Het is echt treurig ja, weinig tot geen boeiende renners aan de start.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een mensonterend deelnemersveld zeg
Had prima in het normale wielertopic gekund inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:56 schreef Chiappucci het volgende:
Eigen topic was wat mij betreft niet nodig geweest, maar toch bedankt.
Cort Nielsen?quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:49 schreef MichelWuyts het volgende:
Spilak, Greipel en Coquard.
Enige renners van niveau:p.
Als een ekte Mr. Big Star de ploegenpresentatie overslaan.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:38 schreef Masterminded het volgende:
Jammer dat niemand aandacht heeft voor de naderende werken van Rebellin. Een FOK!Fanclub onwaardig.
Mocht José naast Wuyts gezeten hebben, was het het aangluren nog wel waard geweest, maar Nys verplaatst lucht en trapt open deuren in. Overslaan derhalve.quote:
Dit soort lachwekkende locaties voor een ploegenpresentatie zijn een Bigstar onwaardig, terecht derhalve.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als een ekte Mr. Big Star de ploegenpresentatie overslaan.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet dringend de enige Colombiaan in dit gezelschap nog eens beoordelen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mocht José naast Wuyts gezeten hebben, was het het aangluren nog wel waard geweest, maar Nys verplaatst lucht en trapt open deuren in. Overslaan derhalve.
Minaliquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:09 schreef wimderon het volgende:
Kreipel is een vriendelijke jongen. En sterk genoeg om Magnus af te houden.
twitter:ProCyclingStats twitterde op woensdag 23-05-2018 om 17:26:50So full results #giro101are even earlier online than results #BaloiseBelgiumTour How anonymous you want to have your race? reageer retweet
Nog steeds geen volledige uitslag. Ik denk dat Stephan straks alles aan gort slaat in zijn camper van woede.quote:Op woensdag 23 mei 2018 17:29 schreef showtimer het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op woensdag 23-05-2018 om 17:26:50So full results #giro101are even earlier online than results #BaloiseBelgiumTour How anonymous you want to have your race? reageer retweet
http://firstcycling.com/race.php?r=60&y=2018&k=etapper&e=01quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nog steeds geen volledige uitslag. Ik denk dat Stephan straks alles aan gort slaat in zijn camper van woede.
Politie en gemeentes zijn al druk bezig met plaatsen van betonblokken. Ook busmaatschappij De Lijn is ingeschakeld voor het plaatsen van stadsbussen op strategische plaatsen.quote:Op woensdag 23 mei 2018 18:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nog steeds geen volledige uitslag. Ik denk dat Stephan straks alles aan gort slaat in zijn camper van woede.
Geld groeit niet op m'n rugquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch jammer dat ploegen als LottoJumbo en Quick Step hier niet gewoon rijden. Je zou toch zeggen dat Jumbo meer belangen heeft in België dan Noorwegen.
Alleen neemt niemand deze kutkoers serieus.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch jammer dat ploegen als LottoJumbo en Quick Step hier niet gewoon rijden. Je zou toch zeggen dat Jumbo meer belangen heeft in België dan Noorwegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |