland veroveren
Succesquote:
Cattaneo leeft!quote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef showtimer het volgende:
Vendrame, Cattaneo, De Marchi, Boaro, Meintjes, Pantano e Brambilla.
It is happening.
Dat Utrecht-Vitesse gisteravond was is volledig langs mij heen gegaan.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de slag voor school om straks in volle glorie van de play-offs te genieten.
https://nos.nl/video/2232(...)n-de-eredivisie.htmlquote:Op zondag 20 mei 2018 12:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de slag voor school om straks in volle glorie van de play-offs te genieten.
Ik moet eigenlijk aan de rapporten beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slotetappe van AMGEN Tour of California was ongetwijfeld boeiender.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat Utrecht-Vitesse gisteravond was is volledig langs mij heen gegaan.
Henk Wijngaardquote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2232(...)n-de-eredivisie.html
Genottelijke oorwurm
Jeetjequote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2232(...)n-de-eredivisie.html
Genottelijke oorwurm
Haha.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:36 schreef showtimer het volgende:
Vendrame, Cattaneo, De Marchi, Boaro, Meintjes, Pantano e Brambilla.
It is happening.
Goede sprint van Walscheid.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Slotetappe van AMGEN Tour of California was ongetwijfeld boeiender.
Ik heb live gekeken, Hans.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Goede sprint van Walscheid.
Was alleen iets te laat.
FA Cup was pas aidsquote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Goed rondje geweest voor onze Colombiaanse vrienden.quote:Op zondag 20 mei 2018 12:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik gaf alleen wat feiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |