Dat is Order No: W1712080817068763quote:Op donderdag 14 juni 2018 22:24 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd dan. Ik vermoed dat het een bug moet zijn denk ik dan.
Kan je mij nog het ordernummer geven. Dan ga ik dit even doorgeven.
Ik heb het nagevraagd en ons support team ziet het ticket wel. Ik heb ze gevraagd om een nieuw ticket te sturen. Dit hebben ze ook gedaan. Als het goed is moet je nu dus een nieuw ticket ontvangen hebben.quote:
Ik heb nog geen nieuw ticket ontvangen en is ook niet zichtbaar in het lijstje (https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list). Ik gebruik hetzelfde login account waarmee de order is gekocht.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:02 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb het nagevraagd en ons support team ziet het ticket wel. Ik heb ze gevraagd om een nieuw ticket te sturen. Dit hebben ze ook gedaan. Als het goed is moet je nu dus een nieuw ticket ontvangen hebben.
In het oude ticket hebben ze gevraagd om een video te maken van het probleem
Nu nog steeds niet? Ze hebben weer opnieuw verzonden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:30 schreef glsf het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuw ticket ontvangen en is ook niet zichtbaar in het lijstje (https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list). Ik gebruik hetzelfde login account waarmee de order is gekocht.
Oke ik ga dit doorgeven. Je ontvangt hier snel een ticket over en dan zal je waarschijnlijk een video moeten maken van het probleem.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 10:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb gisteren mijn bestelling binnengekregen: twee muggenvallen.
Eén daarvan werkt als een zonnetje, de andere is helaas DOA: Het ventilatortje dat de mugjes naar binnen zou moeten zuigen draait niet.
- Orderdatum: 12 mei 2018
- Product: HNW - 018 Electric Mosquito Killer Lamp LED Bug Zapper
- Ordernummer: 18051200959805027461
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Netherlands Registered
- Probleem: Het ventilatortje dat de mugjes naar binnen zou moeten zuigen draait niet.
- Voorkeur: Resend
dank je wel alvast. Ik ga het in de gaten houden. Filmpje is inmiddels ook gemaakt, hoewel het erg lastig om het euvel (het niet draaien van een interne ventilator) in beeld te brengenquote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke ik ga dit doorgeven. Je ontvangt hier snel een ticket over en dan zal je waarschijnlijk een video moeten maken van het probleem.
Nee helaas. Ik krijg ook geen email zoals de eerste keer.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Ze hebben weer opnieuw verzonden.
Oke dan ga ik het weer melden.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef glsf het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik krijg ook geen email zoals de eerste keer.
Geen ticket te vinden in mijn account.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:04 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nu nog steeds niet? Ze hebben weer opnieuw verzonden.
[..]
Oke ik ga dit doorgeven. Je ontvangt hier snel een ticket over en dan zal je waarschijnlijk een video moeten maken van het probleem.
Nee dit klopt. Daar het tijdsverschil waren mijn collega's niet meer te bereiken. Mijn collega's in China werken niet in het weekend. Je zal dus maandag/dinsdag een ticket hierover ontvangen.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Geen ticket te vinden in mijn account.
quote:Op zaterdag 16 juni 2018 11:12 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Geen ticket te vinden in mijn account.
Nu wel een ticket ontvangen?quote:Op vrijdag 15 juni 2018 16:19 schreef glsf het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik krijg ook geen email zoals de eerste keer.
Ja nu wel. Bedankt.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2018 19:09 schreef glsf het volgende:
[..]
Ja nu wel. Bedankt.
Nu nog een video maken van iets in het donker.
Superquote:
Hallo,quote:Op dinsdag 19 juni 2018 13:20 schreef moetdatzolang het volgende:
Hoi Gearbest,
Ik heb een aantal vragen;
Ik heb o.a. dit besteld: https://www.gearbest.com/e-liquid/pp_285079.html?wid=1433363
Dit merk is er in verschillende smaken en nicotine sterktes. Verkopen jullie slechts die sterktes die op de website staan aangegeven en zitten ze niet in jullie assortiment of zijn ze uitverkocht?
Die bestelling van de liquids die ik heb gedaan waren slechts 2 mogelijkheden van verscheping; expedited a 20-30 euro of via ongeregistreerde belgische post, vrijwel gratis. Waarom is er geen betaalbare geregistreerde mogelijkheid?
Laatste vraag; als ik een tablet koop, welke verzendwijze moet ik kiezen om de invoerrechten te omzeilen?
Alvast bedankt!
Hallo,quote:Op dinsdag 19 juni 2018 20:25 schreef s.schelhaas het volgende:
Hoi Gearbest.
Ik heb wel een via priority besteld en gelukkig nog nooit extra hoeven betalen.... Ik overweeg nu een oneplus te kopen, klopt het dat als ik via priority bestel en er toch kosten overheen komen dat jullie deze vergoeden?
Dank voor je antwoord.quote:
Bedankt. Het ging om de 6 black. Helaas heb ik net de actie gemist. Heb je nog een alternatief?quote:Op woensdag 20 juni 2018 11:45 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Dit klopt inderdaad. Ik kan je een link geven, zodat we sneller kunnen regelen bij eventuele douanekosten. Je moet dan inderdaad wel met Priority Line bestellen als verzendmethode. Als je aangeeft welk specifiek product van OnePlus dan ga ik kijken of er nog een coupon code mogelijk is
De Voyo i5 is inderdaad uit het assortiment gehaald. De VOYO i7 Notebook is ook al uitverkocht en komt niet meer op voorraad. Ik verwacht dat er een nieuw model van komt.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:54 schreef moetdatzolang het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord.
Waar ik een oogje op had, de voyo i5 tablet is uit het assortiment gehaald. Ook de voyo i7 notebook. Komt er een nieuw model?
De voyo i7 tablet is een heel mooi ding, maar $ 702 is me veels te duur.
De OnePlus 6 4G Phablet Global Release is nog steeds in de flash sale. Hij is zelfs lager dan dat ik laatst heb gepostquote:Op woensdag 20 juni 2018 16:53 schreef s.schelhaas het volgende:
[..]
Bedankt. Het ging om de 6 black. Helaas heb ik net de actie gemist. Heb je nog een alternatief?
Ik ga dit eens navragenquote:Op zaterdag 23 juni 2018 13:28 schreef groninge01 het volgende:
Hoi,
Ik heb vorige week een telefoon besteld en deze staat nog steeds op Not Shipped. Ik wil via deze weg vragen of alles goed gaat
Orderdatum: 14 juni 2018
Order nummer: 18061400969812484162
Product: xiaomi redmi 5a https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_1142115.html?wid=1349303
Verzendmethode: EU priority Line
Hoi,quote:
Oke ja zag nu ook dat het pas eind van de maand / begin van volgende maand verzonden zullen wordenquote:Op zondag 24 juni 2018 16:06 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb inmiddels ook bericht van support gekregen. Item not in stock. Dus ik ga wachten maar ik weet in ieder geval waarom het iets langer duurt.
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |