KUDUS won als junior een rit in de Ronde van Rwanda.quote:Op woensdag 16 mei 2018 23:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bizar, wist eigenlijk niet dat junioren ook UCI koersen bij de profs mogen rijden.
Sindsdien nooit meer wat gewonnen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KUDUS won als junior een rit in de Ronde van Rwanda.
Mooi ook.... de winnaar (Leipie) toen was 37quote:Op woensdag 16 mei 2018 23:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Bizar, wist eigenlijk niet dat junioren ook UCI koersen bij de profs mogen rijden.
Een junior van 35.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KUDUS won als junior een rit in de Ronde van Rwanda.
Gezien het racistische gehalte van je posts overweeg ik om je mani-mus te gaan noemen.quote:
Dat is toch verboden hier?quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben fan aan het worden van Geoghegan Hart.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien het racistische gehalte van je posts overweeg ik om je mani-mus te gaan noemen.
Sinds wanneer geef jij iets om Afrikanen?quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:03 schreef Mani89 het volgende:
Contract van Kudus loopt af, zou hij nog een plekje kunnen krijgen bij Bike AID?
De enige die schroeiende HammerBanaan een beetje kon volgen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben fan aan het worden van Geoghegan Hart.
Een flinke deb zelfs.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:05 schreef Columbiafan het volgende:
De Plus is een beetje een lul, mag ik dat zeggen?
De Plus is een lul en een domme jongen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:05 schreef Columbiafan het volgende:
De Plus is een beetje een lul, mag ik dat zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |