Wij waarderen je wel hoor makker.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me. Ik ga snel naar bed zodat jullie geen last meer van me hebben. Welterusten.
[ afbeelding ]
Rop heeft een blessure.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:38 schreef KennyPowers het volgende:
RTL weet al dat Van Gerwen in de finale staat
Kom snel terugquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Sorry, het spijt me. Ik ga snel naar bed zodat jullie geen last meer van me hebben. Welterusten.
[ afbeelding ]
Reclameblok van een kwartier allenquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feestgedruis wat niet interessant is allen
Ik heb genoten van je plaatjes hoorquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:38 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Atletico speelde zoals Atletico altijd speelde, dus nee niet echt.quote:
Dream on.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
hopen op een supercup liverpool-atletico
Stijn moet gewoon hier meepraten ipv dat elitaire gedoequote:Op woensdag 16 mei 2018 22:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in de op dat we moeten zappen.
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn moet gewoon hier meepraten ipv dat elitaire gedoe
Ik snap nog steeds niet waarom hij dan wel in WK post.quote:Op woensdag 16 mei 2018 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn moet gewoon hier meepraten ipv dat elitaire gedoe
Voorspelbaar kansloos voor Marseillequote:
Dat clubje is al vrij lang een van de betere clubs in Frankrijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:44 schreef Befbekje het volgende:
In 1999 en 2004 stond Marseille ook al in de finale, beide keren verloren, ook.. Wist niet dat dat team zo'n enorme cupfighter was!..
Mwahquote:Op woensdag 16 mei 2018 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat clubje is al vrij lang een van de betere clubs in Frankrijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |