Tao hoeft niet en Yaids werd net gelost dus daar zit waarschijnlijk niet veel meer achter.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word misselijk van wielplakkende britten
Vaak aangevraagd in de Drie Gezustersquote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef heywoodu het volgende:
Die luisterde ik vroeger altijd als ik Digimon-plaatjes aan het verzamelen en sorteren en uitprinten was, op een loop met Sex Bomb.
Neilson wordt gewoon klaargestoomd als kopman. Hij heeft alleen het droomplan niet kunnen volgen in voorbereiding.quote:
Dit nummer luisterde ik altijd terwijl ik op naaktplaatjes in de Breakout! aan het fappen was.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef heywoodu het volgende:
Die luisterde ik vroeger altijd als ik Digimon-plaatjes aan het verzamelen en sorteren en uitprinten was, op een loop met Sex Bomb.
Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:11 schreef skysherrif het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-avenir/2017/stage-9
Kan snel gaan.
Ik neem aan dat Remco Evenepoel dit jaar iedereen op 10 minuten gaat zettenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:11 schreef skysherrif het volgende:
https://www.procyclingsta(...)-avenir/2017/stage-9
Kan snel gaan.
Uitprinten?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:10 schreef heywoodu het volgende:
Nee, want Evenepoel is een junior.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Remco Evenepoel dit jaar iedereen op 10 minuten gaat zetten
Wat maakt dat nou uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, want Evenepoel is een junior.
Ja, ik had een hele map vol. Ook met lijstjes met power levels en planeten en rassen en aanvallen van Dragonball Z enzo.quote:
Nerdquote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik had een hele map vol. Ook met lijstjes met power levels en planeten en rassen en aanvallen van Dragonball Z enzo.
Dat wordt weer genieten.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:14 schreef Slobeend het volgende:
Nu wil TJ weer een klassement gaan rijden in de Tour zeker.
Het houdt niet op.
Nja ik heb een tijdje magic kaarten gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik had een hele map vol. Ook met lijstjes met power levels en planeten en rassen en aanvallen van Dragonball Z enzo.
Dat sowieso, als je in je hele jeugd gelijk na school Eurosport aan zette ipv die muziekmeuk ofzoquote:
Is Dygert er al?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:16 schreef Masterminded het volgende:
[Columbiafan]
Benieuwd op welke tijd mcnulty binnenkomt
[/columbiafan]
U zei?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 00:16 schreef Masterminded het volgende:
[Columbiafan]
Benieuwd op welke tijd mcnulty binnenkomt
[/columbiafan]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |