Heb ik het toch goed gehoordquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
En net zouden ze nog één keer naar de reclame.
Mikkel Bjerg dag.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kunnen we ook beter een bingo maken voor het immer voorspelbare wielersubforum hier.
Vertelquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
Misschien kunnen we ook beter een bingo maken voor het immer voorspelbare wielersubforum hier.
Zeer goed ideequote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
Goed idee.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
Naja sommige onderdelen van de christelijke leer zijn wel lastig te begrijpen, zeker als je er niet middenin zit. Maar ook als je ermee bent opgegroeid kan het goed zijn dat er iets anders van is gemaakt dan hoe het door God bedoeld was zeg maar. Ik ben me ervan bewust dat christenen een hoop nare shit hebben uitgespookt in naam van God, da's gewoon doodzonde (op meerdere manieren).quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Half met een knipoog en ook wel serieus. Ik ben het geloof welwat serieuzer gaan nemen dan "OH JIJ GELOOFT IN EEN MANNETJE IN DE LUCHT, HAHA HAHAHA" .
Hoe meer ik er over leer hoe sympathieker ik het vind. Ik heb het dan niet over het christendom in het geheel en de hele leer want daar zit zeker genoeg aids in (om nog maar te zwijgen over de Islam). Maar toch.
Mij is weer een schroeidag van Het Godenkind Der Godenkinderen beloofd.quote:
Bernal of Evenepoel?quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mij is weer een schroeidag van Het Godenkind Der Godenkinderen beloofd.
Dat doe ik alleen als het 45 seconden duurt.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Goed idee.
Optie 1:
‘Stijn kaapt een topic’
Yaids.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
2:quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Goed idee.
Optie 1:
‘Stijn kaapt een topic’
Optie 2:quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Goed idee.
Optie 1:
‘Stijn kaapt een topic’
Optie 3:quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Optie 2:
Groenen die iets post als TLJ faalt.
3:quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2:
Haten op mensen die voor Nederlanders juichen
Dat is zeer gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2:
Haten op mensen die voor Nederlanders juichen
Door wie?quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:12 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mij is weer een schroeidag van Het Godenkind Der Godenkinderen beloofd.
Dan komt ie nooit vol, is ie uberhaupt nog gesignaleerd de afgelopen tijd?quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Optie 2:
Groenen die iets post als TLJ faalt.
Groenen was er een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan komt ie nooit vol, is ie uberhaupt nog gesignaleerd de afgelopen tijd?
Alternatief: forzaudinese (Rahim) die alleen post na een overwinning van TLJ
Dat zei ik net, HANSquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb geen ‘Niermannquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Groenen was er een paar dagen geleden.
Blijkbaar faalt TLJ te weinig de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:14 schreef Szura het volgende:
[..]
3:
Meltdown inclusief metaforen à la Zonneveld
Vrouwonvriendelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4.
Licht racistische opmerkingen over Afrikaantjes/Zuid-Amerikanen
De Schansspringer is dan ook in BLOEDvormquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:15 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Blijkbaar faalt TLJ te weinig de laatste tijd.
Het draadjesvlees suddert al.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:15 schreef showtimer het volgende:
Vroege finish vandaag trouwens![]()
17u aan tafel
Pasta Karbonade.quote:
Nou, nou, nou.quote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Masterminded het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |