Super leuke stad hoor. Jammer alleen dat er in de omgeving (noordelijke provincies) gewoon weinig te doen isquote:
Het is: FOK!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:52 schreef Argo het volgende:
Weet je deze klacht is wat fok verpest. De diversiteit alles valt in duigelen. Wat maakt het uit man? Ooit gaan we allemaal dood ze zeggen immers dat het leven kort is. Maar waarom zou het lang moeten zijn het leven is immers een marteling. Die zaak waar jij over klaagt viert gewoon het leven.. ze zijn in de huid van het leven gekropen en executeren het met chkrurgische precisie.
Fuck het leven.
ja true je moet een beetje lol maken in je leven daarom snuif ik soms beetje pep beetje zuipen af en toe jointje Xtc en soms ff saunaatjequote:Op zaterdag 19 mei 2018 23:52 schreef Argo het volgende:
Weet je deze klacht is wat fok verpest. De diversiteit alles valt in duigelen. Wat maakt het uit man? Ooit gaan we allemaal dood ze zeggen immers dat het leven kort is. Maar waarom zou het lang moeten zijn het leven is immers een marteling. Die zaak waar jij over klaagt viert gewoon het leven.. ze zijn in de huid van het leven gekropen en executeren het met chkrurgische precisie.
Fuck het leven.
Het is: mijn topic.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:20 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
wil je aub opsodemieteren uit me topic zeikerd dankje
quote:Op zondag 20 mei 2018 00:26 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
helemaal niet ganshet is een bezittelijk voornaam woord he
Stop jij eens heel snel met ademen. Idioot!quote:
hahaha limburregquote:Op zondag 20 mei 2018 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben een Limburger, dus mijn mening telt sowieso niet.
nouuuuu. Ademen mag. Maar wel een beetje.quote:Op zondag 20 mei 2018 00:33 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Stop jij eens heel snel met ademen. Idioot!
leuke reactie renesitequote:Op zondag 20 mei 2018 01:51 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Kijk al die losers uit die stinkende randstad vol tuig toch haten op groningen![]()
Er gaat niets boven grunn
He? Beticht je mij van klonen? Nog nooit gedaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |