quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zojuist je laatste grondgebied verloren.
Wie heeft Botswana afgepakt?quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent zojuist je laatste grondgebied verloren.
Die troepen vliegen er doorheen johquote:
Onmogelijkquote:
Ikke?quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OnmogelijkAfrika CS en Nattekat hebben hun landen geclaimed voordat jij jouw aanval kon claimen, wat dus betekent dat je aanval automatisch afketst.
Ik doelde op diskwalificatie. Pak je spullen maar.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die troepen vliegen er doorheen joh
* Katland gaat even langs Rusland voor versterkingen
* Nattekat gooit PH in zeequote:Op donderdag 17 mei 2018 22:37 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik doelde op diskwalificatie. Pak je spullen maar.
Moment, je hebt gelijk. Ik was in de war met "als twee spelers een land aanvallen en nummer 1 claimt het land als eerste, dan ketst de aanval van nummer 2 automatisch af".quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ikke?
Mijn aanval was geplaatst op alles, dat zij er een deel van af hebben gesnoept verandert er niks aan
quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:42 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat graaft een kanaal tussen Afrika CS en Vargentinië in om ook het afgelegen deel van Katland toegang tot zee te geven.
Wat.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:42 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat graaft een kanaal tussen Afrika CS en Vargentinië in om ook het afgelegen deel van Katland toegang tot zee te geven.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Neequote:Op donderdag 17 mei 2018 22:43 schreef Sanddr het volgende:
* Afrika CS valt Vargentinië (Zuid-Afrika) aan.
Geniaal bedacht, maar dat gaat natuurlijk niet doorquote:
Via rivieren is er wel een verbinding met zeequote:Op donderdag 17 mei 2018 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geniaal bedacht, maar dat gaat natuurlijk niet doorVal anderen maar lekker aan vanuit je andere gebieden
* Afrika CS positioneert snipers op de muren aan de grens met Katland om de Poolse bouwvakkers stuk voor stuk vakkundig om te leggen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 22:54 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat valt het grondgebied van Afrika CS aan dat op het bouwterrein voor het te bouwen kanaal ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |