abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:59:04 #26
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_179248836
Boeiend, hij wenst toch ook geen fijne advent voor kerstmis of fijne vasten na carnaval, voor Pasen?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_179250470
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:08 schreef Sigaartje het volgende:
Een fijn pinksteren iedereen!
Jij ook :) *O*
pi_179250546
Lul!
I´m back.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:12:40 #29
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_179251506
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 18:38 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Fijne ramadan EdvandeBerg!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:23:42 #30
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_179251784
Klinkt als een zeer matig interview dat is uitgewerkt tot nieuwsartikel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_179251806
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
De ramadan lijkt mij ook niet iets plezierigs om eerlijk te zijn. Het suikerfeest komt daar meer voor in aanmerking.
Voor de doorsnee moslim is de Ramadan iets waar heel erg naartoe geleefd wordt en ook echt beleefd wordt. Diegene die roepen dat het een nachtelijk vreetfestijn is hebben het echt niet begrepen.
Dat mensen roeptoeteren dat moslims dan moe zijn overdag en chagerijnig klopt ook al niet. Na een dag of 5 vasten komt er het stofje endorfine vrij dat juist maakt dat ze alert blijven.
Het nachtelijk eten is geen vreetfestijn. Om het vasten te breken eet men eerst een dadel, daarna een maaltijdsoep en coucous oid, dan koffie met wat zoetigheden. Daarna gaan ze weer slapen tot vlak voor zonsopgang voor een licht ontbijt.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen die zich volvreten met vette troep en energydrankjes maar voor het overgrote deel gaat het zoals bovenstaand beschreven.

Ik heb er een hekel aan als mensen maar wat roepen op basis van onderbuikgevoelens. Verdiep je er dan eerst in.

En nee, ik ben geen moslima. Nou ja, mijn vader was Marokkaans maar die ken ik niet en ik weet ook weinig tot niets van de Islam. Ik heb een Nederlandse opvoeding gehad. Ik weet wel dat Moslims zelf niet veel hoeven na te denken want alles staat in de Koran. Zelfs op welke manieren je geen seks mag hebben. Niet mijn ideologie.
Maar dat over de Ramadan wilde ik toch even verduidelijken.
pi_179251828
Dit boeit toch helemaal niemand? :') alsof de gemiddelde moslim ook zit te wachten op de gelukwensen van Rutte.. :')
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:38:47 #34
117098 Hathor
Effe niet
pi_179252226
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:24 schreef praadje het volgende:

[..]

Voor de doorsnee moslim is de Ramadan iets waar heel erg naartoe geleefd wordt en ook echt beleefd wordt. Diegene die roepen dat het een nachtelijk vreetfestijn is hebben het echt niet begrepen.
Dat mensen roeptoeteren dat moslims dan moe zijn overdag en chagerijnig klopt ook al niet. Na een dag of 5 vasten komt er het stofje endorfine vrij dat juist maakt dat ze alert blijven.
Het nachtelijk eten is geen vreetfestijn. Om het vasten te breken eet men eerst een dadel, daarna een maaltijdsoep en coucous oid, dan koffie met wat zoetigheden. Daarna gaan ze weer slapen tot vlak voor zonsopgang voor een licht ontbijt.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen die zich volvreten met vette troep en energydrankjes maar voor het overgrote deel gaat het zoals bovenstaand beschreven.

Ik heb er een hekel aan als mensen maar wat roepen op basis van onderbuikgevoelens. Verdiep je er dan eerst in.

En nee, ik ben geen moslima. Nou ja, mijn vader was Marokkaans maar die ken ik niet en ik weet ook weinig tot niets van de Islam. Ik heb een Nederlandse opvoeding gehad. Ik weet wel dat Moslims zelf niet veel hoeven na te denken want alles staat in de Koran. Zelfs op welke manieren je geen seks mag hebben. Niet mijn ideologie.
Maar dat over de Ramadan wilde ik toch even verduidelijken.
Maar wees blij dat de ramadan voorbij is wanneer het WK voetbal begint, want op een lege maag topprestaties leveren lijkt me toch behoorlijk lastig.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:39:33 #35
369251 Geralt
of Rivia
pi_179252242
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:40 schreef Ferdo het volgende:
Dat is ook echt iets waarover je verantwoording zou moeten leggen als je dat als MP niet doet... :')

Waren ze zo snel door wél zinvolle vragen heen, die journalisten?
Geen idee. Kennelijk heeft hij het 3 jaar geleden wel gedaan. Waarom was er de afgelopen 2 jaar dan niks over in het nieuws dat hij het niet deed en nu ineens wel?

Buiten dat boeit het totaal niet. Als die lamlul mij vrolijk Pinksteren of een willekeurig andere feestdag wenst dan kan ie dat mooi in zn hol steken en pas eruit halen als hij me eerst mijn 1000 euro even geeft. Vuige charlatan dat het is :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 18 mei 2018 @ 23:41:49 #36
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_179252283
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:25 schreef bamibij het volgende:
Dit boeit toch helemaal niemand? :') alsof de gemiddelde moslim ook zit te wachten op de gelukwensen van Rutte.. :')
Azarkan is dan gelukkig ook niet de "gemiddelde" moslim.

http://www.dagelijksestan(...)ttige-ramadan-wenst/

Net als de jongeren afdeling van DENK.

http://www.dagelijksestan(...)-onder-rechtse-druk/
pi_179252609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar wees blij dat de ramadan voorbij is wanneer het WK voetbal begint, want op een lege maag topprestaties leveren lijkt me toch behoorlijk lastig.
Bij sommige gelegenheden mag het vasten even gestopt worden en dan later ingehaald worden. Dat geldt ook als een moslim niet kan bidden, dan kan hij dat later inhalen.
pi_179252617
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:51 schreef Lothiriel het volgende:
Sow, enkel denken aan de christenen en niet aan de moslims, dat is een zware aftrek aan deugpuntjes Mark!
Hij krijgt van mij er punten bij! :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2018 @ 00:55:42 #39
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_179254500
quote:
Krijg de rambam.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_179255741
Ramadan is een achterlijk en primitief gebruik wat eigenlijk zou moeten verdwijnen. Het is slecht voor de volksgezondheid en het kan leiden tot allerlei onveilige situaties, bijvoorbeeld op het werk of in het verkeer. Waarom zou de premier überhaupt deze abjecte gewoonte willen aanmoedigen?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:27:22 #41
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_179255892
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:00 schreef Bivox.Silentic het volgende:
Ramadan is een achterlijk en primitief gebruik wat eigenlijk zou moeten verdwijnen. Het is slecht voor de volksgezondheid en het kan leiden tot allerlei onveilige situaties, bijvoorbeeld op het werk of in het verkeer. Waarom zou de premier überhaupt deze abjecte gewoonte willen aanmoedigen?
google even 'vasten gezondheid' en kijk wat meer hits heeft, slecht of goed. Je dikke onderbuik is geen bindende factor.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_179255896
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:27 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

google even 'vasten gezondheid' en kijk wat meer hits heeft, slecht of goed. Je dikke onderbuik is geen bindende factor.
Dus Google geldt nu als het orakel van Delphi?

Kom nou zeg! Een dag zonder eten, dat is natuurlijk al slecht, maar voila, misschien kan een gezond mens daar tegen. Maar met opzet de hele dag geen water of iets anders drinken - dat is gewoon heel dom en slecht.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:33:28 #43
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_179255908
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:29 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Dus Google geldt nu als het orakel van Delphi?

Kom nou zeg! Een dag zonder eten, dat is natuurlijk al slecht, maar voila, misschien kan een gezond mens daar tegen. Maar met opzet de hele dag geen water of iets anders drinken - dat is gewoon heel dom en slecht.
Nee.Als je 's morgens en 's avonds voldoende drinkt, dan is dat geen probleem. Alleen onder extreme omstandigheden loop je het risico op uitdroging.

Dan moet je denken aan mensen die in woestijnachtige gebieden leven waar de temperaturen veel hoger oplopen dan hier.'

Ik zorg altijd dat ik 1,5 liter extra vocht (naast mijn voeding) binnen krijg tussen zonsop en zonsondergang.wat mijn lichaam in 24 uur nodig heeft.
pi_179255918
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:33 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nee.Als je 's morgens en 's avonds voldoende drinkt, dan is dat geen probleem. Alleen onder extreme omstandigheden loop je het risico op uitdroging.

Dan moet je denken aan mensen die in woestijnachtige gebieden leven waar de temperaturen veel hoger oplopen dan hier.'

Ik zorg altijd dat ik 1,5 liter extra vocht (naast mijn voeding) binnen krijg tussen zonsop en zonsondergang.wat mijn lichaam in 24 uur nodig heeft.
Maar waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon water drinken overdag?
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:37:17 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179255919
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:33 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En nog heb je risico op flauwtjes die je anders niet had gehad als je even gegeten had.

Wel zo veilig in het drukke verkeer hier. En zeker nu de dagen bijna op z'n langst zijn.

Gewoon idioot en primitief gedrag. En dat allemaal voor je sprookje en je denkbeeldige vriendje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:40:23 #46
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_179255931
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:37 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En nog heb je risico op flauwtjes die je anders niet had gehad als je even gegeten had.

Wel zo veilig in het drukke verkeer hier. En zeker nu de dagen bijna op z'n langst zijn.

Gewoon idioot en primitief gedrag. En dat allemaal voor je sprookje en je denkbeeldige vriendje.
Ik heb 25 jaar lang dat ik aan de Ramadan doe nergens last van in het verkeer. Helaas moet ik ook tijdens de ramadan oppassen voor misgunnende tokkiebusjes in het verkeer. Kamikazes zijn het, ook Poolse vrachtwagens zijn soms gevaarlijk.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 02:41:34 #47
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_179255935
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:37 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dat doen? Je kunt toch gewoon water drinken overdag?
Nee, is voor mij geen noodzaak. Mijn lichaam is ingesteld er op, als ik zou drinken zou ik juist honger krijgen.
pi_179255957
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:41 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nee, is voor mij geen noodzaak. Mijn lichaam is ingesteld er op, als ik zou drinken zou ik juist honger krijgen.
Ik werk hier met zware machines, vloeistoffen van 1400 graden en er vliegen hier gewichten van 450 ton door de hal. Ik zou het niet fijn vinden als een collega ramadan zou doen ivm veiligheid. Gelukkig doet mijn Turkse collega niet mee aan die onzin.
pi_179256768
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 02:40 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik heb 25 jaar lang dat ik aan de Ramadan doe nergens last van in het verkeer. Helaas moet ik ook tijdens de ramadan oppassen voor misgunnende tokkiebusjes in het verkeer. Kamikazes zijn het, ook Poolse vrachtwagens zijn soms gevaarlijk.
Jij misschien (nog) niet, het zijn meestal je medeweggebruikers of willekeurige voetgangers bij Amsterdam CS die er spontaan botbreuken van krijgen.
Racist
  zaterdag 19 mei 2018 @ 08:35:59 #50
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_179256952
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:50 schreef jogy het volgende:
Het past niet meer in de veranderende politieke visie van de partij natuurlijk.
Welke visie heeft de VVD dat goed is voor elke burger? Heeft die partij wel een visie over de toekomst? En gaat dat wel op voor de andere partijen die ook handelen uit macht en eigenbelang?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')