abonnement Unibet Coolblue
pi_179247226


Vanaf 14 mei kijk je elke werkdag om 22:00 naar The Chefs’ Line Nederland!
24Kitchen brengt het feelgood kookprogramma uit Australië naar Nederland en laat thuiskoks het opnemen tegen de chefs’ line, ofwel de keukenbrigade van een gerenommeerd restaurant.

Wint de amateur of professional?
Op maandag koken ze tegen de leerling kok, waarna elke dag een thuiskok afvalt en een kok die hoger in de rangorde staat naar voren wordt geschoven. Op donderdag blijft de beste thuiskok over, die kookt tegen de hoogste rang van de chefs’ line. En dan rest de vraag: wie is er beter, de thuiskok of toch de chefkok? Op vrijdag staat het restaurant van deelnemende chefs’ line centraal in een terugblik-aflevering.

Elke week neemt weer een nieuwe groep thuiskoks het op tegen de chefs' line van een nieuw restaurant, met een steeds wisselend thema. Van Japans tot Italiaans en van Frans tot Indonesisch; alle keukens komen voorbij. Zo leer je onwijs veel van de verschillende stijlen, bereidingen en ingrediënten, en gaat het ook nooit vervelen omdat je steeds geprikkeld wordt door nieuwe deelnemers en keukens.

Makkelijk te volgen
Doordat er elke week een nieuwe groep mensen start, kun je dus ook op elk moment invallen. Heb je bijvoorbeeld de eerste twee weken gemist? Begin dan gerust met kijken in de derde week! Wat The Chefs' Line nog leuker maakt, is de sfeer tussen de jury, kandidaten en professionele chefs onderling. Zoals we gewend zijn van bijvoorbeeld MasterChef, is er wel een duidelijke strijd, maar gaat het niet ten koste van alles. Zo zie je dat sommige chefkoks de thuischefs soms zelfs helpen, gewoon omdat ze niet willen dat het faliekant mislukt.

De jury
De gerechten van de thuiskoks en de chefkoks worden blind beoordeeld door een deskundige jury van topchefs, bestaande uit Meesterkok Margot Janse, ***Sterrenchef Jacob Jan Boerma en Chef-Restaurateur Dennis Huwaë.
pi_179247270
Ik had de Australische versie gezien en vond het een leuk concept. Deze week is de Nederlandse versie begonnen. Kijken er meer?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:02:45 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179247948
Weer een Australisch kookprogramma nagemaakt. Ze hebben er wel verstand van daar.

Schopje naar TV en een vermelding in ons CUL TV-topic :)
Spoilers!
pi_179247977
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weer een Australisch kookprogramma nagemaakt. Ze hebben er wel verstand van daar.

Schopje naar TV en een vermelding in ons CUL TV-topic :)
Wist niet waar ik het moest plaatsen. Masterchef en hhb zijn wel in cul.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:08:00 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179248017
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wist niet waar ik het moest plaatsen. Masterchef en hhb zijn wel in cul.
Ja, geeft niet. Het is nog niet helemaal ingeburgerd dat we tegenwoordig een Televisieforum hebben :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 18-05-2018 23:24:56 ]
Spoilers!
pi_179250533
Ik erger mij aan de verkleinwoorden.
pi_179272434
Nu Herhaling van ep1!
pi_179310563
Lekker sate vandaag. Deze week Indonesische keuken.
pi_179365983
Straks dag 4 van de Indonesische keuken.
pi_179499191
Italiaanse week.
pi_179617082
Inmiddels Japanse week.

De vrouw die vegetarische dumplings maakt en dan nog wint van de junior chefkok en van de echte Japanse vrouw / thuiskok Aya .
Het zal mij benieuwen hoe deze week verder loopt.
India, ga er na toe!
pi_179617832
Ben nu de hh aan het kijken.
pi_179617899
Sushisamba........juist.
pi_179625754
Vette spoiler aan het eind.
pi_179645116
Zo weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')