Hoe moet ik nou weten dat het over Sjaak Swart gaat als alleen de naam Sjaak genoemd wordt?quote:
In 2016 was Sjaak Swart dusdanig boos op De Graafschap na het drama van de Vijverberg dat hij wenste dat De Graafschap degradeerde.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat het over Sjaak Swart gaat als alleen de naam Sjaak genoemd wordt?
Sjakie Wolfs leeft niet meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten dat het over Sjaak Swart gaat als alleen de naam Sjaak genoemd wordt?
Ik beschouw dit inderdaad als een teken van boven.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zie je, wordt niks meer met Cav.
Een Nederlander, kan er dus niks van.quote:
Cavendish gaat er staan in juli.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik beschouw dit inderdaad als een teken van boven.
Dank Koekebakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een Nederlander, kan er dus niks van.
Als Wim nog met een velgentheorie komt misschien.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cavendish gaat er staan in juli.
Zie hem liever dan Kietelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:21 schreef Columbiafan het volgende:
Die verontwaardigde blaaskop van Cav, blijft genieten.Blijft wel een mooie renner.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens is dit gewoon DSQ maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |