Ik gok dat Dumoulin en Yates hand in hand als eerste over de finish rollen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:14 schreef LekkerWeertje het volgende:
Op de Zoncolan gaan Carapaz, Pozzo en Pinot Dumoulin voorbij in het klassement gok ik.
Volgende keer Meds maar weer laten sprinten, al is die ook ranzig slecht in vorm.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:17 schreef Aguero het volgende:
Boy heeft de stijgende lijn te pakken.![]()
18 NED VAN POPPEL Boy TREK - SEGAFREDO 3h 56 '25 " 0 '00 "
Carapaz lookalike heeft nog steeds een geil lijstje.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mooi, nu doe ik weer mee in Pick'Em.
Claudio is te vroeg aan het pieken, dat kan nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Carapaz lookalike heeft nog steeds een geil lijstje.
Nou, ik had dat helemaal niet verwacht, eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:24 schreef Chiappucci het volgende:
Debusschere bakt er ook echt helemaal niks van deze Giro. Had hem toch wel een aantal keer in de top 5 verwacht.
Die heeft voor mijn gevoel al een paar jaar geen fatsoenlijke uitslag meer gereden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:24 schreef Chiappucci het volgende:
Debusschere bakt er ook echt helemaal niks van deze Giro. Had hem toch wel een aantal keer in de top 5 verwacht.
We lopen steeds verder uit op Wielerflitsquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:28 schreef Mani89 het volgende:
We hebben het dagklassement gewonnen.Gefeliciteerd Jelle.
Misschien schat ik hem te hoog in, maar in dit veld moet hij toch tot iets meer in staat zijn dan hij nu laat zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou, ik had dat helemaal niet verwacht, eigenlijk.
Voetbalzone staat nog wel ver boven ons.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:34 schreef franklop het volgende:
We
[..]
We lopen steeds verder uit op Wielerflits
Die zijn met zijn 7en..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voetbalzone staat nog wel ver boven ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |