quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:04 schreef Wrick het volgende:
contact gestoorde betas die bang zijn voor hondenBeesten zijn hardstikke lief, ze voelen gewoon dat jij minderwaardig bent en dat je het verdient om gedomineerd te worden
Foto van Wrick en zn mattiesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:09 schreef Wrick het volgende:
ik merk gewoon aan jou textje dat je hardstikke bang bent
Wat is jouw diagnose? PDD NOS?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Met andere woorden: je pikkie stelt geen reet voor.
Alleen om te pissen.
Wat is een pik? Een wormvormig aanhangsel met bloedvaatjes. Meer niet. Een knietje of een orgasme en de man is niks meer waard.
Waarom hechten mannen zoveel waarde aan dit bifiworstje?
Wat laat jij je kennen, tering.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Alleen om te pissen.
Wat is een pik? Een wormvormig aanhangsel met bloedvaatjes. Meer niet. Een knietje of een orgasme en de man is niks meer waard.
volgens ts een levensgevaarlijke hond, moet je je voorstellen dat je al door zon puppy gedomineerd word.. hoe beta puistenkop ben je danquote:
Wut? Die lul denkt mij te kunnen imponeren met woorden.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Alleen om te pissen.
Geen antwoord. Uitgeluld dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:18 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]Kruip snel terug in je schelp aub
Jij hebt echt een uitgebreide woordenschat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:15 schreef Wrick het volgende:
[..]
volgens ts een levensgevaarlijke hond, moet je je voorstellen dat je al door zon puppy gedomineerd word.. hoe beta puistenkop ben je dan
Wat voor reactie probeer jij nou weer uit te lokken? je lijkt wel een borderlinerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen antwoord. Uitgeluld dus.
Lulletje rozewater.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:19 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen antwoord. Uitgeluld dus.
Lulletje rozewater.
Precies. Hetzelfde geldt overigens voor mensen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:24 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Tja, als puppie/jonkie is praktisch elk wezen wel schattig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:09 schreef Wrick het volgende:
ik merk gewoon aan jou textje dat je hardstikke bang bent
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:28 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]ik merk aan jouw tekstje dat je precies voldoet aan het geschetste stereotype van een niet zo'n snuggere tokkie. Laat me raden, je hebt een tatoeage en/of werkt in een magazijn en rookt shag
ik ben CEO van mijn eigen ondernemingquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:28 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]ik merk aan jouw tekstje dat je precies voldoet aan het geschetste stereotype van een niet zo'n snuggere tokkie. Laat me raden, je hebt een tatoeage en/of werkt in een magazijn en rookt shag
Niet als het beestje een beetje strikt en goed wordt opgevoed nee. Helaas zit er nogal een zware correlatie tussen de mensen die dat soort honden aanschaft en de manier van opvoeden die negatief uitvalt voor de desbetreffende honden en hun reputatie.quote:
de wereld bevrijden van contact gestoorde zolderkamer puistnerds is best lief toch ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |