PCM tektiks.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Naesen, Frank en Dillier muizen er vanonder.
Bazenspel was datquote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik kwam van de week tijdens het opruimen een DVD van Cycling Manager 2 tegen, met McEwen (of hoe die in het spel dan ook heette) op de cover
Ja, die database aanpassen was eigenlijk het leukstquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazenspel was dat![]()
Alle eigenschappen van je renners op 99 zetten om daarna alles kapot te schroeien.
Ik kon er tijden met m'n pet niet bij dat ik Edvald Boasson Hagen ontdekt had (17 ofzo) en dat die een paar jaar later in het echt ineens bestondquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazenspel was dat![]()
Alle eigenschappen van je renners op 99 zetten om daarna alles kapot te schroeien.
Of in elk geval een database downloaden met echte namenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die database aanpassen was eigenlijk het leukst
Met Lance Neilstrung en de Robinbankquote:Op zaterdag 19 mei 2018 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik kwam van de week tijdens het opruimen een DVD van Cycling Manager 2 tegen, met McEwen (of hoe die in het spel dan ook heette) op de cover
Ja, dat sowieso.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of in elk geval een database downloaden met echte namen
Ik heb mijzelf wel eens toegevoegd, met bazenstats
Jan Ullrach en Erik Zobelquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:08 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Met Lance Neilstrung en de Robinbank
Serieus?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toen je per renner schema kon instellen
Nu alleen de kopmannen, matig allemaal
PCM 2016 iig ja. Kopmannen schema instellen en dan renners toevoegen aan de kopman. Maar dan kom je soms niet goed uit waardoor je voor bepaalde belangrijke koers te weinig mannen hebt die pieken. Dan moet je zowat aan begin van seizoen al een heel schema opstellen voor hele seizoen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus?
Ik wilde het weer eens beginnen, maar dat klinkt niet zo boeiend..
Het leukste was natuurlijk om tegen bekenden te rijden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, die database aanpassen was eigenlijk het leukst
Dat deed ik al sinds dat mogelijk wasquote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet je zowat aan begin van seizoen al een heel schema opstellen voor hele seizoen.
Ja, voor de tweede plaats achter Caleb.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
Krijgen we vandaag het LANGVERWACHTE duel tussen Kittel en Gaviria?
Al opgelucht pik?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
David Moncoutié, voor eeuwig mijn PCM legende.
Deze is voor Ewan denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
Krijgen we vandaag het LANGVERWACHTE duel tussen Kittel en Gaviria?
Zeg het eens?quote:
In een database die ik had gedownload waren sommige klimtijdritten als gewone rit aangemerkt, als je dan vanaf de start meteen vol gas ging rijden reed je zo 80% buiten tijd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazenspel was dat![]()
Jij trekt volle zalen.quote:
Waarom je je indekt.quote:
2-1 terecht goedgekeurd, over penalty voor Bayern valt wel wat voor te zeggen. Ik had hem ook niet gegeven maar daarin ben ik niet geheel objectiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |