zou wel je eigen moeder geweest zijn want die geeft haar kutje aan iedereenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:33 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Heb vannacht al gestoeid met je moeder.
Dit klopt ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:42 schreef Atak het volgende:
[..]
zou wel je eigen moeder geweest zijn want die geeft haar kutje aan iedereen
Ik zei je moeder, niet mijn moeder. Leer maar eerst Nederlands voordat jij met je konnichiwa begint te roepen tegen Chinezenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:42 schreef Atak het volgende:
[..]
zou wel je eigen moeder geweest zijn want die geeft haar kutje aan iedereen
Chinezen en turken dus? Kon je je er iig thuisvoelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:15 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is niet zo’n mainstream tent, pik. Dit is een authentieke Japanse restaurant. Kok en eigenaar is Japans. Serveerders zijn Chinezen en andere subhumanen.
waarom ruik ik je moeder dan van hier?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:44 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Ik zei je moeder, niet mijn moeder. Leer maar eerst Nederlands voordat jij met je konnichiwa begint te roepen tegen Chinezen.
Turken hebben toch hun eigen restaurants paardenlul.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Chinezen en turken dus? Kon je je er iig thuisvoelen.
Allemaal? Koeienuier.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 19:52 schreef Atak het volgende:
[..]
Turken hebben toch hun eigen restaurants paardenlul.
Allemaal? uitgezakte koeienuier.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 20:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Opgevoerde paardenlul dat je bent. Die werken toch in hun eigen restaurants.
je herkent een vraag niet aan een vraagteken? koeienkutquote:
buffelanus. Wees dan duidelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:18 schreef marsan het volgende:
[..]
je herkent een vraag niet aan een vraagteken? koeienkut
leer dan lezen kippentietquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:04 schreef Sanddr het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een vrij aparte relatie tussen jullie opbloeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |