wAnT dAn kUnNEn wE dE FiNaLE mEePiKkeN.quote:
Dat stukje van Danny Nelissen na die overwinning was ook wel hilarisch. Kan het alleen niet meer vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:33 schreef Koffieplanter het volgende:
http://firstcycling.com/race.php?r=152&y=2012&k=etapper&e=03
Dit is toch prachtig.
Wim, kijk even in het darttopic en dan vooral bij de ET7-qualifier.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nick is een blijvertje hoor, heeft dit seizoen al verschillende koersen gedaan.
Tegenwoordig is dat ook weer zo. Na zijn schorsing is het niks meer geworden.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:38 schreef Szura het volgende:
Zie dat Sayar dat jaar nog op ruim een halfuur werd gereden
Nick Stöpler.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:41 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Erg mooi daar ja. Eerste keer dit jaar dat ik Cali zie; wie zit er naast Jozee?
Wohohohowquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
De kopgroep is net nog in beeld geweest, schele kut. Misschien wat minder onzin zwetsen en meer op de koers letten...
Nou, nou, nou...al dat gehaat op ons José is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
De kopgroep is net nog in beeld geweest, schele kut. Misschien wat minder onzin zwetsen en meer op de koers letten...
Ja serieus vriend, al die quasi-grappige anekdotes waar alleen die muts zelf om kan gniffelen met een zelfvoldaan toontje. Doodmoe word ik ervan.quote:
Misschien kan je dat naar haar tweeten dan kan ze weer een twitter-pauze houden of zoquote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
Laat de zon in je hart. Er komen twee mooie sportdagen aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja serieus vriend, al die quasi-grappige anekdotes waar alleen die muts zelf om kan gniffelen met een zelfvoldaan toontje. Doodmoe word ik ervan.
Het punt met dit soort UI's is dat ik me je ook automatisch voorstel als degene op je UI, dat in combinatie met deze kreten levert een apart denkbeeld op.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:42 schreef Szura het volgende:
Ze heeft al een pauzequote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kan je dat naar haar tweeten dan kan ze weer een twitter-pauze houden of zo
Hij heeft een verschrikkelijke stem maar hij weet op zich wel wat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:43 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat dat een verbetering is tov. Traksie Bobbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |