Nadat hij Judas Priest had verlaten, volgens sommige geruchten vanwege zijn homoseksualiteit, heeft hij de muziek niet naast zich neergelegd en ging gewoon verder met twee min of meer mislukte bands "Two" en "Fight", op zich is het niet slecht ofzo, maar het is gewoon heel anders dan zijn eerdere werk, af en toe kun je nog weleens "Into The Pitt" horen, wat ook op het Halford live-album Insurrection te vinden is (cd 1 nr. 3). Na deze twee bands begon hij met Halford, werkelijk een succesband. Dit jaar kwamen ze alweer met hun tweede studio-album Crucible in totaal hun derde samen met het live-album Insurrection. Nog steeds met de typische sound die hij had bij Priest, maar ook met een beetje extra, weet deze vijftiger nog altijd perfecte muziek te fabriceren. Crucible staat bol van oosterse invloeden en geeft hiermee een nieuwe dimensie aan het omvangrijke werk van deze Metalgod. Ik hoop dan ook dat hij binnen afzienbare tijd de Europese kust weer aan zal doen voor een tour voor dit album.
die alleen in japan uitkomt
quote:Sinds Halford weg is bij Judas Priest en zijn plek is ingenomen door een roadie/groupie, is het alleen maar beter gegaan met Judas Priest.
Op donderdag 26 december 2002 00:51 schreef Seborik het volgende:
-blaat-
Halford daarentegen teert nog op zijn oude roem en wordt in de metalkringen toch niet echt meer geaccepteerd vanwege zijn enorm nichterige gedrag.
Laat deze kerel dus maar mooi uit Europa wegblijven.
En hoe heette dat nieuwe album??Ejaculation????
Anyway als je jezelf metalgod noemt, neemt niemand je meer serieus.
En Seb, jou enorme Halford drang is wel erg obscene. Wil je een keertje backstage met hem ofzo (kan ik wel regelen)
quote:hahaha grapjas.
Op donderdag 26 december 2002 01:02 schreef Dissection het volgende:[..]
Sinds Halford weg is bij Judas Priest en zijn plek is ingenomen door een roadie/groupie, is het alleen maar beter gegaan met Judas Priest.
quote:weer een homofoob. wat boeit het nou dat ie homo is, als ie geweldige muziek maakt. En niet meer geaccepteerd? Denk eerder dat ie juist meer geaccepteerd wordt doordat ie 2 solide metal albums afgeleverd heeft.
Halford daarentegen teert nog op zijn oude roem en wordt in de metalkringen toch niet echt meer geaccepteerd vanwege zijn enorm nichterige gedrag.
Een kale homo die onze religie moet vertegenwoordigen...
Als je het ziet denk je
Maar zodra hij zn bek opentrek is het toch weer een duidelijke
quote:Je kletst uit je nek, de verkoop van Demolition viel hartstikke tegen.
Sinds Halford weg is bij Judas Priest en zijn plek is ingenomen door een roadie/groupie, is het alleen maar beter gegaan met Judas Priest.
quote:Halford wordt door velen geprezen en op handen gedragen om zijn laatste twee studio-albums en het fantastische live-album, waar zelfs iemand als Bruce Dickinson en namen als Roy Z op terug te vinden zijn. Gerenomeerde personen in de metalscene.
Ik heb hem gezien+gehoord op graspop en hij heeft me niet kunnen overtuigen...geef mij dan maar gewoon Judas Priest, das een stuk beter.
En jah, als Robbie weer met Judas Priest gaat touren ben ik er zeker bij, maar zijn eigen band Halford ...
Hij heeft een geweldige strot, maar de muziek die hij nu maakt durf ik niet eens in mijn cd-speler te steken.
quote:Eyz, iedereen mag een mening hebben, en ik onderbouw hem (enigzins)....
Op donderdag 26 december 2002 01:15 schreef Seborik het volgende:
Dan reageer je toch niet in dit topic? Doei.Bovendien maakt hij geen powermetal.
quote:Nou begin je wel erg slap te lullen, kinderbedtijd knul.
Op donderdag 26 december 2002 01:21 schreef Dissection het volgende:
Heavy metal (en dus in de hoek van de power metal)
Of is het Hard Rock???
En nog even de officiële site, waar ook veel info te vinden is en een aantal bootlegs van Priest concerten, wat nummers van Halford.
quote:Jij bent een homohater en ik tief je zo door een bushokje als je niet uitkijket
Op donderdag 26 december 2002 01:14 schreef Dissection het volgende:
Ik mag Rob Halford gewoon niet, klaar!!!!
Hij maakt powermetal, daar ben ik al niet zo gek op en het is nog een flikker ook, en dat is geen probleem, maar UIT het godverdomme niet zo op het podium man...Hij draagt dezelfde pakjes als Ellen ten Damme....Ik heb hem gezien+gehoord op graspop en hij heeft me niet kunnen overtuigen...geef mij dan maar gewoon Judas Priest, das een stuk beter.
En jah, als Robbie weer met Judas Priest gaat touren ben ik er zeker bij, maar zijn eigen band Halford...
Hij heeft een geweldige strot, maar de muziek die hij nu maakt durf ik niet eens in mijn cd-speler te steken.
quote:Heb je ook zo'n bezwaar tegen bands als KISS of die black-metal prutbandjes die meer make-up voor 1 show gebruiken dan de gemiddelde vrouw in een jaar nodig heeft?
Hij draagt dezelfde pakjes als Ellen ten Damme....
quote:Tja, als die bandjes nou graag die make-up willen opdoen om EVIL te lijken, dan mag dat van mij....ik geef toe, bij sommige staat het wel enorm idioot, maar andere bands geeft het juist die finishing touch.
Op donderdag 26 december 2002 01:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Heb je ook zo'n bezwaar tegen bands als KISS of die black-metal prutbandjes die meer make-up voor 1 show gebruiken dan de gemiddelde vrouw in een jaar nodig heeft?
quote:De muziek is goed, maar op een of andere manier weet het mij toch niet zo erg te bekoren.
Op donderdag 26 december 2002 12:00 schreef Seborik het volgende:
Zit niet zo te mekkeren en praat gewoon over de muziek.
quote:Ik ben het niet met je stellingname eens.
Laat deze kerel dus maar mooi uit Europa wegblijven.En hoe heette dat nieuwe album??Ejaculation????
Anyway als je jezelf metalgod noemt, neemt niemand je meer serieus.
En Seb, jou enorme Halford drang is wel erg obscene. Wil je een keertje backstage met hem ofzo (kan ik wel regelen)
Je kunt hem nog tegen het lijf lopen in Amsterdam zonder dat je met sterallures wordt geconfronteerd. Mogelijk spreek jij over de metalkringen uit de wat achtergebleven gebieden in Nederland.
Zijn sexuele voorkeur interesseert me niet daar ik enkel bovenmatige belangstelling voor de muzikale juwelen van de man heb.
Ripper Owens doet het niet slecht bij Judas Priest maar beter dan Rob Halford doet hij het voor mij niet.
quote:Over de leren pakjes: Zeker nog nooit muziek van Twisted Sister gehoord. En Queensr˙che moet je ook maar overslaan. Wat maak je je nu druk om wat iemand aantrekt, hoor je dat verschil soms in je CD-speler?
Ik mag Rob Halford gewoon niet, klaar!!!!
Hij maakt powermetal, daar ben ik al niet zo gek op en het is nog een flikker ook, en dat is geen probleem, maar UIT het godverdomme niet zo op het podium man...Hij draagt dezelfde pakjes als Ellen ten Damme....Ik heb hem gezien+gehoord op graspop en hij heeft me niet kunnen overtuigen...geef mij dan maar gewoon Judas Priest, das een stuk beter.
En jah, als Robbie weer met Judas Priest gaat touren ben ik er zeker bij, maar zijn eigen band Halford...
Op Graspop vond ik Rob inderdaad niet sterk maar ga eens luisteren naar het album Voyeurs van Two uit 1998.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |