Nou zal Marc Overmars wel huilend in z'n bed liggen. Jigggy heeft gesprokenquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:15 schreef jigggy het volgende:
[..]
heel de club is al jaren rot ,prima dat het eens benoemd word
vraag me af waar dit debiele denigrerende gedrag vandaan komtquote:Op donderdag 17 mei 2018 23:23 schreef Azpilicueta het volgende:
Het verbaasd me niets dat je zo'n tyfus neusje bent
Dan is hij onbetrouwbaar. Arrogantie valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:23 schreef DeGroteLeiderKim het volgende:
Kluivert is het arrogantste jochie in het Nederlandse voetbal.. Eerst zeggen dat PSV en Feyenoord geen enkele keer van Ajax zouden winnen als hij bij Ajax speelt. Later ook nog dat hij pas weg zou gaan als Ajax kampioen word enzenzenz.
Zeker onbetrouwbaar maar zeggen dat de 2 andere clubs uit de traditionele top 3 niet gaan winnen van Ajax als hij erbij speelt vind ik best arrogant.. Zelfs als hij gelijk had gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan is hij onbetrouwbaar. Arrogantie valt wel mee toch?
19 jaar en al weg gaan. Komt niet goed joh.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:42 schreef Monopoly het volgende:
Als het Kluivertje te hoog in z'n bol schiet dan gaat dit verhaal ook als een nachtkaars uit.
Eerst bewijzen, ook in grote wedstrijden.
Anders wordt het een bankzitter bij AS Roma of andere clubs, en dan ga je weer hele vreemde dingen lezen over hem in het uitgaansleven.
Nog 2 jaar knallen bij Ajax en je speelt je veilig in de basis bij Bayern. Maar Kluivertje is een geldwolf.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
19 jaar en al weg gaan. Komt niet goed joh.
Jammer ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 05:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog 2 jaar knallen bij Ajax en je speelt je veilig in de basis bij Bayern. Maar Kluivertje is een geldwolf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |