Oh dat. Ja dat die uberhaupt nog fietst.quote:
Vandaag ook weer netjes op acht minuten gereden. #energiesparenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat. Ja dat die uberhaupt nog fietst.
Hij gaat een Riccotje doenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Chaav was overigens allerlaatste.
Welk festival ga je heen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:42 schreef Mansjester het volgende:
Zoncolan moeten missen vanwege een festival morgen
Gelukkig wordt het ook wel mooi weer
Ik heb uiteraard rekening gehouden met de Zoncolan en ga zondag naar een festival.quote:
Het wordt bewolkt en 15 graden ...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:42 schreef Mansjester het volgende:
Zoncolan moeten missen vanwege een festival morgen
Gelukkig wordt het ook wel mooi weer
Wat een aids is dat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk is de Royal Wedding een beetje snel afgelopen.
Mag je mooi vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe laat wordt de finish morgen verwacht? Vlieg om 17:00
Zondag ga ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard rekening gehouden met de Zoncolan en ga zondag naar een festival.
Snelste schema heeft de finish om 16:54.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:45 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe laat wordt de finish morgen verwacht? Vlieg om 17:00
Zwart meisje in het Koningshuis.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk is de Royal Wedding een beetje snel afgelopen.
Zou het wat uitmaken?quote:
Zolang ze niet te zwart is en geen al te grote kans heeft dat haar nazaten al te snel op de troon belanden misschien.quote:
Jij hebt een alcoholverslaving he?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zolang ze niet te zwart is en geen al te grote kans heeft dat haar nazaten al te snel op de troon belanden misschien.
Dat is niet mijn meningquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt een alcoholverslaving he?
Die trouwerij gun ik die Herrie en Mekken van harte, maar die heisa eromheen. Er is geen moment dat er niets gebeurt in de wereld en dan moet de hele wereld stilstaan bijquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
Van die mensen die 4 dagen van te voren ergens gaan slapen om goede plekjes te hebben bij een trouwerij van een paar sprookjesfiguren. Dan heb je ook geen enkel zinvol iets in het leven verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |