SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)![]()
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Je zit weer vroeg aan de drank, DeParo. Laat de fles een staan.quote:
Ik zou er sowieso niet willen wonen voor lange tijd. (Ik ben nu in Japan, morgen begint op eerste pinksterdag een conferentie. Ze hebben iets teveel focus op hun werk.quote:
Mooie UIquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit weer vroeg aan de drank, DeParo. Laat de fles een staan.
Haha meneer de zogenaamd meest genuanceerde poster van FOK probeert het weer wanhopig om iemand te framen ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zit weer vroeg aan de drank, DeParo. Laat de fles een staan.
Dat valt wel mee, sowieso is Japan buiten Tokyo al heel anders dan in Tokyo.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Japan is een enorm disfunctioneel land. Jonge mensen durven niet meer met elkaar te praten en worden oud met sexrobots of slipjes uit automaten.
Een weddenschap verliezen kan verstrekkende gevolgen hebben.quote:
Had je nog meegekregen dat hij je een tijdje terug een holocaustontkenner noemde?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha meneer de zogenaamd meest genuanceerde poster van FOK probeert het weer wanhopig om iemand te framen ja.
39 kgquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe zwaar is jullie citybike
Doe dit maar niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Tuurlijk is Trump mensonterend, maar dat waren vrijwel al zijn voorgangers ook. Obama bracht het allemaal leuk voor een Hollywood publiek maar : Trump>Obama. Het is sowieso erg vermoeiend dat tegenwoordig elk probleempje in de wereld wordt afgereageerd op Trump. Dat is zo makkelijk, en vrijtreurig ook wel.
Afgehaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Tuurlijk is Trump mensonterend, maar dat waren vrijwel al zijn voorgangers ook. Obama bracht het allemaal leuk voor een Hollywood publiek maar : Trump>Obama.
Piccoloquote:
Ben er geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef skysherrif het volgende:
Japan lijkt me wel een prachtig land, zou er graag eens heen gaan.
Het valt uberhaupt wel mee. Ze hebben daar miss wat meer Neets en hentai nerdjes. Verder zijn wij nou ook niet sociaal. Zitten naast elkaar te appen ipv te pratenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, sowieso is Japan buiten Tokyo al heel anders dan in Tokyo.
Ja die post had ik gerapporteerd maar blijkbaar mag dat gewoonquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat hij je een tijdje terug een holocaustontkenner noemde?
Als je ergens een ban van een maand voor mag krijgen is het nog wel zoiets.
Voor de mindere experts van de jeugdwielrenners: wat is er zo bijzonder aan? Die Evenepoel zit voorin en kwam als eerste boven, en?quote:
Ah met welke held had jij dan een weddenschap.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een weddenschap verliezen kan verstrekkende gevolgen hebben.
Waarom nam je me niet mee. Als je weer gaat ff berichtje doen.quote:
Dit forum.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja die post had ik gerapporteerd maar blijkbaar mag dat gewoon
Dit doet hij elke wedstrijd en dan eindigt de nummer twee op drie minuten of zo.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de mindere experts van de jeugdwielrenners: wat is er zo bijzonder aan? Die Evenepoel zit voorin en kwam als eerste boven, en?
Niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef TheArt het volgende:
Voorspelling van de dag: op hoeveel kilometer van het einde lost Chaves vandaag?
Aldus de "ik verdedig bloeddorstige dictators-adept" van Fokquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Haha meneer de zogenaamd meest genuanceerde poster van FOK probeert het weer wanhopig om iemand te framen ja.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef TheArt het volgende:
Voorspelling van de dag: op hoeveel kilometer van het einde lost Chaves vandaag?
Japan is prachtig, ik zou het zeker aanraden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef skysherrif het volgende:
Japan lijkt me wel een prachtig land, zou er graag eens heen gaan.
9kmquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef TheArt het volgende:
Bewijs?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had je nog meegekregen dat hij je een tijdje terug een holocaustontkenner noemde?
Als je ergens een ban van een maand voor mag krijgen is het nog wel zoiets.
Remco is het allergrootste talent ooit en EvenepoelN2Fan vindt het leuk om elke scheet over hem aan iedereen mee te geven.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de mindere experts van de jeugdwielrenners: wat is er zo bijzonder aan? Die Evenepoel zit voorin en kwam als eerste boven, en?
Gezien de eerste etappes is dat deze Giro nog niet zo raar.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:43 schreef BlaZ het volgende:
Holocaustontkenning in een girotopic, gekker moet het niet worden.
Ik zie het bepaalde users in VBL zo doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Wie ontkent de holocaust?
Die mag een kogel opvangen.
Ik was er er nog geen 24 uur dus ik heb vooral het hotel en het vliegveld gezien. Ook mooi overigens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom nam je me niet mee. Als je weer gaat ff berichtje doen.
Even kijken of ik niet via erasmus daar kan studeren in mn 3e jaar ofzo.
quote:
Gezien het tijdstip was je toen waarschijnlijk zo dronken als een mongool.quote:
Die gast wint haast elke koers waarin ie start en soms maakte ie de rest zo belachelijk dat het gewoon zielig is.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geil.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Jij krijgt nog pics van mijn huilende zus. Die zal ik dan meteen geven.
Oh jaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Gezien het tijdstip was je toen waarschijnlijk zo dronken als een mongool.
Toch moet ik zien of hij dit vol weet te houden. Voor hetzelfde geldt zit hij over 2 jaar op zin max.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gast wint haast elke koers waarin ie start en soms maakte ie de rest zo belachelijk dat het gewoon zielig is.
En oh ja, hij koerst pas sinds een jaar.
Ik hoop het, wat een baas die Aruquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Ik verwacht dat Aru vandaag weer goed is.
Ook erg duur of valt dat wel mee? Zal wss ook wel liggen of je centrum tokyo bent of daarbuitenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Japan is prachtig, ik zou het zeker aanraden.
Feyenoorders moet je niet serieus nemenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zie het bepaalde users in VBL zo doen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gast wint haast elke koers waarin ie start en soms maakte ie de rest zo belachelijk dat het gewoon zielig is.
En oh ja, hij koerst pas sinds een jaar.
Hotel bij het vliegveld was erg goedkoop kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook erg duur of valt dat wel mee? Zal wss ook wel liggen of je centrum tokyo bent of daarbuiten
http://www.aa-nederland.nl/quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh ja. Waren wel mooie snelwegen. Veel van de mooiste snelwegen die ik ooit heb gezien.
Klopt, en van de beleefdheid kunnen we ook nog wel wat leren.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het valt uberhaupt wel mee. Ze hebben daar miss wat meer Neets en hentai nerdjes. Verder zijn wij nou ook niet sociaal. Zitten naast elkaar te appen ipv te praten
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.aa-nederland.nl/
Jij was druk bezig dit topic aan het boycotten maar je hebt wat gemistquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://www.aa-nederland.nl/
Zo zit het niet maar dat weet jij ook wel, ouwe rukkerquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:42 schreef DeParo het volgende:
[..]
Aldus de "ik verdedig bloeddorstige dictators-adept" van Fok.
Ik gok dat ajax de interesse nu wel heeft opgegeven.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef TLC het volgende:
Dat Mount geselecteerd is voor Engeland zegt wel wat over de PL of over de sterkte van de eredivisie
Verkeerde topic? Hier praten we alleen over de Giro.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef TLC het volgende:
Dat Mount geselecteerd is voor Engeland zegt wel wat over de PL of over de sterkte van de eredivisie
Nog helemaal niks van gezien deze Giro.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Yep, ik vindt Aru een leuke aanvallende renner.
Durft iig te verliezen
Jouw drankmisbruik heb ik in ieder geval niet gemist.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij was druk bezig dit topic aan het boycotten maar je hebt wat gemist.
Dat weet ik helemaal niet maar ook jij mag jouw mening hebben hoe onbezonnen dan ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo zit het niet maar dat weet jij ook wel, ouwe rukker
Tot zover valt hij dan verkeerde kant aanquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Durft iig te verliezen
Dus je was dit topic niet aan het boycottenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jouw drankmisbruik heb ik in ieder geval niet gemist.
Nee, helaas deze giro niet echt sterk.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog helemaal niks van gezien deze Giro.
Deze Giro heeft hij nog geen aanvallen nodig gehad om te verliezen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog helemaal niks van gezien deze Giro.
Ik geloof nooit dat Japanners ook maar in de buurt van 30 cm komen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kwart van de 30+'ers in Japan is maagd. Meer dan 40% van milennials. (Volgens Google.) Dat zijn FOK!-achtige taferelen.
En het is een mooie jongen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:47 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Durft iig te verliezen
Niks of niemand heeft Tijl Beckand nodig.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit topic heeft een Tijl Beckand nodig
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit topic heeft een Tijl Beckand nodig
Dit was ons gemiddelde toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Japanners ook maar in de buurt van 30 cm komen.
Is het dan nog je minnares?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we het hierover hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |