Xi Jinping is een baas die niet bukt voor Amerika in tegenstelling tot ons Europa.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Goed topic tot je weer grappig moest doen over die Chinezen.
zijn dag komt nog welquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Xi Jinping is een baas die niet bukt voor Amerika in tegenstelling tot ons Europa.
Je druk maken om leenwoorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:16 schreef Scuidward het volgende:
Haha ja rare Britten, waarom zouden we die op een pedestal zetten
Het is een voetstuk mafkees! Met je leenwoordenfanatisme.
das niet zo moeilijk..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik acht Xi Jinping intelligenter dan Trump eerlijk gezegd.
Precies restanten uit een middeleeuwse tijd toen we nog mensen op brandstapels gooide. Ouder dan de slavernij die we hebben afgeschaft.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:21 schreef Aiciu het volgende:
Ook echt op bijna elke zender
En dat voor gedateerde dingen als een koningshuis en trouwen
Damn son wist niet dat je wereldburger was net als de rest van de jetset. Ik zou pedestal overigens geen leenwoord willen noemen, maar een schaamwoord omdat je niet op het juiste woord kon komen. Maar zo ben ik. Directer dan de director.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Je druk maken om leenwoorden.Ook weer zo'n restant uit de oude tijd net als koningshuizen. Talen doen er niet meer toe we leven globaal.
Ik heb mucho grande cojones, sayonara.
Egypte had al slaven voordat het hip was.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies restanten uit een middeleeuwse tijd toen we nog mensen op brandstapels gooide. Ouder dan de slavernij die we hebben afgeschaft.
En ook had Egypte al koningen en koninginnen alleen heette ze anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Damn son wist niet dat je wereldburger was net als de rest van de jetset. Ik zou pedestal overigens geen leenwoord willen noemen, maar een schaamwoord omdat je niet op het juiste woord kon komen. Maar zo ben ik. Directer dan de director.
[..]
Egypte had al slaven voordat het hip was.
Dat vraag ik me ook af. De mens is geen revolutionair meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef Zith het volgende:
Waarom bestormen die miljoenen plebs buiten niet gewoon het gebouw om de elite van de wereld te lynchen?
Heel ander verhaal, maar goed we draven door.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Het woord Alchemie komt ook uit het Grieks en het Arabisch, wij hebben er geen eigen woord voor.
Euh nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Argo het volgende:
[..]
Xi Jinping is een baas die niet bukt voor Amerika in tegenstelling tot ons Europa.
Atheïst?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heel ander verhaal, maar goed we draven door.
Tot slot; waarom care je zo veel over het koningshuis, ik heb de TV uitgezet toen ze allemaal in de kerk waren.
Goede reactie tot je weer je grappige kutkop zag in de spiegel.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:07 schreef Catkiller het volgende:
Goed topic tot je weer grappig moest doen over die Chinezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |