ze hebben sowieso een beetje rare ruggetjes, niet doen dusquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die anorexia ruggen?
Ja jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, is me niet zo opgevallen toen
Vind ze best leuk voor een feestje of zo
Ik heb het niet over de figuren die er in zitten maar de jurkjes op zichquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bedoelt die met die anorexia ruggen?
Zag net een foto, Die van Fay ziet er echt uit alsof ze anorexia heeft (of het moet de hoek zijn waarop het gefilmd is).quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze hebben sowieso een beetje rare ruggetjes, niet doen dus
Hoezo FEBO ? Het komt gewoon uit hun potquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Goh, het lijkt erop alsof Rienk ook gekleed is op in style te gaan verzoeningsdineren op kosten van de FEBO, of betaald door de anderen.
Die rechtse (fay?) kan ook maar beter niet tegen de wind in lopen. Die breekt af boven dr enkels....quote:
Wat is de tafelindeling?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:49 schreef Charmian het volgende:
lekker slim hoor meiden die tafelindeling...zet je zelf maar weer bij elkaar neer
Okay. Had nog alleen het capje gezien. Gewoon een soort little black dress.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de figuren die er in zitten maar de jurkjes op zich![]()
Maar ik moet zeggen ze staan ze goed.
ik denk serieus dat Fay anorexia heeft, wil heel graag mooi zijn voor Chipp, en gaat haar andere zusje achterna, het modelquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zag net een foto, Die van Fay ziet er echt uit alsof ze anorexia heeft (of het moet de hoek zijn waarop het gefilmd is).
..of klapt dubbel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die rechtse (fay?) kan ook maar beter niet tegen de wind in lopen. Die breekt af boven dr enkels....
Mwa,daar versta ik toch iets anders onder.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay. Had nog alleen het capje gezien. Gewoon een soort little black dress.
Ja, ze heeft een vreemd plat bekkiequote:
Gelul als je Utopia ziet val je kilo's af. Zie een Linda en Jessie. Bol binnenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk serieus dat Fay anorexia heeft, wil heel graag mooi zijn voor Chipp, en gaat haar andere zusje achterna, het model
LOL die hadden dat script, en Linda ging er net zo dik uit als ze er ingingquote:Op zaterdag 19 mei 2018 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul als je Utopia ziet val je kilo's af. Zie een Linda en Jessie. Bol binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |