Ik ken nog iemand die dat toen was.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Italianen waren toen ziedend
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat die kutkutkutrogers nog winnen ook.
Opdoeken, deze sport.
"Vroeg" is een breed begrip. Maar ga voor 23 uur.quote:
Hier sta ik eigenlijk nog steeds wel achter.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat toen was.
[..]
Ik begin me ook wel een beetje zorgen te maken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:18 schreef Mykonos het volgende:
Al zoveel jaren mad, hoe zou het met R_R zijn hart gaan?
'n Beetje zoals met het hart van Nouri vlak voor z'n trip naar Oostenrijkquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:18 schreef Mykonos het volgende:
Al zoveel jaren mad, hoe zou het met R_R zijn hart gaan?
Waarom was Rogers ook alweer een lul?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hier sta ik eigenlijk nog steeds wel achter.
Deze maatregel is nog steeds niet geimplementeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat toen was.
[..]
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Geef die renners gewoon een pistool mee volgende keer.
Bongiorno is overigens met pensioen. Depressies en dingen. Geen zin meer om te fietsen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Oh ja, Bongiorno. Waar is die gebleven eigenlijk?
Dan begint net de uitzending van de Koninginnerit in de Ronde van Californiëquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:19 schreef Bugno het volgende:
[..]
"Vroeg" is een breed begrip. Maar ga voor 23 uur.
Tom skippen zou sowieso enorm dom zijn geweest, die komt richting de derde week juist net op stoom, zoals gepland.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Het stond op de planning om Tom te skippen. Toen las ik dit.
Omdat zijn werkgevers zo'n beetje de meest verdachte ploegen zijn:quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom was Rogers ook alweer een lul?
Teflon Mick. Reed bij alle smerige ploegen, was zijdelings betrokken bij alle grote schandalen, maar kwam er iedere keer net mee weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom was Rogers ook alweer een lul?
Shite.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan begint net de uitzending van de Koninginnerit in de Ronde van Californië
Was een rare Giro dat jaar.quote:
Een rant zonder de nationaliteit te noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teflon Mick. Reed bij alle smerige ploegen, was zijdelings betrokken bij alle grote schandalen, maar kwam er iedere keer net mee weg.
Daarna nog een positieve test op clenbuterol, waar hij wegens het 'ik heb vervuild vlees gegeten' argument ook nog mee wegkwam.
Nee, Rogers was niet de meest sympathieke van het stel. Heb je dat hoofd wel eens gezien?
Dit boeit niemand.quote:
Een man met de beste bedoelingen en een regenboog. Het leven is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bongiorno is overigens met pensioen. Depressies en dingen. Geen zin meer om te fietsen.
En dat allemaal door die man op de Zoncolan.
Maar dat zijn die van Contador ook en dan geldt dit niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:21 schreef Bugno het volgende:
[..]
Omdat zijn werkgevers zo'n beetje de meest verdachte ploegen zijn:
Mapei-Quick Step
Quick Step-Innergetic
T-Mobile Team
HTC-Columbia
Sky ProCycling
Team Saxo-Tinkoff
Tinkoff
Wat een rijtje
Ja maar Bert deed ook aanvallen en winnen enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat zijn die van Contador ook en dan geldt dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |